Aion vampata naapuruston ensimmäisen suostuvaisen ukkomiehen!
Muutin rivitaloyhtiöön, joka on täynnä perheitä pulleine mammoineen. Huomenna pistän asunnon lopullisesti kuntoon ja muutama naapurin isäntä onkin jo tarjonnut apuaan. Olen vetävän näköinen, toisin kuin naapurin emakot ja nauran kyllä paskaiset naurut kun miehet on jo nyt pikkusormeni ympärillä!
Kommentit (36)
Yritätkö aina olla vain miehille mieliksi? Missä ovat OMAT mielipiteesi ja ajatuksesi?
20
Mitä kaikkea sulla on mielessä näiden miesten varalle? ;)
Joku kysyi miksi naisten pulleus on turn off. Vastasin että miesten kertoman perusteella. Suurin osa miehistä minun kokemani perusteella eivät pidä lihavista naisista.
Minä itse olen miesten suhteen sallivampi. Minä tykkään myös monista vatsakkaista miehistä. ap
Yritätkö aina olla vain miehille mieliksi? Missä ovat OMAT mielipiteesi ja ajatuksesi? 20
ja se on yks asia mikä mättää. Naiset sallivat miehiltä ihan liikaa. Mokomilta paskiaisilta!
20
ja se on yks asia mikä mättää. Naiset sallivat miehiltä ihan liikaa. Mokomilta paskiaisilta! 20
Ja saavat mun puolesta painua kaikki vittuun ;D
ja hänhän sanoi etsivänsä ensimmäistä joka suostuu. Mun rapussa saa mennä ohi :-) T: mies
Ja saavat mun puolesta painua kaikki vittuun ;D
mitä poikasi sanoo harrastuksestasi? On varmaan ylpeä.
ja hänhän sanoi etsivänsä ensimmäistä joka suostuu. Mun rapussa saa mennä ohi :-) T: mies
mitä poikasi sanoo harrastuksestasi? On varmaan ylpeä.
MUTTA mua ei siis kestakaikkiaan kiinnosta suurin (95 %)miehista lainkaan. En voisi sitten millään kuvitella että vamppaisin jonkun ukkomiehen, eikä edes eronneet tai karanneet kiinnosta. Alan olla huolestunut kun kerran noinkin aktiivisia naisia löytyy kuin ap. Mua lähinnä järkyttää ajatus et joku naapurin mies yritttäis mua kosketella---ei kiitos!
Mies on minulle parru. Ihminen minulla on kotona, poikani. ap
Ihminen heillä on kotona.
vastailla hätääntyneille mammoille. Tätyy mennä nukkumaan huomisen muuttourakan vuoksi. Hyvät yöt! ap
Aamulla miehet kilvan raapii muniaan kun skrapaa autojen laseja. Reps. ap