Ootteko miettiny te pitkässä liitossa olevat
että miksi menitte tuon ihmisen kanssa naimisiin?
Kommentit (17)
Tiedän kyllä, miksi menin naimisiin.
Ja tiedän, miksi pysyn avioliitossani.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä, miksi menin naimisiin.
Ja tiedän, miksi pysyn avioliitossani.
Minä en tiedä.
Meidän välillä on näkymätön lanka, jota tämän maalliset ei poikki saa. <3
Meidän välillä, on näkymätön voima, niin vahva että melkein pelottaa <3
Arvostan itseäni ja vaimoani. Rakastan häntä, hän minua.
Totta kai. En kai nyt naimisiin mennyt hetken mielijohteestakaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. En kai nyt naimisiin mennyt hetken mielijohteestakaan.
Jotenkin tuntuu että jotkut menee.
Tietysti. Tiesin oikein hyvin mitä olin tekemässä.
Tiedän tasan tarkkaan miksi menin mieheni kanssa naimisiin, enkä ole katunut. Toivon että vietämme lopun elämäämme yhdessä. Meillä on hyvä parisuhde.
Idioottipäissään tuli mentyä, ja hiihdeltyä jotain kuviteltua standardielämän latua. Silloin aikoinaan tuntui tärkeältä päästä liittoutumaan ja perheytymään - nykyään jälkiviisaana olivat lapsellisen hölmön tuntuisia ajatuksia.
Olen vieläkin hämmästynyt että uskalsin mennä iskemään tuota tyylikästä neitoa ja vieläkin ilahtunut siitä että herään jokaiseen aamuun hänen vieressään. Ja että lapset ovat meidän parannettuja versioita.
Kiinnostus ei lopu. Vaimo on elämäni luotetuin ihminen ja myös yksi viisaimmista. Ehkä seksiä on vähemmän kuin alussa...perhe-elämä ja ikä on vienyt veronsa. Mutta kyllä - nautin vaimoni seurasta. Ja onneksi meillä on molemmilla tarpeeksi omaakin elämää niin että emme nykyään yhdessä kaiken aikaa.
Tiedän tasan tarkkaan. Samoista syistä menisin hänen kanssaan uudelleen. Ei ollut hetkellinen päähänpisto. Yhdessä 49 vuotta.
En?