Onko kukaan käynyt katsomassa näitä asuntoja Espoossa?
Kommentit (39)
ja tontti on vuokratontti.
Tuolla hinnalla saa jo hyvältäkin alueelta asunnon.
15
aivan kuin meidän edellisen kodin pohja (tosin NCC:n rakentama ja Helsingissä). Voin kokemuksella sanoa, että tosi toimiva pohja ja sopii hyvin pienelle perheelle.
että ovat ulkoakin kuin vanha kotimme. Mutta hinta on aivan järkky varsinkin jos lisää tuon totin osuuden siihen. Mutta toisaalta tonttien vuokrat ei ainakaan Helsingissä ole mitkään aivan poskettomat. Itse maksamme omasta vuokratontistamme 2500 euroa vuodessa.
aivan kuin meidän edellisen kodin pohja (tosin NCC:n rakentama ja Helsingissä). Voin kokemuksella sanoa, että tosi toimiva pohja ja sopii hyvin pienelle perheelle.
en tarkoittanut hyvin pientä perhettä. Me asuimme tuon kokoisessa ensin 3-henkisenä, mutta kun toinen lapsi syntyi, niin rupesi tila loppumaan kesken. Muutimme (tai rakensimme) sitten isompaan, kun vanhemman lapsen kouluikä rupesi lähenemään.
terv nro 20
Näköjään yhden huoneen voi jakaa halutessaan. Senhän voisi pitää ensin isona ja jakaa myöhemmin, kun lapset tarvii omat huoneet?
ei mitään kivaa ekstraa noissa kodeissa. Lisäksi minusta 98m2 on liian pieni perheelle, jossa on lapsia enemmän kuin yksi.
Ilmeisesti lukuisa määrä toimimattomia linkkejä johdattaa niihin Mäkkylän rivareihin. Itse olen katsonut niitä vain netistä, samoin kuin niitä kerrostaloja. Itse tykkään seuraavaa:
sijainti mukava
kerrostaloissa oli todella huonot pohjat, esim. Konalan uusissa kerrostaloissa olevat pohjat ovat loistavat niihin verrattuina, rivitalojen pohjat ok, mutta eivät huippuja
kiva ala-aste
meille se pahin miinus kuitenkin Mäkkylässä on se yläkoulu, voihan se olla että Ruusutorppakin tässä muuttuu ihan kauheaksi, kun vähän aikaa kuluu, mutta itse olen päättänyt ainakin toistaiseksi pysyä radan eteläpuolella
ja kaksi aikuista, lapsi ja koira...
Eikö siellä ole Postipuun ala-aste, joka on kuulemma kiva?
että taloyhtiö on yhtä suurta perhettä vai miten se siellä ilmaistiin.
Onko se rakennuttajan ilmaisu sille, että talot on rakennettu niin huonosti, ettei kellään ole yksityisyyttä?
Siis ala-aste on hyvä, näin olen antanut itseni ymmärtää. Mutta onko Mäkkylässä tosiaan yläkoulu? Olen luullut ettei siellä ole.
on kun sain sun viestistä sen käsityksen, että siellä ois joku ihan kauhea yläkoulu. Mutta käyvätkö Mäkkylästä sitten jossain kamalassa koulussa yläkoulun?
Joo, minusta menevät Pohjois-Leppävaaraan eli Leppävaaran kouluun. Sinne en nyt nykytietämyksellä haluaisi lastani. Mutta en todellakaan tiedä etteikö Ruusutorppa olisi yhtä kauhea, kun minun lapseni ovat yläkouluiässä.
vaihtoehto. Minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Jos yläkouluun on vielä aikaa niin luulisi, että tilanne tuollakin koululla tulee vielä muuttumaan. Eikö siinä ole myös se Eestinmetsän yläkoulu tms?
erityiskoulu. Mutta mitä vikaa on Leppävaaran koulussa? Eikös se ole urheilu painotteinen koulu?
ollaan paljon vaunuilla liikkeellä ja A-junan järkyttävimmät asemat ovat just Pitäjänmäki ja Mäkkylä. Tuoleihin poltetaan reiät, vaatii jo mielikuvistusta, vessat haisevat siltä itseltään.
Tosi paljon tietää minkälainen alue on kun käy katsomassa rautatieasemaa.
Muutenkin, vuokratontti. Never.
Onko sitten niin, että Veräjäpellon koulu ja Leppävaaran koulu on ihan jees nykyään? Aikaisemmin niitä on pidetty ainakin Leppävaaran huonoimpina. En ole kuullut mistään muista Leppävaaran kouluista mitään huonoa, sieltä olen, mutta siitä tosin jo muutama vuosi aikaa.
tuolla asuu vain jotain supertuloisia! Onhan siinä lähellä Postipuun päiväkoti ja koulu. Kaupat ei kyllä ole lähellä vaan lepuskissa.