Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein perheelle Knorr valmislasagnea eikä hävetä yhtään

Vierailija
05.01.2009 |

Mitä järkeä kiireisen pienen lapsen äidin on alkaa alusta asti väsäämään lasagnea juustokastikkeineen, yms kun siihenkin tuhrautuvan ajan voin leikkiä lapseni kanssa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, ei tulisi mieleenikään tehdä lasagnea jostain pussista.

Vierailija
2/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kuin itsetehtyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rainbow-merkkinen lasgnepaketti olis tullu halvemmaksi. Ja maistuu ihan yhtä hyvältä.

Vierailija
4/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se sen verran pahaa ja minusta vielä tosi suolaistakin

Vierailija
5/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä kiireisen pienen lapsen äidin on alkaa alusta asti väsäämään lasagnea juustokastikkeineen, yms kun siihenkin tuhrautuvan ajan voin leikkiä lapseni kanssa.

Vierailija
6/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut kenenkään ystäväni kuullut ikinä tehneen lasagnea kokonaan itse. Paketti knorria ja 400g naudan paistijauhelihaa. Johan sitä jos tuolle linjalle lähdettäisiin niin kaikkien pitäisi muuttaa maalle ja viljellä itse kaiken minkä syö

Vierailija
7/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen aina valmispakkauksesta lasangen. Pari kertaa olen itse alusta lähtien väkertänyt ja arvaa onko lapsille maistunut, no eipä ole, ei. Eikä se omasta mielestäkään ole ollut yhtä hyvää.

Vierailija
8/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

apetit pakasteperunamuussia ja paketista lasagnea. Ei ihme että sillä on hermo aina pinnassa kun äitiys on ylisuorittamista.

ja siksi se on myös ex-kaveri

Vierailija
9/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella iloinen, että välillä voi syödä takuuvarmasti hyvää ruokaa.

Nimim.omiin pöperöihinsä kyllästynyt

Vierailija
10/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samapa se mulle on, miten haluat perheesi ruokkia.

Vierailija
11/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yksin ala tavallisena arkena töiden jälkeen lasagnea ylipäätään vääntämään vaan teen sitä esim viikonloppuna. En tiedä millaista tuo valmislasagne sitten on, mutta itse tehty on ainakin älyttömän hyvää!

Vierailija
12/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun tekemä.. paljon juustokastiketta mukana, nam!

Mutta tokihan helpompi ratkaisu on Knorrin tai Rainbown puolivalmis, ei siinäkään mitään vikaa ole.

Vierailija
13/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödäkseen vain kaupan eineshampurilaisia, jos jaksan univelkaisena lähikauppaan raahautua. Kerran viikossa on kyllä pakko käydä isossa marketissa hakemassa 2 laatikkoa korviketta ja vaippoja.

Onneksi esikko jatkaa virikehoidossa 3pv/vk kun vauva syntyy. ap

Vierailija
14/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvata ja nettiin laittaa

Vierailija
15/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ainakin tonnarilasagnea tehnyt juustoraasteella, ja tulee tosi hyvää! Aijai, oiskin ollut kiva tehdä huomiselle. On vaan jo muuta odottamassa kaapissa.

Vierailija
16/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden lasagne on huonompaa kuin knorrin valmislasagne? Tai koette juustokastikkeen teon ylivoimaiseksi, sehän on vain valkokastike, johon tulee juustoraastetta?

Ei tajuu ei. Meillä tehdään ruoka itse jo ihan siksikin, ettei meistä kukaan minä eli kokki mukaanlukien voi syödä niin pahaa ja arominvahventeilla kyllästettyä ruokaa kuin useimmat einekset ovat.

Vierailija
17/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jotka teette itse niin teettekö te tomaattikastikken itse tomaateista, juustokastikkeen alusta ja pastalevytkin taikinasta itse? Vai vaan sen juustokastikkeen valkokastikepohjaan ja purkista tomaattikastikesta ja valmiita pastalevyjä?

Entä mausteet? Tuoreita ruukkuyrteejä ainostaan vaan kuivattuja purkista? Mä vähän uskon että "itsetehdylläkin" on aikamoinen hajonta. vai ?

Vierailija
18/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä SIKANAUDASTA......

Vierailija
19/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko lasagneen mitään juustokastiketta vai ei?

Ja mikä siitä tekee helpompaa kuin itse tehden? Eikö noihinkin pidä paistaa jauheliha?

Itse teen lasagnen itse eikä aikaa mene sen enempää kuin vaikkapa makaronilaatikon tekemiseen. Juustokastike valmistuu samalla kun paistan jauhelihan ja teen tomaattikastikkeen (joskus tosin annan tomaattikastikkeen hautua piiitkään jos on aikaa).

Vierailija
20/38 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne ei ole mikään vaikee tehdä, jos käyttää valmiita lasagne levyjä. Nykyään olen vaihtanut pastalevyt munakoisoon tai kesäkurpitsaan ja porkkanaraasteeseen. Tulee mukaeltua moussakaa. Että on hyvää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä