Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OMG! Viemäristä löytyi melkein

Vierailija
21.11.2009 |

jonkun pää.... ainakin hiusmäärästä päätellen! Muutettiin kuun alussa tähän ja ajattelin näin siivouspäivän päätteeks vielä kurkata ton suihkun viemärin. Siis siellä on varmasti about 1kg verran karvoja. YÖK YÖK YÖK YÖK YÖK. Ei huvitakaan mennä suihkuun... siivous siis jatkukoon!

Miksei ihmiset siivoo lähteissään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan siivonnut viemäriä, olen kyllä sivusta seurannut sen siivoamista. Mä en vaan pysty siihen. Sillon kun mä asuin vielä yksin enkä seurustellut, niin mä laitoin aina mun isän tai veljet siivoamaan mun viemärit. Nykyään mun mies hoitaa sen puolen.

Vierailija
2/4 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina ollut itsestään selvyys, että kun muutan asunnosta pois, niin siivoan sen siihen kuntoon, että toiset pääsee muuttaan siihen siivoamatta. Mutta silti on JOKA IKINEN KERTA joutunut siivoamaan myös sen asunnon, johon itse muutan. Ja aina lattiasta kattoon. Nyt on taas muutto edessä ja siinä kämpässä mihin muutetaan, on juui tehty remontti. Jos siellä ei ole siistiä niin aion vaatia vuokranantajalta siivousta. Lähtijän tehtävä on siivota asunto kunnolla, jos se ei ole siivottu, niin siivouskustannukset tulisi veloittaa lähtijän takuuvuokrasta. Nyt olen päättänyt, että vaadin näin käyväksi aina kun muutan asuntoon, jota ei ole siivottu! Suututtaa ihan, kun maailma on täynnä idiootteja jotka ei osaa siivota...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon muuttavat, vaikka se olisi poismuuttajan toimesta jo siivottu.

Vierailija
4/4 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kans äskettäin muutettiin ja vanhan kämpän siivosin YKSIN lattiasta kattoon...kun oltiin jo avaimet luovutettu ja uutta kämppää järjesteltiin niin muistin että unohdin siivota hellan taustan ja viemärin!Arvatkaa vaan hävettikö?!Olen tosi tarkka näistä jutuista mutta aikataulut muuton suhteen oli niin tiukkaa että ihme että en enempää unohtanut.Olen siis sellainen siivooja joka oikeasti siivoo uuden ja vanhan kämpän perusteellisesti.Muutettiin tähän uuteen asuntoon ja ei muuta valittamista kuin että ikkunat oli pesemättä :(