Mistä turhasta, mutta ehjästä/toimivasta tavarasta voisit nyt luopua?
muistatteko kun esim. kouluun piti tuoda jokin tavara ja sitten sai vaihtaa jonkun muun turhaan tavaraan??
Minä voisin luopua vanhasta pöytäkoneesta. Sain sen töistä migraation johdosta ja on lojunut tuolla turhana siitä lähtien..
Kommentit (22)
kasoittain kaikkea roinaa, joista voisin luopua. Vaikka ilmatteeksi kunhan joku tulis hakemaan... *huoh*
Tarviis pakata kuorma johonkin lähetystorille, kunhan nyt joutais...
vohveliraudasta. Käytetty tasan kerran
Esim. popcorni-kone.
Ullakolla on vanhoja valaisimia, pyöräilykypäröitä (miten se taivutetaan)? Luistimia, koulureppuja ja vaikka mitä.
kaikkihan nyt jouluksi hankkivat uudet wiit tai ps3.
jota on varmaan kaksi kertaa käytetty. Oli hyvä ja tarpeellinen ostos meidän perheeseen...
Ensimmäisenä jääkaappi ja sen ympärillä oleva "kaappiteline".
Haluan jääkaappipakastimen.
lapsen vaatteita ja leluja, astioita, sohva ja matto. Ja kaapeista löytys varmaan vielä lisää kun jaksas käydä ne taas läpi ennen joulua :/
tietokoneen näyttö, stereot(on kahdet), useista takeista, vaatteista ym...
Mikä on arkun kunto?
Suostuisitko sitä myymään?
Mistä päin olet?
Mikä on arkun kunto? Suostuisitko sitä myymään? Mistä päin olet?
Hyvä kunto muuten mut sisäpohja haljennut (ohutta vaneria). Hiukan likainen... Turusta. Mut mä luulen valitettavasti että meidän äiti haluaa sen. :) Voin mainostaa täällä palstalla jos ei haluakaan... :)
Missä päin sijaitsee?
Meillä taas olisi voileipägrille, kerran kokeiltu ja täysin turha.
t. Helsinki
ps. mitähän ne muuten maksavat uutena?
Loppujen lopuksi käyttö on niin vähäistä ja melkoisen tilan vie pöydällä. Tosin uskoisin, että mies ei suostuisi luopumaan, vaikkei hänkään ko. kojetta juuri käytä.
noutamassa ison läjän lastenvaatteita, luistimia yms.
"Täällä taas olisi voileipägrille käyttöä.
t. Helsinki
ps. mitähän ne muuten maksavat uutena? "
pk-seudulla sijaitsee. En ole hintoja seurannut, mutta tuskin montaa kymppiä maksaa, ainakaan halvimmat mallit. S-postia voi laittaa osoitteeseen kuulilja (at) netti.fi
Hattarakone (ihan ehjä mutta toimii yllättävän huonosti)
Jäätelökone (liian työlästä, jätski ei niin paljoa maksa kaupassakaan)
Jalkakylpy
Voileipägrilli (kerran käytetty)
Eli vähän kuin liivimekko, hihaton, leveät olkaimet. Koko 40. Uusi, laputkin kiinni, mutta minä tulin raskaaksi enkä tule mahtumaan tuohon ainakaan vuoteen...
Meillä kellarissa käyttämättömät Bodumin fonduesetti ja EvaSolon kahvinkeitin. Lahjaksi saatuja molemmat ja taitavat olla hintaviakin, mutta eipä noita tule käytettyä. Olen tainnut pakettiin kurkata, mutta ei niitä ole koskaan käytetty.
* Espressokone -cappuccinoihin kyllästyy yllättävän nopeasti
Mikä merkki ja malli? Mitä maksanut? Missä asut ja millaisessa kunnossa kone on?
* Jäätelökone -ihania jätskejä saa tehtyä, mutten enää jaksa
* Espressokone -cappuccinoihin kyllästyy yllättävän nopeasti