Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsi ei sopeudu hoitoon

Vierailija
21.11.2009 |

onko teillä samoja kokemuksia?

eli itkee KOKO päivän pph:n luona, ei nuku, ei syö, ei leiki. pari viikkoa ollut tuota. kotona sitten nukkuu niin että en näe lasta viikolla lainkaan. Eli tulen kotiin vähän myöhemmin eli vähän ennen kuutta ja lapsi jo nukkumassa. aamulla taas lähden ennen lapsen heräämistä. eli viikolla en näe lasta ollenkaan. Hoitajakin tuntuu olevan melko lailla loppu. en ole kuullut että kellään olis tällaista. kertokaahan kokemuksia.

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössinyt vakuutusturvan.

Vierailija
82/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitejä täällä, ei ainakaan mitä rakastavia toisista välittäviä ihmisiä. ei tehdä töitä ja haukutaan niitä jotka tekee. miehen kuolema tai ainakin siitä johtuvat ongelmat on naisen vika. siis voi itku että olette julmia!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työaikaa, teen 50%:n työaikaa. Kaikki lapset ovat jo koulussa.

Vierailija
84/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuutuksia on tunari.

Voihan se mies kuolla, mutta tyhmä ei tarvitse olla.

Vierailija
85/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työaikaa, teen 50%:n työaikaa. Kaikki lapset ovat jo koulussa.

olen laskenut että 6 h työpäivästäkin tulee niin vähän palkkaa ettei kannata sitten mennä ollenkaan. työssäkäyntikulut on niin suuret ettei mitään järkeä. kun tekee täyttä päivää ja tienaa 1800e niin saa juuri saman verran kuin sais kotihoidontuella kun ei tarviii maksaa päivähoitokuluja, iltapäiväkerhokuluja, bensoja, toisen auton ylläpitoa jne jne.

Vierailija
86/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada avoliittolaisetkin jos vaan mies kuolee työssä tai työmatkalla. muuten vaan naimissa olevat.

Vierailija
87/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei automaattisesti onnistu lyhennetty työviikko.

Yritin ite aikoinani,mut ku tein siaisuuksii ni ihan turha haave.

Toinen mahollisuus ois ollu olla kotona,mut sit ois tullu karenssii.

Harmihan se on jos päivät on pitkii,mut toisinaan niin vaa on.

Parempi hyväksyy se ja pyrkii olee lapselle läsnä silloin ku se on mahollista,eikä tuntee syyllisyyttä töissä olosta.

Vierailija
88/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jos lapsi on alle 3 v ja irtisanoutuu töistä kun haluaakin olla lapsen kanssa niin eihän työkkäri siitä voi antaa karenssia kun sitten ilmoittautuu lapsen täytettyä 3 työkkäriin?

Vierailija
89/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs rahasta pienituloinen maksaa ne vakuutukset? Jätetäänkö vaikka lapsen vaipat ostamatta? Tai miten ois jos pidettäs sellanen viikon dtox-kuuri joka kuukaus eikä syötäs mitään? Eiku hei! Nyt mä sen keksin! Jätetään vuokra maksamatta ja maksetaan sillä rahalla ne vakuutukset! Kyllä ihan varmasti kiinteistöyhtiö ymmärtää että meillä täytyy olla vakuutus JOS nyt saattus ukko kupsahtamaan. Täälä on taas näitä kultalusikka suussa syntyneitä näemmä...

Vierailija
90/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa ei nyt kuitenkaan ole vielä kovin pitkä aika. Onhan se iso muutos lapsen elämässä. Oletko ap keskustellut sen pph:n kanssa mistä tää tilanne vois johtua?

Itse olen ollut pph:na ja kyllä kaikki ovat lopulta sopeutuneet, mutta toisilta voi viedä kauankin.

Vierailija
91/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhunukka et lapseni ois ollu 2v,jouduin menemään töihin kun

lapseni täytti 3vuotta,kodinhoitotuki päättyi silloin.Ei yksinkertasesti

ollu vara olla kotona.Ilmoittauduin työkkäriin ja pääsin(jouduin)töihin.

Vakkarityöntekijät teki lyhennettyy päivää,mut minä en kun ei ollu mahollista.

Vierailija
92/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lto ja omassa talossani en tiedä yhtään lasta joka olisi hoidossa noin pitkän päivän.

Vierailija
93/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes on niihin varaa.

Vierailija
94/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen vaakuutus liittyy lasten hoitovaroihin? Kaikki kun ei niitä vakuutuksia edes pidä tarpeellisina. Jos mies kuolee niin se kuolee eikä sitä mikään vaakuutus pelasta!

Vierailija
95/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdettiin päiväkotiin ja kaikki meni hienosti.

Vierailija
96/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vakuutus pelastaa lapsen.

Vierailija
97/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tarkoitit miehen vakuutusta niin mites se sen lapsen pelastaa?

Vierailija
98/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pph:ssa jo ehkä vikaa, jos koko päivän itkee. Mahtaako pph:lla olla kaikki keinot käytössä lapsen viihtyvyyden lisäämiseen?

Vierailija
99/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän tilanne ole mitenkään outo vaan aika tavallinen. Täällä on paljon todella outoja tyyppejä, ei niistä tarvitse välittää.

No, itse asiaan: 2 viikkoa on todella lyhyt aika, useimmilla lapsilla menee sopeutumiseen uuteen hoitopaikkaan useampi viikko, ehkä jopa kuukausi. Mutta yleensä lapset sopeutuvat kyllä. Onko PPH siis ihmetellyt lapsen käytöstä vai mitä? Se on minusta enemmän kummallista, yleensä kokeneet hoitajat suhtautuvat tuollaiseen aika rauhallisesti. Se rauhoittaa lastakin.

Vierailija
100/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn työssä. Oman lapseni päiväkotikavereiden keskuudessa on todella aivan tavallista, että lapsen hoitopäivä kestää sen 8 - 9,5 h. Vien lapseni yleensä puoli kahdeksaksi ja haen puoli viideltä, ja samaa päivää näyttää tekevän moni ryhmän lapsista.

terv. pääkaupunkiseutulainen