Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluatko kysyä jotain silikonit omaavalta?

Vierailija
20.11.2009 |

noh, jos kone vaan toimii niin vastailen...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kuppikokosi ennen/nyt? Miksi otit ne? Tuntuuko/näyttääkö ne läheskään aidoilta (ilman vaatteita siis)?

Vierailija
2/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia mulla oli c-kuppi. 4 lapsen jälkeen tyhjä a-kuppi. otin ne täytämään pussit :) näyttää seistessä, istuessa hyvin aidoilta, mutta selällään maatessa ei niinkään.. sama juttu pehmeydessä, eli istuessa hyvin pehmeät, maatessa kovemmat. mun mies tykkää niistä kovasti, vaikka ensin ei niin innoissaan ollutkaan ajatuksesta. 3,5dl laitettiin ja ovat nyt lähes saman kokoiset kuin ennen lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut että yleensä silikonit voi puhjeta ja valua siitä sitä juttua elimistöön tai tulla jotain muuta komplikaatiota. Tämä tietysti maksaa joten onko sinulla rahat kasassa jos joutuu poistamaan nämä tai vaihtamaan? Koska sellainen mahdollisuus aina on.

Vierailija
4/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, olisinko saanu kysästä minkä hintaiset ja suomessako ne otit?

Vierailija
5/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentorin implanteissa on 5v takuu. nämä eivät valu mihinkän jos menisivät rikki, jos rikki menisivät se voitaisiin nähdä ultrassa, jossa pitääkin käydä muutaman vuoden välein. saisin korjauksen takuuseen jos tulisi joku komplikaatio 5v sisään. sen jälkeen maksaisin omasta pussista :)se hoituisi kyllä. ja toi " omaavalta" tuli nyt vaan tohon sen kummenpia ajattelematta :D

Vierailija
6/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

virossa, laatukirurgia nimisessä paikassa. 3540e maksoi kaikkinensa koko homma. uudet pitää vaihtaa jos ongelmia tulee ja todennäköisesti ottaisin astetta isommat, koska se on helpompi leikkauksessa laittaa, ja itsekin voisin haluta. mutta ne voivat olla myös elinikäiset, mutta todennäköisempää on että, ne joskus pitää vaihtaa.

Vierailija
7/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko rinnat kipeät leikkauksen jälkeen ja miten kauan toipuminen kesti sinulla?

Vierailija
8/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle laitettiin osittain lihaksen alle, ja olin kyllä kipeä heti leikkauksen jälken, mutta jo seuraavana päivänä oli vähän parempi olo, ja lähdin yksin kotiin päin.vaikka kyllä se voimille otti. pahin vaihe oli se herääminen leikkauksen jälkeen. pari viikoa oli kipua, varsinkin jos käytti vahingossa rintalihaksia, auts. mutta noin kuukauden jälkeen, pystyin jo paremmin esim. pesemään hiukset. käsien nostaminen ylös on vaikeaa ensimmäisen kuukauden ajan. niile joille laitetaan implantti lihaksen päälle, selviävät vähemillä kivuilla kuulemani mukaan. mulla oli niin vähän omaa kudosta, ettei voinut päälle laittaa, implantin reunat olisivat voineet näkyä muuten.

Vierailija
9/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi kivuitta kun selviäsi, kiitos tiedoista.

Mielenkiintoinen aihe.

Vierailija
10/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko kysyä mistä sinä rahat tähän sait.. kuitenkin 4 lapsen äitinä?

Onko sulla hyvä palkkainen työ vai miten? Itse olen ajatellut myös joskus kun vanhempi olen että ottaisin koska varmaan muutaman lapsen jälkeen näkyy jo synnytys noin niinkuin päällepäin rinnoista. Niin ja paljon sulla on ikää nyt sitten?

Vierailija
11/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toipuminen vie kyllä aikaa, silä lopullinen tulos on nähtävissä vasta noin puolen-vuoden kuluttua. itselläni aikaa on nyt mennyt toi puolivuotta ja alkavat olla "valmiit" tossa 3-4kk aikaan rupesi tuntumaan siltä, etä voi tehdä mitä vaan. kudosten palautuminen vie yllättävän kauan aikaa. ja jotain pieniä tuntemuksia voi välillä tuntua vielä, se on normaalia. liityy hermoihin ja tunnon palautumiseen todennäköisesti.

Vierailija
12/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tietääkö kukaan paljonko about maksaa rintojen korjausleikkaus ilman silikoneja? 3 raskautta takana imetyksineen ja tissit roikkuu säälittävinä kuin mäyräkoiran luppakorvat. Olen ajatellut korjauttaa, tosin hinnoista ei mitään hajua.

Vierailija
13/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mies halusi maksaa osan kuluista. suositushan on, että implantit otetaan vasta lasten saanin jälkeen, sillä on mahdollista, että rinnat raskauden aikana veltostuvat ja vaativat korjausta. mulla lapsiluku täynnä (4) ja olen 30v

Vierailija
14/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohotus on mahdollista tehdä ilman implantteja, mutta on vaativampi ja pidempi leikkaus kirurgille, kuin pelkkä silikonien asennus, joten halvemaksi ei tule käsittääkseni. suomessa hinnat vaihtelevat 5300-8000e välillä. silikonit siis ainakin.

Vierailija
15/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksesta kuitenkin!

Vierailija
16/19 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet epäonnistunut ihmisenä? tarkoitan, että olet ollut niin heikko, että sinulle on ollut äärimmäisen tärkeää saada hyvät rinnat vielä lasten jälkeenkin?

Ajatteletko koskaan, että olisi hienompaa kun pystyisi olemaan ylpeä itsestään vikoineen päivineen ja kantamaan itsensä ylväästi vaikka rinnat onkin pienet?

Kadehditko naisia jotka ovat helvetin hyvän näköisiä vielä lasten saannin jälkeenkin ja ilman kirurgia?

Vierailija
17/19 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäonnistunut ihminen, vaikka sinä näin uskotkin. t:ap

Vierailija
18/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään joka olisi käynyt lähiaikoina rintojen suurennuksessa ja kohotuksessa? Olisi mukava vaihtaa kuulumisia, vaikka anonyymisti:)

Vierailija
19/19 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi