Ihastuin nuoreen äitiin
Tiedän, etten saa täältä mitään sympatiaa, mutta olen perheellinen mies ja ollut ikäni uskollinen, enkä yleensä ihastu vakavasti vieraisiin naisiin, varsinkaan ulkonäöllisin perustein. Oma suhde on teoriassa hyvässä kunnossa, mutta luonnollisesti jotakin on ehkä viallakin, kun otsikon mukaista pääsee tapahtumaan.
Tässä vaiheessa rauhoittelisin heikkohermoisimpia ja kiivaimpia keskustelijoita siitä, että mitään ei ole tapahtumassa fyysisesta, tämä tunne on toivottavasti yksipuolista ja hallinnassa nykyisessä elämäntilanteessa.
Haluan vain todeta, että olen todellakin tavannut ja oppinut tuntemaan sellaisen itseeni nähden nuoren naisen, jonka arvomaailma ja harrastukset ovat niin kohdillaan itseni kanssa, että tunteet käy melkoista vuoristorataa... ja on vielä kaunis... Sanottakoon tässä yhteydessä, että oma vaimokin on kaunis ja toisaalta kaikki nuoret naiset näyttävät nykyisellään silmissäni kauniilta.
Mutta ihastumisen syvennyttyä tämä ulkonäkökin on tullut niin tunteissa päälinmäiseksi, vaikka alussa ihastuin pelkkään luonteeseen.
Kauneus on katsojan silmässä, sanotaan.
No en tiedä mitä kommentteja tähän odotan, mutta tunteilleen ei mahda mitään, vaikka haluaisi.
Olenkin tietoisesti vältellyt kyseistä henkilöä, mutta unissani ja ajatuksissani hän on jatkuvasti, halusi tai ei......
toisaalta on kyllä todella kivaa tuntea taas tälläistä kihelmöintiä sydämmen suunnalla, vaikka tietääkin sen jäävän haaveiluun...
Pelottavaa on se, kun huomaan harhailevani ajatuksissa siinä tasolla, jossa me molemmat olisimme jostakin syystä sinkkuja........
Kommentit (39)
Ja onko sillä miestä ja minkä ikäisiä lapsia suurin piirtein? Ehkä se olen juuri minä:)
Ilmeisesti lasten kautta / leikkipuistossa tms.?
Tunteita tulee ja menee. Nuori äitikin on joskus äkäinen, nalkuttaa ja haisee pahalle. Lisäksi hän vanhenee. Kuusikymppisenä, kun sinulla on viisi lasta kahden eri naisen kanssa, saatat taas tavata kauniin ja ihanan nuoren äidin.
Vedä syvään henkeä ja mieti, mitä voisit tehdä vaimosi kanssa, että saisitte suhteeseenne uutta eloa ja raikkautta. Onko elämä liikaa arkea? Laittakaa lapset viikonlopuksi hoitoon ja lähtekää vaikka kylpylään hemmottelemaan toisianne! Käykää treffeillä. Iske ja liehittele vaimoasi kuin silloin joskus aikoinaan. Kuvittele, ettei hän olekaan se sama tuttu nainen, jonka kuvittelet tuntevasi läpikotaisin. Yritä tutustua häneen uudestaan.
Jos yhtään lohduttaa, niin itsekin näen märähköjä unia harva se yö, enkä silti niiden perusteella ole pettämässä miestäni. Viime yönä vuorossa oli se näyttelijä Juha Veijonen vaimikäseon, joka ei todellakaan näin hereillä ollessani ole mikään unelmieni orhi.
Kyllä sillä mies on ja elämän suunnittelu täysillä käynnissä. 1,5 vuotias poika ja hienot visiot. Mainittakoon, että ihastustani saavat osakseen myös tämä ko. naisen sitoutuminen perheeseensä. Hän ei missään tapauksessa ole harrastanut mitään flirttiä kanssani, mutta on yhdessä todettu, että nautimme toistemme seurasta. Epäilen tosi vahvasti, että hän tuntisi mitään erityistä minua kohtaan, mutta kieltämättä toivoisin näin olevan.
Enkä ole pilaamassa tätä "ystävyyttämme" millään tunteenilmaisuilla monestakaan syystä... mutta haaveilemasta se ei estä.
Ulkonäöstä senverta, että mun silmissä se näyttää pitkälti Diana Spenseriltä, eli kaikkien tuntemalta edesmenneeltä Dianalta.
Mutta sellainen poikatyttö versio ko. henkilöstä.
Ehkä tämä poikkeuksellinen jätkämäinen asenne on saanut sydämmeni läpättämään, mitä se ei pelkän kauneuden osalta yleensä tee.
Johan sen näkee sokeakin.
ettei taida olla miehen kirjoittama...
Mikä parasta, olemme samassa koulussa, samalla luokalla, ja vielä vuosia.....
Mutta ennenkaikkea toivon, että ystävyytemme säilyy... ja jos järjellä ajatellaan, toivottavasti myös ihastus hiipuu....
Ihan vilpittömästi toivoisin löytäväni vaimosta samanlaista sydämmen tykytystä...
Tää vain on niin arkista.... Kyllä tekin tiedätte tunteen..
No yritin lähestyä teitä erittäin asiallisella tavalla, että saisin jotakin ymmärrystä tälläiselle periaatteessa negatiiviselle asialle...
Ja en minä, myönnän, mikään stereotypinen mies ole, johan tämä juttukin sen kertoo...
Tuntemani miehet kylläkin ihastuvat enimmäkseen ulkonäöllisin perustein ja myöskin pettävät tai yrittävät pettää heti tilaisuuden tullen.
Minä en ole pettämässä, vaikka myönsinkin haaveilevani molempien sinkkuudesta....
Mutta kuten huomaatte, tässä tilanteessa ei olisi kyseessä pettämisestä...
KYLLÄ OLEN MIES
Tälläisiä vastauksia kaipasinkin.
En haluaisi haihatella tämän enempää, mutta toisaalta haluaisin huutaa koko maailmalle tästä suuresta onnesta, joka kohdalleni on sattunut.
Esittäisinkin jatkokysymyksen.
Olisitteko te nuoret äidit itse otettuja, jos saisitte tietää, että joku teitä kohtaan ystävällisesti käyttäytynyt vanhempi "herrasmies" on ollut teihin kovasti ihastunut?
Vai olisiko tämä pelkästään kiusallista, etenkin, jos tämä henkilö ei mitenkään voisi olla potenttiaalinen miesmakuanne edustava henkilö.
Sanottakoon, että itseäni en osaa oikein arvioida noin nuoren äidin mittarilla, mutta olen hyväkuntoinen, nuorekas, hoikka, urheilullinen, mutta samaan hengenvetoon kaljuuntuva, pienehkö ja vaalea, eli ei mikään Ricky Martin, mutta kyllä kroppa nykynuoret päihittää ainakin keskinmäärin, jos tälläiset itsekehut tässä yhteydessä sallitaan.
Määrittele minkä ikäinen on nuoti äiti!
Itse olen 23 vuotias, perheellinen nainen (ilmeisesti nuori äiti) ja kyllä teoriassa vanhempi (noin 40 vuotias) mies saisi sydämen läpättämään, jos siis miehen vaihto olisi edessä--
ja tää aloittaja on pelimies, joka katsoo saako sympatiaa...
Kyseessä on pitkälti tälläinen tilanne, kyseinen nainen on ehkä hieman vanhempi, en ole varma... Enkä ole halunut kysellä.
Arvelin kuitenkin olevan 25 - 30
Kiitos kuitenkin mieltä hivelevästä vastauksestasi
Ap vetää ku äikän ope konsanaan :D No oli siellä esim. sana tälläisiä ja sydämmen, jotka meni pieleen, mutta aika militaristisesti pilkutettu. Sitä jäin ihailemaan. Wau.
Hauskaa sinällään, että oli puhetta hänen urheiluharrastuksistaan, jotka liittyivät joukkuelajeihin.
Kertoi tämän johdosta tuntevansa monta lesboa, joita hänen lajeissan pyörii.
Kun viimeksi katselin häntä, honasin yhtä-äkkiä, että on aivan Dianan näköinen.
Kivaa saada sympatiaa, kun jokainen voi todeta, että tämä tilanne on inhimillinen, eikä mitään väärää ole tehty tai ole tekeillä.
Pelimieheksi en itseäni luonnehtisi, enkä näe pointtia tälle väitteelle.
Johan mä kerroin olevani koulussa... ;D
ja vaikka hän on ihastunut johonkin niin hän itseasiassa nauttii huomiosta, jonka saa muilta täällä. Alkuperäinen juttu on vain tapa saada täällä olevien nuorten naisten huomiota.
eipä kyllä tullut itselle mieleen....
Jospa se onkin alitajuntaista.
Oletin kyllä, että tälläinen aihe saa jokaisesta mielipiteen aikaiseksi...
Pettäminen on pahinta mitä voi tehdä...
Mutta jos sen tekee vain ajatuksissaan....
Ja jopa vastentahtoisesti....
Mitäs sitten?
Onko ensimmäisen kiven heittäjää?
Kiitos siitä, ettei ollut
Ja kiitos muutamasta rakentavasta palautteesta.
Väitän, että jokainen kokee tälläistä, mutta saadakseen sympatiaa vieraaseen ihastumisessa, täytyy todella painotta sitä, ettei ole siirtymässä haaveista tekoihin.
Siis näin yleisellä tasolla.
Toki on olemassa ihmisiä, jotka toimivat toisein ja arvostavat toisenlaisia tekoja..
Onko ap siis nainen vai homoseksuaali?
Onko siinä jokin ero?
Nimimerkillä:
Epätietoinen
Ja onko sillä miestä ja minkä ikäisiä lapsia suurin piirtein? Ehkä se olen juuri minä:)