Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka niitä hengityssuojaimia pitää?

Vierailija
21.11.2009 |

Sellaiset, jotka pelkäävät (ehkä sairaalloisesti) tartuntaa?

Vai ne, jotka ovat tartunnan saaneet, ja pitämällä hengityssuojainta estävät tartuttavansa muita?

Vai ne, jotka kuuluvat riskiryhmään ja joutuvat pitämään suojainta, jotta eivät saisi tautia, johon saattavat perussairautensa vuoksi kuolla?

Olen muutaman nähnyt noita koulussa (opiskelen), mutta en ole kehdannut kysyä, että miksi pitävät.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SI-epäillyt:)

Vierailija
2/5 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat olla syy. Itse työskentelen sairaiden kanssa (joita ei kaikkia ole voitu rokottaa) ja olen sitoutunut pitämään suojaa mm julkisissa liikennevälineissä jotta en kuljeta virusta heihin.Voihan se näyttää oudolta mutta ohihan tämäkin flunssa-aalto menee.Ja maskit kaappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki flunssapotilaat (ainakin lastenklinikka).

Vierailija
4/5 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään ihan yleisesti kaupungilla, jos sairastaa flunssaa eikä halua tartuttaa muita. Japanilaisturisteja katsellessa siis voit olettaa asian olevan näin :)

Vierailija
5/5 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun on siellä.

Jos lapsellani olisi vakava sairaus,esim syöpä sellaisessa vaiheessa että vastustuskyky olisi alentunut ja olisi paha jos hän sen saisi, niin kyllä minä sitä maskia varmaan käyttäisin jos joutuisin yleisissä paikoissa kulkemaan etten saisi itse tartuntaa ja pienelle sitä veisi.

Silloin olisi ihan sama mitä muut kyräilijät ajattelisivat.