Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö jo ennen ensimmäistä lasta,

Vierailija
25.11.2009 |

kuinka monta lasta haluaisit? Mistä sen tietää vai pitääkö vaan odottaa, tuleeko vauvakuume uudelleen?

Saitko sen lapsimäärän, jonka halusit ja oletko tyytyväinen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että haluan 2, mutta nyt meillä onkin (tarkoituksella) 3.

Vierailija
2/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme niitä nyt kuitenkin on, neljäskin kelpaisi mulle muttei taida rahkeet riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin haluavani vain yhden. Sain sitten vielä toisen haluamani.

Vierailija
4/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin aina kaksi. Saatiin yksi ja aluksi tuntui, että hän riittää. Sitten saimme vielä toisen...nyt kuume on noussut ja toivomme jo kolmatta :o)

Ehkä kolme lasta on nykyään normaalimpaa kuin aiemmin 80-luvulla, kun itse olin lapsi/nuori.

Vierailija
5/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi saatiin kovasti toivottuna eikä toivo uudesta lapsesta koskaan herännyt.

Jossain vaiheessa tunsin syyllisyyttä, mutta onneksi en sen ajamana ryhtytyt puhumaan miestä ympäri - vaan tuskinpa tuo olis ollut edes puhuttavissa.

Vierailija
6/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tiennyt, etten halua omia lapsia ja yhtään en ole saanut. :)

Vierailija
7/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat jo hyvin ihania isoja poikia...vielä kyllä tekisi mieli ainakin yhtä...mutta onnkeis ei kiire olen kuitenkin vasta 27

Vierailija
8/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä lasta ja vain yhden vauvakuumeen olen saanut ja se oli esikoisen jälkeen. Ehkä ei tuotakaan vauvakuumetta olisi ollut jos olisin tullut heti raskaaksi kun vauvasta miehen kanssa keskustelimme. Seuraavat lapset ovat saaneet alkunsa kerrasta.

Meidän perhe on nyt valmis.

Vierailija
9/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultiin haluavamme vain 2 lasta, mutta nyt kolmas lapsi tulossa tammikuussa (tarkoituksella tehty).

Vierailija
10/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni oli riittanyt 1 tai maksimissaan 2, mutta sitten heltyi viela tahan kolmanteen... ajan kanssa.

Vierailija
11/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhden sain.

Vierailija
12/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä ja mies tutustuttiin 18-vuotiaina, päätettiin, että hankitaan viisi lasta. Eka syntyi, kun oltiin 28-vuotiaita, viides, kun oltiin 42-vuotiaita. Viides raskaus ei kuitenkaan ollut suunniteltu. Hyvä kuitenkin näin jälkikäteen sanoa, että päätettiin hankkia viisi lasta ja viisi saatiin.

Vierailija
13/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjellä yritin perustella kahden jälkeen, että ne riittäisivät, mutta vauvan kaipuu on suuri. Odotan kolmatta ja neljäskin olisi tarkoitus "tehdä", jos vaan onnistuu.

Vierailija
14/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun neljäs on tulossa, tuntuu että toivottavasti tämä ei ole viimeinen..

Vierailija
15/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden halusin ja yksi on saatu. Vauvakuumetta ei ollut ennen eikä jälkeen.

Vierailija
16/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluan lapsia. Olihan tuo luonnollinen valinta iso-siskona kasvaneelle. Sain esikoisen ja olin äärettömän tyytyväinen, vauva kuume hiippaili salaa takaisn saimme toisen meni muutama vuosi (3) saimme kolmannen, 7 vuoden jälkeen saimme vielä kaksi! Nyt perheemme on tässä, koska tunnen ja tiedän etten kykene enempään.

Vierailija
17/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 2 ja pahasti näyttää siltä, että tähän jää. Vauvakuume on kova, mutta mies ei missään tapauksessa halua enempää lapsia. Toivon, etten katkeroidu tämän takia. Tiedän, että jaksaisin vielä ne 2 lasta lisää ja suren kohtaloani päivittäin.

Vierailija
18/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on neljä ja luku täynnä

Vierailija
19/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt odotamme neljättä ja ikää sekä raskausvaivoja sen verran, ettei tämän lapsen jälkeen enää...

Vierailija
20/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä biologista lasta ja jostain on hiipinyt mieleen ajatus että haluaisin vielä sitten yhden tämän jälkeen. En tiedä mistä tullut ajatus ja varmaan muuttuukin sen sataan kertaan. Tosi todennäköistä on että toiveista riippumatta lapset jää nyt kuitenkin tähän. Perheessä ennestään (uusperhekuvion myötä) yksi lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi