Auttakaa mua ettiin mun silmälasit???!?!?!
Missä ne voi olla? Mihin muksu on voinu ne piilottaa?
Kommentit (18)
joten katso jääkaapista.
oletko yrittänyt kysyä muskulta? Jos ei osaa vielä puhua niin lahjo namilla näyttämään mihin laittoi. Tai sitten ne on vessan hyllyllä tai yöpöydälläsi.
Mahtava mielikuva ap:sta pyörimässä kotonaan aurinkolasit päässä :D
Tuu jo kertoon onko auttanut nää meidän ehdotukset.
pesitkö kasvojasi, meikkasitko? Mitä olet tehnyt aamulla? Kirjojen päällä hyllyssä, missä tahansa kaapissa tai tasolla, jonka lähellä olet ollut.
kengissä ei ollut...
Mä tuun hulluks ihan just... en kyllä usko että lapsi on niitä piilottanut kun olen ne aina ottanut tytöltä pois...miks ne ei vaan oo tässä!!!
tuun hulluks!
roskis pengottu
ap
kengissä ei ollut...
Mä tuun hulluks ihan just... en kyllä usko että lapsi on niitä piilottanut kun olen ne aina ottanut tytöltä pois...miks ne ei vaan oo tässä!!!
tuun hulluks!
roskis pengottuap
Kyllä ne lasit kohta jostain putkahtaa esiin.
-oot nostanut ne johonkin ylös niin etteivät osu silmiin
sunnuntaina kävin kirppiksellä- silloin ei ollut laseja kun en ajanut, kävin äidillä- sieltä ei löytynyt, kävin kaverilla- kaveri kattoo vielä kun pääsee kotiin... eli en ole varma onko sunnuntaina edes ollut mulla päässä
lauantaina lasit oli koska olin tentissä- tentin jälkeen menin äidille ja sieltä on nyt etitty...
pesukoneen takana
itseltä on joskus kadonneet tavrat löytyneet sieltä nääs kun kone linkoo liikkuu kamat ja hups häviää
ne jäi sinne tenttipaikalle. Tai ne onkin laukun pohjalla.
mutta tuskin ovat jääneet sinne kun ajoin sieltä autolla pois ja tarviin silloin laseja...
äidiltä aijon vielä katsoa.
Nyt siivoan tän kämpän katosta lattiaan ja sitten alan itkemään...
muutenkin olis kiire tehdä koulutehtävä huomiseksi, mutta ilmeisesti se saa nyt jäädä...
tuhat kirosanaa tähän perään....
ap
ei ole edes missään taskuissa... ei sohvan tai lipaston alla... miks mä olisin ne sinne laittanut?!?!?
ne oottaa mua jossain nätisti... veikkaan kanssa pöydän kulmaa...
ap
Olkkarin arkkupöydän alla. Toi on vaan niin painava että hankala siirtää...
epäilen, että lapsella ollut osuus asiassa...
ap
näissä on vahvuudet... mutta missä tavalliset lasit :)