SI-virus muuntunut Norjassa!!
Kommentit (7)
Tämä uusi muoto on tappavampi mutta onneksi huonommin tarttuva.
rokote.
Ja sanon tämän ammatillisesti, ottamatta sen kummemmin kantaa henkilökohtaisesti siihen, kannatanko rokotetta vai en.
Meillä ei ole kukaan vielä saanut rokotetta, tosin minä ja 2 lasta otamme sen heti, kun saamme.
5 tapausta kaikista 23 SI-kuolemista. Enemmän kuolee Suomessa...ööö...hukkuen.
Kuulemma rokote suojaa edelleen sillä muutos on vain n. prosentin luokkaa.
Ikävää, mutta olihan tämä odotettavissa. 1918 espanjalainen muuntui syksyllä tappavampaan muotoon.
Mistä tiedät, että rokote suojaa edelleen?
Kuulemma rokote suojaa edelleen sillä muutos on vain n. prosentin luokkaa.
Ikävää, mutta olihan tämä odotettavissa. 1918 espanjalainen muuntui syksyllä tappavampaan muotoon.
Maailman terveysjärjestön WHO:n mukaa Norjasta löytynyttä sikainfluenssan muunnosta on tavattu aiemmin myös muualla.
Muunnos on löytynyt Norjan lisäksi Brasiliasta, Kiinasta, Japanista, Meksikosta, Ukrainasta ja Yhdysvalloista, WHO kertoo. Samankaltainen muunnos havaittiin ensimmäisen kerran jo huhtikuussa.
WHO:n mukaan muunnosta on löytynyt usealta tautiin kuolleelta ihmiseltä, mutta sitä on todettu myös lievän taudin sairastaneilla.
Muunnokset ovat WHO:n mukaan olleet yksittäisiä, eivätkä ne vaikuta leviävän.
Muunnokset eivät järjestön mukaan tämänhetkisen tiedon perusteella johda sikainfluenssatartuntojen tai taudin vakavien muotojen lisääntymiseen.
Varmaan tätä on ehkä liikkeellä Suomessakin.
Semmosia ne virukset on, onhan se tiedetty.