Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljonko itse painoitte vuosi ekan lapsen syntymän jälkeen? minä 169cm & 54kg. (ov)

Vierailija
23.11.2009 |

ennen raskautta painoa oli 59kg. onko muilla ollut tätä, että lapsen syntymän jälkeen kilot on paljon HELPOMPI vaan karistaa? ja pienen lapsen äitinä ei vaan aina ehdi syömään!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164 cm pitkä. Imetys laihdutti ja mulla oli kova halu liikkua vaunujen kanssa ja ilman, ja kun ei ollut isompia lapsia, niin pystyi reippailemaan kunnolla. Paino palautui ennen toista raskautta 49 kg:n ja toisen raskauden jälkeen on pysynyt n. 53-56 kg:ssa. Mua nimenomaan se imetysaika on laihduttanut.

Vierailija
22/24 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 170cm ja 55kg. Ennn lasta painoin 58kg. Olin kyllä tosi laiha ja varmaan aika nääntyneen näköinen jopa! Sama juttu toisen ja kolmannen lapsen jälkeen, ei ongelmia painon kanssa, että olisi ylimääräistä jäänyt. Nyt nuorin jo 3v ja painoa on kertynyt ihan itsekseen 6-7kg normipainooni parissa viime vuodessa eli painan nyt 64-65kg. Ehkä kolmen kympin ylitys vaikuttaa, aineenvaihdunta on hidastunut eli liikuntaa saisi listä entisestään tai jättää suklaat tms. herkut syömättä.:) Mutta vielä ei kamalasti paino häiritse, kun se ei juurikaan näy. Enempää ei toki tarvitse kiloja hankkia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko painan noin 4kk:n päästä, mutta nyt olen 8kg alle lähtöpainon. Ei kyllä haittaa tippaakaan, kun nyt olen suht sopiva (163cm/57kg) ja odotuksen alussa olin vähän turhankin tukeva.

Vierailija
24/24 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 2 vuotta synnytyksestä olen palautunut normipainooni, joka on jo parikymppisestä asti ollut 51-52 kg.

Vauvani oli aina kova imemään rintaa, se plus reippaat vaunulenkit pari kertaa päivässä laihdutti. Imetin 11 kk.

Olen 37 v ja siinä mielessä onnekas, että minuun ei tunnu kilot vielä tässäkään iässä tarttuvan, vaikka olen aina ollut kova herkuttelemaan, syön päivittäin karkkia ja pullaa tai suklaata. Tosin liikun myös melko paljon.