Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin me parannutaan?

Vierailija
24.11.2009 |

Minä sairastuin su illalla, poika eilen illalla. En tiedä, onko sikistä, itsennäli on nuha muttei kuumetta, pojalla oli kuumetta yöllä mutta ei nuhaa ja kuumekin meni jo pois. Lauantaina olis hautajaiset, parannutaanko me sinne mennessä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi