Jaa-a. Pitäs vissiin kohta lähteä kauppaan hakemaan 8-volttista sidukkaa
Enste pitää muistaa ajella partakarvat. Niitä kasvaa tämän ikäisellä naisella. Samalla reissulla myös kirjastoon. Niko-kirja on tullut.
Kommentit (13)
Tuollaista se on köyhän alkoholistin surkea elämä.
Varakkailla alkoholisteilla on kotona varastoja mutta köyhä näköjään valmistautuu hakureissulle sunnuntaiaamunakin, jopa tuntia ennen kuin alkoholia myydään.
Vierailija kirjoitti:
Ajeletko pillunkin ihan varmuuden vuoksi?
Ei siellä enää kasva karvoja. Jos kasvaisi niin kukapa niitä kahtelisi. Turhaahan niitä yleensäkään nykyihmisten on ajella.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Varakkailla alkoholisteilla on kotona varastoja mutta köyhä näköjään valmistautuu hakureissulle sunnuntaiaamunakin, jopa tuntia ennen kuin alkoholia myydään.
En minä köyhä ole, jos tulee mieleen ostaa siideriä eikä punalaputettuja leipiä. Alkoholisti myös varautuu alkoholilla - minä en. Sanoin kohta ja siis en tuntia ennen.
- ap
Odota nyt edes siihen kellonaikaan asti, että myyvät sitä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sulle hyvä ja paras ihminen kirkas kruunu 👑. Kiillota sitä.
Vierailija kirjoitti:
Odota nyt edes siihen kellonaikaan asti, että myyvät sitä. 😂
Kohta tarkoittaa sitä, että odottaa.
Ihan hyvä idea. Monesti minäkin noin tein "entisessä" elämässä. Aikansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä idea. Monesti minäkin noin tein "entisessä" elämässä. Aikansa kutakin.
Minä en tehnyt tätä entisessä elämässäni. Nyt teen. Syy on karu, jos siihen edes syytä tarvitaan. Kyllähän sika syitä löytää; jos ei maa ole jäässä niin kärsä on kipeä.
- ap
Ostan myös askin tupakkia. 🚬 Tai vaikka kaksi askia.
- ap
Oletko jo alkohyllyn edessä valmiina? Enää tarvii vartin verran odotella, että kassantäti suostuu siiderit myymään.
Ajeletko pillunkin ihan varmuuden vuoksi?