Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku vielä kerrankin sanoo, että "Raskaus on elämäsi parasta aikaa"

Vierailija
22.11.2009 |

tai "Sinä hehkut" tai että "raskaus sopii sinulle" MINÄ VEDÄN VAROITTAMATTA PÄIN NÄKÖÄ.

Inhoan raskaanaoloa, sen kestää vain sisulla, koska haluaa lapsen. Se joka muuta väittää, on feikki teeskentelijä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "Sinä hehkut" tai että "raskaus sopii sinulle" MINÄ VEDÄN VAROITTAMATTA PÄIN NÄKÖÄ.

Inhoan raskaanaoloa, sen kestää vain sisulla, koska haluaa lapsen. Se joka muuta väittää, on feikki teeskentelijä.

Olen täysin samaa mieltä!!!

Olo on kuin mursulla ja joka paikkaan sattuu.

raskaus on neljäs ja viikkoja luojan kiitos jo 32

Vierailija
42/48 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä paljon sellaiset kommentit lohduta, kun itse makaat viikolta 20 eteenpäin ja pelkäät lapsesi hengen puolesta.

Mulla eka raskaus oli helppo, toinen päätyi yllättävään keskossynnytykseen (ja keskosen kanssa elämän alkumetrit eivät todellakaan olleet helppoja)... Kaksi seuraavaa sitten makasin puolivälistä lähtien, oma olo olisi ollut ihan hyvä fyysisesti, mutta mieletön pelko ja henkinen stressi lapsen selviämisestä. Onneksi onnellisesti päästiin turvallisille viikoille.

Mutta kyllä mun myös tekisi mieli tintata ihmisiä, jotka sanovat raskausajan olevan niin ihanaa, että... Lisää lapsia ottaisin mielelläni, mutta lisää raskausaikoja, APUA!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin parasta aikaani. En ole koskaan voinut näin hyvin. Rv 38+0 menossa.

Vierailija
44/48 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tiedä parasta aikaa (etenkin kun tulevaisuuteen ei voi nähdä), mutta monet asiat on tosi hyvin, ja nautin raskaudesta kovasti joka päivä. On ihana tuntea pienen elämän alun liikkeet mahassa ja kuulla neuvolakäynneillä sydänäänet :). Tämä johtuu tietysti siitä että ainakin tähän asti (rv19+0) olen ollut hyvässä kunnossa ja raskaus on sujunut kaikinpuolin hyvin, tottakai fiilis ois erilainen jos olisi sen sataa eri kremppaa, saati että vauva olisi jotenkin vaarassa. Yleistykset saa mut aina näkemään punaista, niin myös tässä tapauksessa jos kuvitellaan että kaikille raskaus on ihanaa ja nautinto..

Vierailija
45/48 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meitä on moneksi...Henkilökohtaisesti voisin aina olla raskaana. Minulle raskausajat ovat kirjaimellisesti olleet elämän parasta aikaa. Vointi on ollut loistava! Tiedän että kaikille raskaana olo ei ole niin upeaa, mutta uskoisin sen kuitenkin olevan vaivan arvoista! Vaikkei itse raskaus kaikille sovikaan.

Vierailija
46/48 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka semmoista edes kehtaa väittää? Alussa oksentaa kolme kuukautta, sitten vähän tyyntyy ja lopussa on niin paksu ja kankea ettei voi tehdä mitään. Helpotus oli kun sai lapsen synnytettyä ja pääsi olemaan taas ihan "itsekseen"

Vierailija
47/48 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tää olotila on ihan normaali. Toinen raskaus ja viikkoja 32.

Kiloja on tullut muutama, ei turvotuksia yms. Vauva potkii kovasti mutta ei muuta. Maha on iso mutta ei se häiritse.

Mulla on täysin normaali olo. En nyt sanoisi että tämä on parastakaan aikaa elämässä mutta ei tosiaan huonointakaan.

Vierailija
48/48 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonovointisuutta raskauksiensa aikana. Ihmiset ovat niin yksilöllisiä, tässäkin asiassa! Itselleni jokainen raskauaikani oli kyllä ihanaa aikaa. En tuntenut minkäänlaista pahoinvointia, oksentamisesta nyt puhumattakaan! Oikein pelkäsin (varsinkin ekassa raskaudessani) että koska se paljon puhuttu paha olo alkaa-no ei sitä koskaan tullut, myöskään myähemmissä raskauksissani. Sitten jännitin että koska se kuuluisa väsymys, tai jopa uupumus alkaa josta moni varoitteli-no ei tullut sitäkään, sitten pelkäsin että no ainakin suonikohjut & peräpukamat varmasti tulevat-ei tullut niitäkään. Eli riippuu täysin odottajasta miten upeaksi tai järkyttäväksi kokemuksesti odotus itse kullakin muodostuu. Kaikille on kai? yhteistä se että odotettu , rakas lapsi syntyy ja siitä se elämä jatkuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi