Ai Esan yksi negatiivinen kommentti Kätlinista tekee siitä huonon ihmisen?
Mutta muille on ok dokata, riehua, riidellä ja rääpiä päätä 3 kk??
Kommentit (20)
hän vain valitsi huonon tavan ilmaista asiaansa..olisi voinut nätimminkin puhua. puhui loukkaavasti. ylimielinen ja laskelmoiva, teki vaan suuren virheen arvostelemalla toisen persoonaa..lisää --------- esalle
Mulla meni ohi, kun katoin nelosta.
käpä ja asofanit nyt vaan yrittävät epätoivoisesti mollata esaa kun se on ylivoimainen voittajasuosikki. :)
eli näytetään huomenna
mutta se yksi kommentti tuntui minusta pahalle. Se ylitti mielestäni hyvän maun rajan.
Ensimmäinen on tällainen naiivius. Et tykkää jutella negatiivisista asioista ja se pudottaa asioiden syvyydestä pois. Kerroit tuossa aiemmin haaveistasi ja siitä että haluat perheen, mutta pahoin pelkään, ettet voi saada mitä haluat niin kauan kun jätät pahat asiat pois, Esa lausui kauttaaltaan punakaksi helahtaneelle Kätlinille.
– Toinen seikka on tietynlainen itsekeskeisyys, ne jutut mitkä lähtee liikkeelle, ovat hyvin minäkeskeisiä. Tulet keskusteluiden keskelle kertomaan omista asioistasi. Ja se tietynlainen keskipisteenä olon tarve: haluat olla asioiden keskellä, istua sohvan keskellä ja niin edelleen.
Kuva: Sub.
– Kolmantena tietynlainen pinnallisuus, materiasta välittäminen. Mä olen kysynyt sulta monesti, mitä sä haluat täältä mukaasi, ja ensimmäiset asiat ovat olleet materiaalisia asioita. Suurin syy on kuitenkin se, että sulle on tapahtunut täällä paljon: olet ollut kuusi kertaa häätöäänestyksessä. Kokenut kolmiodraaman Samin kanssa, ollut Filippiineillä, joten kokemuspohjalta tämä on ollut sulle ehkä rikkain. Sä olisit voinut pohtia, miksi nämä asiat ovat tapahtuneet juuri sinulle, mutta sä et ole pohtinut. Sä olet vain heilauttanut hiuksia ja hymyilyt. Mä oivon että miettisit asioita, Esa sanoi alkaen seuraavaksi lingota Asoa.
bb antoi tehtäväksi jokaiselle kertoa miksi muut eivät olisi sopivia voittajaksi ja Esa sanoi Kätsystä että tämä ei osaa käsitellä negatiivisia asioita ja on naiivi eikä arvosta asioita joita on kokenut bb:ssä. Siitähän osa pillastui...
Muuten vaan tuolla jahtaamassa 50 000 euroa?
kirjoittajat tappelee asiasta, kuitenkin Kätlin ja Esa ovat hyviä ystäviä ja tunnelma talossa on leppoisa. Kätlin kutsui Esan ja tyttöystävän juhannukseksi viroonkin. Ja Esa kehui muuten Kätliniä ulkona myöhemmin. Kyse oli kuitenkin vain annetusta tehtävästä jonka Esa hoiti omalla tyylillään, hän on tähänkin asti aina sanonut mielipiteensä suoraan, se on hänen tyylinsä.
on luvannut antaa suurimman osan hyväntekeväisyyteen, sanoi että ottaisi itselleen n 7000€ "kulukorvauksena" ajasta.
on luvannut antaa suurimman osan hyväntekeväisyyteen, sanoi että ottaisi itselleen n 7000€ "kulukorvauksena" ajasta.
js yrittää kerätä ääniä.
sillä on rahaa muutenkin hitosti.
js yrittää kerätä ääniä.
Hänhän mietiskeli tosi kauan ennen tota. Ja Esa on nimenomaan monta kertaa sanonut, että on tuolla ihan muista syistä kuin rahaa hakemassa. Esa voittoon! Ehdottomasti ainoa, joka voiton ansaitsee :) Kaikkien aikojen paras BB-voittaja hänestä tulee!
minkälaista porukkaa sinne ensi kerran laitetaan!
Esalla oli munaa hoitaa toi tehtävä niin kuin se oli annettu.
Kyllä Esa puhui ihan asiaa!! Osui ja upposi, juuri tuollainenhan Kätlin-neiti on. Ällöttävä tyttö.
Mun ääni menee kuitenkin Asolle! Syötävän suloinen mies.
vaikka onhan se suomalaisen kannalta ihan kauheaa katsoa, kun joku on niin iloinen ja elämänmyönteinen.
Mitä tulee negatiivisten asioiden kohtaamiseen niin eiköhän hän osaa ne kohdata, kun niitäkohdalle sattuu.
vaikka Esa ei mun suosikki olekkaan.
eihän tossa nyt ollut mitään pahaa. Jos tehtvä oli kertoa OMA MIELIPIDE siitä miksi toisen ei pitäisi voittaa, niin tuohan oli rehellinen ja ehkä jopa vähän kaunisteltu totuus. Ja olihan siinä paljon asiaa, itsekin olen sitä mieltä, että tuollaisesta kokemuksesta pitäisi ihmiselle kertyä niin paljon henkistä pääomaa -kokemusta- että ymmärtäisi olla siitä asiasta kiitollinen. Eri juttu sitten se, miten Esa rvioi sen, ettäkö Kätlin ei olisi kiitollinen myös tästä henkisestä pääomasta, vaan olisi pelkästään kiinnostunut materiasta. Kaikki ei näy ihmisistä ulospäin.
Ja siis, Esa EI ole voittajasuosikkini, koska juuri hänestä minulle tulee sellainen kuva, että lähes mikään ei näy ulospäin. Kovin aktiivinen BB-fani en ole ollut, mutta oma tuntemukseni on, että osaisin kertoa niin paljon enemmän Kätlinistä tai Asosta ihmisenä heitä kolme kuukautta telkkarista seuranneena. Esasta en osaisi sanoa juuri mitään, ja siksi jää hänestä vähän sellainen kylmä ja laskelmoiva tunne. Voin toki olla väärässäkin, sitähän juuri ei voi tietää kun tuntuu että jotain ihmistä ei saatu kunnolla raapaistua tuolla edes pinnasta, saati pintaa syvemmältä...
Mutta siis, mielestäni oli ihan asiallinen kommentti.
hän vain valitsi huonon tavan ilmaista asiaansa..olisi voinut nätimminkin puhua. puhui loukkaavasti. ylimielinen ja laskelmoiva, teki vaan suuren virheen arvostelemalla toisen persoonaa..lisää --------- esalle