Kolme poikaa ja nyt tyttö tulossa.
Olemme todella innoissamme tulevasta vauvasta, mutta pakostikin mietityttää jääkö tyttö helposti ulkopuoliseksi sisarusten välisissä suhteissa, nyt ja tulevaisuudessa, kun muut lapset eri sukupuolta. Meillä pojat ovat todella läheisiä keskenään ja leikkivät todella paljon yhdessä. Leikit ovat yleensä hyvin "poikamaisia" seikkailu, rakentelu yms.leikkejä. Monet tuttavat ovatkin ihastelleet ja ihmetelleet miten hyvin poikien yhteisleikit sujuvat. Mites muilla, jotka ovat itse olleet sisarussarjan ainoita tyttöjä tai joilla omien lasten kohdalla vastaava tilanne?
Kommentit (5)
ikäeroa 1,5 v. Leikittiin sujuvasti niin nukketalolla kuin autoradallakin. Ei me oikein taidettu ees tietää mitä poikien tai tyttöjen kuuluu leikkiä, leikittiin sitä mitä kulloinkin huvitti.
Kolmen pojan jälkeen pahnanpohjimmainen. Kyllähän sitä monesti siskoa toivoi, mutta ainakin opin pärjäämään. Näin jälkikäteen katsottuna minulle oli varmaan eduksi kasvaa poikatrion peränpitäjänä.
älä nosta tyttöä ja hänen perhettään jalustalle. Muista että ne pojatkin ovat lapsiasi ja poikiesi lapsetkin haluaisivat mummin huomiota.
t. katkera miniä
ja pyörittää muutenkin tätä huushollia ;-).
Mutta on vielä aika pieni joten en tiedä mitä sit kun kasvaa.
Nyt vähän asian vierestä, mutta mulle tulee näistä aina mieleen se yks 'hauska kotivideo' amerikasta jossa vanhemmat kertoo kahdelle pojalleen (jotain 3-6v), että he saavat pikkusiskon ja molemmat pojat alkavat itkemään hirveästi :D "Mä oisin halunnu opettaa sen pelaamaan pesäpalloa"
Se oli niin ihana video :D Tuli joskus TV:Viisi (voice) kanavalta :D