Onko täällä yhtään äiti-ihmistä, joka pelaisi Playstationilla?
Kommentit (38)
Odottava äiti kylläkin. :) Mutta Final Fantasy -pelit on hyviä, ja Kingdom Hearts... ja LittleBigPlanet. Enemmän kyllä pelaan nykyään Xbox360-konsolilla.
Ja Guitar Heroa lasten tai miehen kanssa.
Mutta pelaan niitä tietsikalla. Paitsi sitä viimeisintä, kun ei tietokoneen tehot enää riitä.
odottava äiti olen ja en pleikkaria pelaa, mutta tietokonepelejä kylläkin..
Sims, Counter-Strike ja world of warcraftia tullut pelattua :D En kyllä tiedä liekkö yhtään toista äiti ihmistä joka pelaisi ns. "sotapeliä" tai nettipeliä
Warhammer onlinea mutta kyllästyin siihen lopulta. Sims 3:seen jäin ihan hirveeseen koukkuun!
Vaikka Xboxilla tulee pelattua enemmän. Ja tietty tietokoneella Sims 3:a.
kettupeliä (eli crash bandicootia), singstaria pelaan lapsen kanssa. Yksinäni tykkäisin pelata jotain kula Worldin tapaista mutta sellaista en ole löytänyt. Saa suositella... =)
Minäkin pelaan, Guitar Hero 3 pyörii aika usein ja We love Katamari (on muuten mahtava peli, tietoa täältä: http://en.wikipedia.org/wiki/We_Love_Katamari).
Crash on kettu! Onhan! En kestä jos oon koko ajan luullu ja kutsunu sitä ketuksi!! :(
Viva Pinata ja Lips on lempparit!!!
viiteen vuoteen ei ole ollut aikaa...
Racthet ja Clankin uusimpaan. Olen pelannut kaikki edellisetkin Racthetit ps2:sella.
Ratchet clankia, simpsoneita, autorallya (paras peli), narniaa yms yms :) Laidasta laitaan :)
Mä yritän lapsen päikkäreillä pelata, mutta on tosi pitkä peli ja vielä paljon jäljellä :)
mutta ikuisia pleikkaklassikoita kuten tekkeniä pelaisin vaikka vuorokauden putkeen :)
CODia tulee pelattua liikaa! kakkosta olen vasta koittanut, mutta hankintaan se ei ainakaan päädy koska serverisurffailun mahdollisuus uupuu.
xbox 360 löytyy myös kotoa, mutta mies sillä enimmäkseen pelaa, jos pelaa.
Halo! Oh, olin joskus niiiin koukussa..
Pleikkarilla tuli pelattua aika vähän, xbox360 enemmän, siinä halo on paras! :)
yms. tasohyppelyistä. Resident evil myös ihan huippu, viime aikoina jumittunut tiger woods golfiin.
Aika harvakseltaan kuitenkin pelaan, kun ei ole aikaa. Sellaisia tasohyppelypelejä tykkään pelata. Ja lisäksi on singstar ja sitten joitain koko perheen pelejä kuten Buzz-pelit.