Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötävää lentokoneeseen, kun en halua maksaa maltaita pienestä ja pahasta ateriasta?

Vierailija
03.10.2009 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa ruoka itse?! Olen matkustanut paljon, mutta ruokaa ei koskaan ole tarvinnut maksaa erikseen.

Vierailija
2/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokajuoma maksaa, jos siis haluaa limpparia, olutta tms. ateriaan sisältyy yleensä tuoremehu tai vesi. Mutta ruoka todellakin sisältyy lennon hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää juuri sen pari tuntia?

Vierailija
4/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juomat kuin ruoatkin.

ruokajuoma maksaa, jos siis haluaa limpparia, olutta tms. ateriaan sisältyy yleensä tuoremehu tai vesi. Mutta ruoka todellakin sisältyy lennon hintaan.

Vierailija
5/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa ruoka itse?! Olen matkustanut paljon, mutta ruokaa ei koskaan ole tarvinnut maksaa erikseen.

Siellä on jo useamman vuoden pitänyt maksaa ruoat itse. Eli ei tämä nyt mikään ihme ole.

Vierailija
6/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lento yli 6h, olen RASKAANA (rv28), lapset 10 ja 6 ja TuiFlyin lomalennoille ei kuulu ilmaiset ateriat.... Joten oliko muita kysymyksiä???

Vierailija
7/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAS:illa ja Blue1:llä taitaa joutua maksamaan lyhyillä lennoilla jos haluaa syödä.

Jos matkustaa sitten sellaisella yhtiöllä jolla ruoka tosiaan maksaa ja haluaa säästää/syödä paremmin niin kannattanee tehdä esim. omat ruokaisat voileivät mukaan. Tai sitten ruokaisa pastasalaatti. Hedelmäsalaattikin käynee jos ei ole kovin vetistä. ;)

Vierailija
8/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat eväsleivät. Turvatarkastuksen jälkeen voit ostaa mehua, limsaa tms. mutta kotoa et voi sitä ottaa.

Joskin ainakin Hki-Vantaan kuppilat ovat JÄRKYTTÄVÄN kalliita; kahvi+sämpylä+vesipullo on muistaakseni 9.50€!!!!

Ja ihmettelijöille tiedoksi; esim. SAS:lla turistina/economy luokassa mikään ruoka tai juoma ei kuulu hintaan! Samoin monilla tilauslentoyhtiöillä voit valita maksatko ruoasta vai oletko lennon syömättä.

Vierailija
9/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi esim.

- salaatit (tonnikala-riisi-vihannes tai kana-pasta-vihannes)

- leivät (esim. patongin väliin leikkeleitä/juustoja/vihanneksia/broileria/paahdettua possun ulkofilettä)

- hedelmä- ja vihanneslohkot/tikut (omenaa, appelsiinia, rypäleitä, vesimelonia, kurkkua, porkkanaa, kukkakaalia, lanttua jne)

Herkuksi (jos haluaa) keksejä tai pullaa, suklaata tmv.

Vierailija
10/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääset reissuun ja TAKAISIN?

Vierailija
11/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä TuiFly:n lennoilla aikuisen aterialisä maksoi 9 euroa. Ja sillä sai aterian sekä mennessä että tullssa, eli 4.50 ateria. Ei sillä rahalla kovin kummoisia eväitä saa ja jos tosiaan ostaa lentokentältä, maksaa yksi sämpylä sen 4.50. meillä ainakin oli ihan hyvät syömiset viimeksi. Oli lämmin ruoka, salaattia, leipää, juustoa, joku leivos, vettä ja kahvia tai teetä. Kyllä sillä jaksoi lennellä.

Vierailija
12/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUIFlyn sivuilta kopsattu:

"Ateriahinnat (meno-paluu):

Normaaliateria aikuiset 19 euroa, lapset 9 euroa,

erikoisruokavalioateriat 24 ja 15 euroa."

Eli meidän perheen lentokoneateriat maksaisi 56 euroa, juu, en todellakaan ole valmis maksamaan niistä paskaruuista tota hintaa!

Vierailija
13/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä sitten normaalisti syöt päivän aikana? Vai joudutko muutoinkin joka päivä kysymään muilta ideoita syömisiisi..

Vierailija
14/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin vaan yhtä sorttia jotain pientä, ehtiihän sitä perillä syödä paremmin. Paketin välipalapatukoita vaikka.

Vierailija
15/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt on kyseessä 2 aikuisen ja 2 lapsen HELPOT ja SÄILYVÄT syömiset 6 reilun 6 tunnin lennoan aikana... Tajuat varmaan, että ihan mitä vaan ei voi varata lentokoneeseen mukaan.......

Vierailija
16/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennoilla on PAKKO tarjoilla jotakin (ei parin tunnin lennolla, mutta pidemmillä). Lennon pituus vaikuttaa siihen mitä, mutta ei saa lennättää ihmisiä esim. Thaimaahan antamatta mitään ruokaa...! (Toki ne jotka maksavat saavat parempaa ruokaa, mutta tyyliin vesi ja leipä tulee kaikille)

Vierailija
17/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sävy kovin mukava ole. Jos esittää täällä uusavuttomia kysymyksiä niin silloin kannattaa varautua myös kriittisiin kommentteihin.

Vierailija
18/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa toiset kateelliseksi ihan varmaksi ja tuoksu leviää koko koneeseen ;-)

Eli viime hetkillä ennen koneeseen menoa tilaat pizzat pahvilaatikossa kotipizza-tyyppisestä paikasta. Säilyy ihan hyvin muutaman tunnin eikä tuota ongelmia turvatarkastuksessa.

Olen lentänyt useammalla halpalentoyhtiöllä ja monesti nähnyt näitä pizzoja ja kerran tehnyt niin itsekin.

Vierailija
19/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään ilmaistarjoilua. ja voi sekin matka kestää monta tuntia

Vierailija
20/26 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan lennosta kyse.

lennoilla on PAKKO tarjoilla jotakin (ei parin tunnin lennolla, mutta pidemmillä). Lennon pituus vaikuttaa siihen mitä, mutta ei saa lennättää ihmisiä esim. Thaimaahan antamatta mitään ruokaa...! (Toki ne jotka maksavat saavat parempaa ruokaa, mutta tyyliin vesi ja leipä tulee kaikille)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme