Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsi ei sopeudu hoitoon

Vierailija
21.11.2009 |

onko teillä samoja kokemuksia?

eli itkee KOKO päivän pph:n luona, ei nuku, ei syö, ei leiki. pari viikkoa ollut tuota. kotona sitten nukkuu niin että en näe lasta viikolla lainkaan. Eli tulen kotiin vähän myöhemmin eli vähän ennen kuutta ja lapsi jo nukkumassa. aamulla taas lähden ennen lapsen heräämistä. eli viikolla en näe lasta ollenkaan. Hoitajakin tuntuu olevan melko lailla loppu. en ole kuullut että kellään olis tällaista. kertokaahan kokemuksia.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinuna olisi vielä kovin huolissani. Minun hoitolapsellani sopeutuminen vei lähes kuukauden (tosin oli 1-v kun aloitti). Aluksi ei syönyt mitään ja valveillaoloajan itkeskeli, vaikka vanhempi sisarus oli mukana. Nukkui kyllä päiväunet hyvin. Kuukauden kuluttua oli kuin eri lapsi, nykyisin ei lähtisi hoidosta kotiin:)

Toisille sopeutuminen vain on vaikeampaa, mutta kyllä se siitä! Ja kun lapsi sopeutuu, näet häntä hereillä kotonakin:)

Niin, ja jätä nämä ilkeät kommentit taas omaan arvoonsa, tämä palsta tiedetään;)

Pph

vastauksestasi.

ap

Vierailija
122/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitejä täällä, ei ainakaan mitä rakastavia toisista välittäviä ihmisiä. ei tehdä töitä ja haukutaan niitä jotka tekee. miehen kuolema tai ainakin siitä johtuvat ongelmat on naisen vika. siis voi itku että olette julmia!!!

äitejä täällä, ei ainakaan mitä rakastavia toisista välittäviä ihmisiä. ei tehdä töitä ja haukutaan niitä jotka tekee. miehen kuolema tai ainakin siitä johtuvat ongelmat on naisen vika. siis voi itku että olette julmia!!!

ei tässä haukuta työtä tekevää, vaan sitä että lapsi joutuu olemaan kohta 10 tuntia hoidossa! kyseessä siis kaksivuotias lapsi jonka vanhemmat haluavat ylläpitää illuusiota menestyksestä asumalla 200 neliön omakotitalossa..

sanon vain että voi lapsiparkaa!

asumme tässä omakotitalossa koska on halvempaa kuin vuokralla. ei ylläpidetä mitään...taidat olla hyvin yksinkertainen ja julma ihminen!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä haukuta työtä tekevää, vaan sitä että lapsi joutuu olemaan kohta 10 tuntia hoidossa! kyseessä siis kaksivuotias lapsi jonka vanhemmat haluavat ylläpitää illuusiota menestyksestä asumalla 200 neliön omakotitalossa.. sanon vain että voi lapsiparkaa!

asumme tässä omakotitalossa koska on halvempaa kuin vuokralla. ei ylläpidetä mitään...taidat olla hyvin yksinkertainen ja julma ihminen! ap

mutta eikö omistusasutnoa löydy halvemmalla? meidän asuntomme maksaa n. 850 euro/kk vastikkeineen, lyhennyksineen ja korkoineen. asumme helsingissä. minä olen hoitovapaalla ja mies käy keikkatöissä. meillä on kaksi lasta ja pärjäämme kohtuullisen hyvin. kotihoitoon jääminen oli meillä valinta, vaikka minulla olisi vakituinen työ johon palaan sitten myöhemmin kun nuorin lapsi on n. 3-v.

luulenpa kuitenkin että kyse on illuusion ylläpitämisestä, vai miksi asetat työelämän lapsesi hyvinvoinnin edelle? lapsesi oireilee joko hoitopaikan tai hoitopäivän pituuden vuoksi. kysyit neuvoa, muttet oikein halua ottaa niitä vastaan!

Vierailija
124/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä haukuta työtä tekevää, vaan sitä että lapsi joutuu olemaan kohta 10 tuntia hoidossa! kyseessä siis kaksivuotias lapsi jonka vanhemmat haluavat ylläpitää illuusiota menestyksestä asumalla 200 neliön omakotitalossa.. sanon vain että voi lapsiparkaa!

asumme tässä omakotitalossa koska on halvempaa kuin vuokralla. ei ylläpidetä mitään...taidat olla hyvin yksinkertainen ja julma ihminen! ap

mutta eikö omistusasutnoa löydy halvemmalla? meidän asuntomme maksaa n. 850 euro/kk vastikkeineen, lyhennyksineen ja korkoineen. asumme helsingissä. minä olen hoitovapaalla ja mies käy keikkatöissä. meillä on kaksi lasta ja pärjäämme kohtuullisen hyvin. kotihoitoon jääminen oli meillä valinta, vaikka minulla olisi vakituinen työ johon palaan sitten myöhemmin kun nuorin lapsi on n. 3-v.

luulenpa kuitenkin että kyse on illuusion ylläpitämisestä, vai miksi asetat työelämän lapsesi hyvinvoinnin edelle? lapsesi oireilee joko hoitopaikan tai hoitopäivän pituuden vuoksi. kysyit neuvoa, muttet oikein halua ottaa niitä vastaan!

vaan kokemuksia lapsen sopeutumattomuudesta hoitoon.

asumme muuten samalla rahalla kuin teidän asumiskulunne niin tässä talossa, siis sähköineen vesineen... että sellaista.

no joo, töissä on käytävä ihan siksi että on rahaa ruokaan yms. pakolliseen. ehkä mun mies ei tienaa niin hyvin kuin sun.

ap

Vierailija
125/125 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei todellakaan tuo kotiin isoja rahoja. tälläkin palstalla olen monesti kysellyt, että miten pärjätään n. 1600€ kk:ssa. summa koostuu kotihoidon tuesta, hoitolisästä, lapsilisistä ja miehen palkasta.

tuolla summalla saamme maksettua asuntolaina+vastike, bussilippu miehelle, ruoka, vakuutukset, vaatteet, lelut, puhelimet kahdelle, harrastukset (vähän), sairausmenot, sähkö ja opintolainan lyhennykset.

olisi ihan opettavaista nähdä, mihin teillä menee rahaa jos asutte NOIN halvalla isossa talossa! myönnän, että kadehdin neliöitänne!