Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen kurkkukipu voi olla näin toispuoleinen

Vierailija
27.11.2009 |

ja kielikin on aivan sairaan kipeä tuolta ihan alhaalta? Hyvä että voi syödä ja puhua!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kaikista näistä kärsinyt. Veikkaisin, että tuo eka jos muutoin et tunne itseäsi kipeäksi. Kurkkaa peilistä nieluusi ja katso, onko kipeämmällä puolella turvonneempi / punaisempi nielurisa. Nielurisat ovat siis sivuilla nielussa ja ainakin minulla niissä on poimuja. Jos sinne poimuihin jää jotain ruokaa, niin alkaa kipuilla. Toisilla jää helpommin, toisilla ei ollenkaan. Kerran olivat kipeät 3 kk ennen kuin joku pallero tuli ulos. Sitten helpotti kerrasta.

Vierailija
2/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole sylkirauhasen tulehdus. Käy pyytämässä lääkäriltä buranakuuri (600/800 tulehduksen asteesta ja omasta painostasi riippuen).

t. 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kaikista näistä kärsinyt. Veikkaisin, että tuo eka jos muutoin et tunne itseäsi kipeäksi. Kurkkaa peilistä nieluusi ja katso, onko kipeämmällä puolella turvonneempi / punaisempi nielurisa. Nielurisat ovat siis sivuilla nielussa ja ainakin minulla niissä on poimuja. Jos sinne poimuihin jää jotain ruokaa, niin alkaa kipuilla. Toisilla jää helpommin, toisilla ei ollenkaan. Kerran olivat kipeät 3 kk ennen kuin joku pallero tuli ulos. Sitten helpotti kerrasta.

ei ollenkaan. Mietin juuri, että mulla on aika useasti juuri sama puoli kurkusta kipeä, mutta ei se näin kipeä ole vielä ollut. Auttaisiko nielurisojen poisto, jos risat ovat kovin repaleiset?

Vierailija
4/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile rennietä tai haet jonkun kuurin. kestää toipuminen, kokemusta on. Eli jos muuten et tunne olevasi kipeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän