Lue keskustelun säännöt.
milloin me parannutaan?
24.11.2009 |
Minä sairastuin su illalla, poika eilen illalla. En tiedä, onko sikistä, itsennäli on nuha muttei kuumetta, pojalla oli kuumetta yöllä mutta ei nuhaa ja kuumekin meni jo pois. Lauantaina olis hautajaiset, parannutaanko me sinne mennessä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla