Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon voisi lyhentää lainaa kun

Vierailija
05.01.2009 |

bruttotulot ovat 345 000€/kk ja netto 207 000€/kk. Ajattelimme muuttaa 5henkisen perheen kanssa pois tästä 17m^2 yksiöstä ja vuokrata jakomäestä 45m^2 kaksion. Perheessä siis isä, äiti ja kolme murkkua

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain pientä omistusasuntoa vaikkapa jostain inarista (yksiön saisi kymppitonnilla)





-AP-

Vierailija
2/9 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittaisin, että pysyttelette siellä nykyisessä asunnossanne, ette haaveile kahdenkeskisestä lomamatkasta miehenne kanssa, jotta lapset eivät saisi traumoja. Älkääkä myöskään hankkiko lisää lapsia, koska se 3000 euron äitiyspäiväraha ei kuitenkaan tule riittämään.,,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillain on todella niin pienet tulot, että pitävät ihan tavallisia kysymyksiä vittuiluna. Tää överiksi laittaminen ei naurata yhtään. Anteeksi vaan, mutta 5000e bruttona ei todellakaan ole mikään "miljonääri" tms.

Vierailija
4/9 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillain on todella niin pienet tulot, että pitävät ihan tavallisia kysymyksiä vittuiluna. Tää överiksi laittaminen ei naurata yhtään. Anteeksi vaan, mutta 5000e bruttona ei todellakaan ole mikään "miljonääri" tms.

Vierailija
5/9 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko uskaltaisi luopua rintamaidosta vanhimman kanssa. Hän täyttää heinäkuussa 18

Vierailija
6/9 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että AP:lla olisi jotenkin huonompi palkka, vaan siitä, että ihmiset kyselevät aivan idioottimaisia. Tällä postauksella ilmeisesti haetaan sitä, että myös oman järjen käyttö on sallittua



t: kenties AP ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Kyllähän sä itsekin tiedät, että täydellinen av-mamma imettää vähintään pari vuosikymmentä...

Vierailija
8/9 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oiekasti ihan järkevää kysellä lainamääriä, lyhennyseriä jne., versus nettotulot. Monesti jotain menoeriä esimerkiksi tuppaa omissa laskelmissa unohtumaan ja toisaalta miellyttäviä yllätyksiäkin (mm. verovähennykset) voi etenkin ensiasunnon ostajalle täältä selvitä.



Kyllä nuo kyselyt ihan järkevimmästä päästä tällä palstalla kuitenkin ovat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä aavee-palstaltahan se suuri totuus yleensä löytyykin. Ööh, eikös näitä asioita nyt ihan oikeasti kysellä yleensä jostain muualta kuin tällaisilta palstoilta...



Av

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi