Ruman otti...
Kommentit (29)
eli oli alunperin aikonut valita toisen.
eli oli alunperin aikonut valita toisen.
senkin höpsö hössöttäjä.
mä ja sä.. miksei voinut sanoa sinä ja minä jne.
ulkonäköhän se tärkein kriteeri on...
ulkonäköhän se tärkein kriteeri on...
sen parhaimman näköisen..
..jonkinlainen kriteeri niille ihmisille, jotka naisia siihen ohjelmaan valitsi... Talo oli täynnä todella EI-kauniita naisia! Jutta, Nina, Mari, Anette, Katja N, Christa, Katrin, Kärt, Mari, Meri ja Moona olivat näitä, joiden ei ulkonäkönsä perusteella olisi pitänyt edes päästä koko ohjelmaan. Muut 10 tyttöä olivat ihan nättejä..
täälki on yks rumilus joka laukoo mielipiteet suoraan, et oon just tälleen niinku sosiaalisesti älykäs tääl sähkösen median ulkopuolella...
..on puhe julkisuustyrkyistä ihmisistä. En varmasti itsekään kehuja ulkonäöstäni saisi, jos tunkisin itseni televisioon, mutta en olekaan niin tyhmä, että edes niin tekisin. :) Mutta se, joka väittää, että se Hannun valitsema typy olisi ollut kaunis, niin sillä on vakavasti ottaen päässä vikaa. Monia varmaan ärsyttää tapani laukoa mielipiteitäni suoraan, mutta mieluummin sanon suoraan kuin uskottelen ihmisille, että he ovat jotakin sellaista, mitä todellakaan eivät ole... :)
mikään palkinto ollut. Hyvin näennäiskohtelias ja aika mitäänsanomattoman näköinenkin kyllä.