Onko täällä yhtään äiti-ihmistä, joka pelaisi Playstationilla?
Kommentit (38)
enää ei hirveesti ehdi.
Näitä kuitenkin aina välillä: singstar, buzz-pelit, little big planet, muutenkin tykkään tasohyppelypeleistä ja sit rallipeleistä, mut niitä ei ole tullut viime aikoina pelattua.
Lisäksi tykkään ainakin näistä: Kingdom Hearts, Tomb Raider, Resident Evil, Silent Hill.
Me pelataan vielä vanhoilla koneilla, ps2 ja xbox. Tosin on meillä ds, uusin käsikonsoli nintendolta. Ja meillä ei siis lapset pelaa lainkaan, kun molemmat ovat alle 2v.
Ehdottomasti parhaita pelaamiani ps2 pelejä ovat olleet project zero 3 - tormented ja dragon quest 12. Grand theft autot on tullut koluttua melkolailla läpikotaisin.
Mutta koska pidän enemmän xboxin ohjaimesta hankimme sille kaikki pelit, jotka vain voimme: jade empire, scarface, fable, gun, project zero 2 (ah, ehkä paras peli ikinä).. Näitä nyt on tullut lähiaikoina iltaisin tahkottua.
Simssit 2 ja 3 ovat tietokoneelle.
Ennen lapsia tuli tietysti pelattua paljon enemmän vaikkei me miehen kanssa koskaan olla kotiin linnottauduttu pelaamaan. Mutta siinä missä toinen pari istuu tv-sarjojen ääressä, me rentoudumme naputtamalla peliohjaimia.
Kovasti odotan, että saan nyt jouluna uudet pelikoneet käyttöön ja pääsen tappamaan zombeja left4deadissa!
GTA on ehdoton suosikki, NHL myös ihan jees sun muita auto- ja räiskintäpelejä..
NHL09, tarkotuksena olis hommata NHL10 jossain vaiheessa, mies pelaa enemmän noita räiskintäpelejä.
Nii-i.. =)
Onko tuo Ratchet ja clank samantyyppinen ku Crash Bandicoot?
Simsiä, Hitmania, Call of Dutya. Nyt ei ehdi, kun vauvaikä menossa, ja nuo ovat niin koukuttavia pelejä. Ehkä sitten taas, kun on enemmän aikaa.
Meillä on ollu Nintendo aikojen alusta, ne kaikki versiot. Nyt itsellä siis Wii. Toiveena saada joskus myös Nintendo DS..=)
Tilasinkin juuri tuossa itselleni joulupakettiin uuden Marion, odotan sitä ihan intsinä..=)
Sly on ihan ykkönen, niitä on kolme peliä.
Lisäksi pelaan ajoittain Ratchet clankia (miten se nyt kirjoitetaan), paria räiskimispeliä, Singstaria ja Roboriehaa ja Monstermaniaa. Niin ja Klonoa oli eka ja siitä tykkään edelleen.
Ostelen kovin mielelläni pelejä edelleen, vaikken itse kovin usein pelaakaan. Mut esim. pleikka 2 ostin aivan itselleni, lapset olivat liian pieniä pelaamaan silloin.
ratchet ja crush b. Yhtä hyviä ainakin :)
En ole vielä minä ainakaan ostanut uusinta rarchettia. Tarkoitus katsella tässä joulun alla se itselle joululahjaksi :D
Call of Dutya, lasten buzz-pelejä. Aiemmin ajelin WRC-ralliakin, mutta viime aikoina on jäänyt vähemmälle...
Olen työpaikoillani ollut aina tasan ainoa naispuolinen, joka on myöntänyt tykkäävänsä peleistä.
Itse ostin vuosi sitten Xbox 360:n, että saisin kokeilla Fable 2:a ja Fallout 3:a. Varsinkin Fallout 3 on koukuttanut.
Tietsikalla olen sen sijaan pelannut iät ja ajat - Sims 2 ja 3, Civilization 2, 3 ja 4, Elder Scrollsit, GTA:t jne olleet suosikkeja. Ylipäänsä tykkään pitkistä tai laajoista rooli- ja strategiapeleistä. Ja seikkailupelit on kans kivoja, just mietin pitäiskö ostaa se uusi Monkey Island.
Mitä kivoja seikkailu- tai roolipelejä Xbox 360:lle olisi? Millaisia nuo Final Fantasyt on - pelkkää miekankalistelua vai oikein juonellista seikkailua?
Pelaan tällä hetkellä vain tietokoneella. Mies haluaisi ostaa xboxin, mutta mä olen vastaan, koska pelkään, että kaikki aika menisi sitten sitä hakatessa ;)
Tietokoneella pelaan sims 3:a (harvemmin tosin, oli aika pettymys. Lisäosia odotellessa siis), Half-life kakkosen alotin just, Wowia pelaisin jos olisi aikaa (keväällä kerkeää taas, jee), mies pelaa sitä kanssa, eli voidaan lanittaa yhdessä ;). Erinäisiä pikkupelejä tulee nakutettua ihan liikaa (peggle, plants vs zombies, diner dash, cake mania jne jne). Uusin civilization jaksoi koukuttaa muutaman kuukauden.
Vanhat pelit, kuten SimGolf ja Theme Park on ikuisia suosikkeja :)
Uusin villitys on ollut pokemon, jota pelataan miehen kanssa (meillä siis pelikoneeksi ostettu pöytäkone, miehellä pelikäyttöön soveltuva kannettava ja mulla vielä macbook, jolla ei pelata) tahoillamme emulaattoreilla. Ostan varmaan ds liten, kunhan tulee hyvä tarjous vastaan.
Pleikkari mulla on myös, mutta en jaksa sitä enää käyttää. Spyroa on tosin ikävä. Crash Bash on myös tosi hauska, varsinkin kun sai jonkun kaverin mukaan pelaamaan :)
koska olen addiktoituvaa sorttia ja sitten en muuta tekisikään. Enkä halua lapsestani tietokoneen edessä istuvaa / pleikkaria pelaavaa nuorta ja aikuista vaan yritän kannustaa muihin harrastuksiin.
Ykkösellä pelasin paljon autopelejä, mulla oli siihen ratti ja polkimet. Lisäksi oli Crash badicootteja, Wipeoutteja (mahtava pelisarja) ja Tekken 2 ja 3.
Kolmosella pelaan Wipeout HD:tä, autopelejä, Guitar hero -pelejä miehen kanssa ja juuri julkaistiin Tekken 6, joka on pakkohankinta.
Eihän minulla enää ole aikaa pelata niin paljon kuin oli joskus opiskelijana ollessani, lähinnä illalla jos jaksan lapsen nukahtamisen jälkeen olla itse hereillä.
Eri konsoleita nää Nintendot ja Pleikat, samaa tarkotusta eri valmistajilta..=)
Mä tykkään pelata Guitar Heroa, tosin vähemmälle mullaki pelaaminen jääny kun on lapsia tullu.
Ennen pelasin paljonkin, mutta nyt ei jaksa kun isompi olis koko ajan naukumassa, että mäkin haluan..=)
Poika pelaa Marion autopeliä noin kerran viikossa (kun joku tuolla kirjoitti ettei halua lapsistaan pelejä pelaavaa tjn.), isompana saa varmastiki pelata enemmänkin, nyt on vasta 5v. Kyllähän näissä(kin) asioissa on tärkeintä kohtuus!
Taidan pistää loppuyöksi pyörimään. :)