Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin ihastunut ja olen äiti.

Vierailija
14.11.2009 |

Ja mies asuu eri kaupungissa. Minulla 2 lasta ja mies mutta tuntuu että tämä ihastus saa minut tuntemaan itseni naiseksi ja että elän. Jos en kuule hänestä niin olo tuntuu tyhjältä. Ja mies on pahimman luokan poikamies vielä! En usko että on sitoutuvaa tyyppiä tai ainakaan ei ole sitoutunut vaikka ikää jo 38v. On aivan täydellisesti vastakohta sille mitä olen hakenut. Mitä tämä kertoo??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaista. Ratkaisu ei ole tämä mies.

Vierailija
2/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetta, että olet rakastettu ja tärkeä. Tätä tunnetta et siis kotona saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vielä miettiä jos omassa avio/ avoliitossa ei ole pahemmin ongelmia. Noita ihastuksia tulee jokaiselle. Ja hänenkin kanssan arki tulisi vastaan samallalailla kuin nytkin. Itse mietin aina miksi joku on vielä 38 v sinkku? Ne kannattaa ainakin tarkastella? Toki syitähän aina voi olla luonnollisia kaikilla miksi on sinkku. Lapsille on tärkeää että saa elää ja kasvaa omien biologisten vanhempien kanssa mutta toki jos liitto on huono niin silloin siitä ei ole lapsille mitään hyötyä saada oikean perheen mallia. Mutta ole tarkka päätöksissäsi jos sinulla on perhettä.

Vierailija
4/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään emme ole tehneet väärää paitsi ehkä tunnepuolella eli olleet vaan yhteydessä sähköpostilla. En ajattelekaan että olisin hänen unlmien naisensa ja että olisi valmis mihinkään minun kanssani. Itse olen yrittänyt välttää tätä ihmistyyppiä aina. Oma mieheni on turvallinen. tämä ihastus muistuttaa siitä mitä itse en ole elänyt eli juuri nämä raikulivuodet jääneet itseltä elämättä. Lisäksi hän muistuttaa etäisesti isääni eli paljon harrastuksia ja aina melkein menossa. Isäni kanssa en ole ollut kovin läheinen, en voi hänelle kertoa murheitani hän on vähän vanhankantainen ja jäyhä. Ei pysty kertomaan tunteistaan eikä ole minua paljon kehunut vaikka teoillaan on sitten osoittanut että välittää minusta eli on aina auttamassa. Avioliitossa minulla on ollut se rooli joka on hoitanut kaiken aina ja nyt huomaan että se on kääntynyt ja ajattelen itsekkäästi ja mies on nyt se joka on lasten kanssa. Mitenpä tätä tunnetta voisi pakoilla...koska ilman tätä tuntuu elämä tyhjältä.

Vierailija
5/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetta, että olet rakastettu ja tärkeä. Tätä tunnetta et siis kotona saa.

Vierailija
6/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole jotenkin sinut itseni kanssa, kaipaan hyväksyntää koko ajan. En tiedä miten saisin itselleni onnen?

ap

Vierailija
7/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hyväksyntää omille valinnoilleni muilta. Haluaisin muuttua mutta en tiedä keinoa.

Vierailija
8/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräät ajattelee että kotona joku huonosti jos kiinnostuu toisesta?

Se nyt on vaan kiva kun huomaa että joku on susta kiinnostunut, ihastunut.

Ei onnea tota enempää tartte "saada". Sun pitää huomata mmiten asiat olisi jos toinen kuolee, tulee ero ja menetät lapsesi jne.

Minusta liika hyväkin voi olla turruttavaa. Meillä ei ole kamalia sairauksia ja kunta hoitaa vaikkei olisi rahaa itsellä hoitoon.. Meillä ei ole sotaa, on lämpimät talot, juokseva vesi.. Kaikki palvelut on lähellä ja ihmiset tervehtii. Meitä ei syrjitä tai vainota.

Tunteet on aina sallittuja. Saat tuntea ihastumista, mutta kannattaa muistaa että jos asiat on HYVIN kotona, niin kannattaako ryssiä kaikki ohimenevän hyvän olon tunteen vuoksi?

Jos suhde toimii, arki on mukavaa niin mitä sitä kaipaa lisää? Voisiko sanoa kumppanille että nyt tarttis saada romantiikkaa/kiihkoa/pervoutta?

Kaikki haluaa tuntea himoa ja hyväksyntää. Et ole poikkeus.

Vierailija
9/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa varauksetonta hyväksyntää sillä että sotkee perheensä elämän hyppäämällä hetkeksi jonkun playboyn kyytiin.

mutta en ole jotenkin sinut itseni kanssa, kaipaan hyväksyntää koko ajan. En tiedä miten saisin itselleni onnen? ap

Vierailija
10/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä on olut eriytyminen ollut miehen kanssa ison rakennusprojektin myötä. Ja sitten tapahtui tämä ihastus. En saa sanallista ihastelua kotona ja kaikkihan sitä tarvitsee. Tämä mies antoi sitä ja en tiedä mitä teen koska on sanonut että on itse jarrut päällä. Ei ole tapaillut koskaan äitiä tai varattua.

En tiedä riittääkö se että toinen vaan sanoo että olet ok. Vai kaipaanko enempi. Tavallaan sanoi että jos en olisi varattu ja ei olisi lapsia niin pyytäisi treffeille. Mutta sitten sanoi että voisi kyllä syömään mennä ja viinilasillisille. Ja itse olen vain sellainen että pelkkä ajatuskin saa perhoset vatsaan ja kielen solmuun. Eli olisi varmaan katastrofi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi