Jos joku luvatta käyttää sinun asunnon häkkikomeroa, niin eikös nää romut kuulu nyt sinulle?
Sama kun joku kantaisi tavaraa toisen asuntoon.
Että voin rikkoa lukon ja roudata kamat kirppikselle?
Kommentit (15)
Ei. Meidän talossa numerot ovat vaihtuneet ja häkit menneet sekaisin. Mulla on käytössä ihan jonkun muun asunnon häkki ja jollain muulla minun häkki.
Vierailija wrote:
Ei. Meidän talossa numerot ovat vaihtuneet ja häkit menneet sekaisin. Mulla on käytössä ihan jonkun muun asunnon häkki ja jollain muulla minun häkki.
No siirrän ne sitten siihen käytävälle.
Oma lukitus siihen lisäksi ni voi sitä ihmetellä sit
Jouduin selvittämään asiaa isännöitsijän kanssa, joka oli yllättävän haluton selvittämään asiaa. Totesin hänelle tekeväni rikosilmoituksen häkkivarastotilan varastamisesta, jos selvitys ja sen tyhjennys ei muuten käynnisty.
Yhtiössä oli ollut iso putkiremontti, jonka yhteydessä varastotilat piti tyhjentää. Remontin valmistuttua olimme viemässä tavaraa varastoon ja joku oli ottanut meidän tilan käyttöön.
Jos joku jättää auton maksamallesi pihaparkkipaikalle, niin auto ei olisi sinun.
Parasta pitää lukot ovissa, mutta ei ne lukot pitkäkyntisiltä suojaa.
Eivät kuulu. Ota yhteyttä huoltoyhtiöön tai isännöitsijään ja kerro että sun asuntoon kuuluva komero on jonkun muun käytössä, isännöitsijä tai huoltoyhtiö velvoittaa tyjentämään, tai jos ei tiettyyn määräaikaan ole tyhjennetty, huoltoyhtiö kärrää tavarat huitsin nevadaan, ehkä jätelaitokselle.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No siirrän ne sitten siihen käytävälle.
Ota isännöitsijään yhteyttä ja pyydä selvittämään oikea komeroiden järjestys. Kaikille asukkaille ilmoitus. Ei kenenkään lukkoja mennä rikkomaan, se on jo itsessään rikos. Se lukko on toisen ihmisen omaisuutta.
Et kai nyt tosissasi usko asian olevan noin? Kaikenlaista sitä.
Vierailija wrote:
Jouduin selvittämään asiaa isännöitsijän kanssa, joka oli yllättävän haluton selvittämään asiaa. Totesin hänelle tekeväni rikosilmoituksen häkkivarastotilan varastamisesta, jos selvitys ja sen tyhjennys ei muuten käynnisty.
Yhtiössä oli ollut iso putkiremontti, jonka yhteydessä varastotilat piti tyhjentää. Remontin valmistuttua olimme viemässä tavaraa varastoon ja joku oli ottanut meidän tilan käyttöön.
Häkkivarastot ovat taloyhtiön omaisuutta ja asukkailla vain hallintaoikeus.
Ja häkkivarastot ja autopaikat eivät mene asunnon numeron perusteella, vaan niillä on ihan oma numerointi ja tarkoituksensa. Yleensä mitä suurempi asunto, sitä suurempi häkkivarasto. Ja numeroinnissa on voitu huomioida, jos häkkivarastot otetaan muuhun käyttöön.
Kenenkään varastosta ei saa ottaa kenenkään tavaroita, vaan sen tekee isännöitsijä tai taloyhtiön hallitus.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Häkkivarastot ovat taloyhtiön omaisuutta ja asukkailla vain hallintaoikeus.
Ja häkkivarastot ja autopaikat eivät mene asunnon numeron perusteella, vaan niillä on ihan oma numerointi ja tarkoituksensa. Yleensä mitä suurempi asunto, sitä suurempi häkkivarasto. Ja numeroinnissa on voitu huomioida, jos häkkivarastot otetaan muuhun käyttöön.
Kenenkään varastosta ei saa ottaa kenenkään tavaroita, vaan sen tekee isännöit
Meillä ne menivät numeron mukaan, kunnes joku otti meidän tilan käyttöönsä. Saimme tilan takaisin.
Kerran joku oli laittanut kamansa lipun häkkivarastooni. Ovi oli kuitenkin auki. Nostelin kamat varaston käytävälle, laitoin omat kamat varastoon ja oveen oman lukon. Ne jonkun kamat hävisi siitä jossain vaiheessa.
Laitat siihen oman lukon ja viestin, mistä asunnosta voi tulla kyselemään oven avausta, sillä ehdolla että siirtää kamansa. Tai kannat käytävälle.
Oli remppa tulossa. Tyhjensin ohjeiden mukaan häkkivarastoni. Sitten remppamiehet soitti että sitä ei oltu tyhjennetty, pitää tyhjentää. Olin silloin jo muuttanut rempan ajaksi mökille. Joku oli tuossa välissä tuupannut romunsa sinne. Kun tarpeeksi valitin avasivat häkin ja saivat selville kenen se oli (siellä oli jotain papereita nimellä). Tyyppi ei edes asunut meidän talossa.
Sitten rempan jälkeen ao tyyppi tuli valittaan miksi mun tavarani on hänen varastossaan. Ihme heppu.
Miksi naapurit työntävät omia esineitään verkkoseinän läpi mun puolelle kellarikopissa? t. eri