Kummassa perheessä on `mielestäsi lapsella hyvä olla
On tää niin metka palsta, että pakko kysyä:
1. Lapsi saa aamupalaksi muroja ja jugurttia. Kerran viikossa eineksiä. Välipalaksi leipää ja makkaraa. Karkkipäiväkin on.
2. Vanhemmat vetää viinaa kaksin käsin.
Gallup sen takia, että täällä aina tuomitaan nuo jugurtin syöttäjät. Mutta alkoholistit taas saa sympatiat puolelleen ja huolestuneille naapureille sanotaan, että älä puutu toisten asioihin ja lapsilla on kuitenkin huolehtivat vanhemmat ja kaikki hyvin.
Onko näin???????
Kommentit (12)
Todellakin, jos joku "normaali" äiti kertoo syöttäneensä vauvalleen purkkiruokaa tai käyttäneensä muuta kuin Reiman haalaria, hänet tuomitaan huonoksi äidiksi!
eineksiä syöttävät,
alkoholia juovat,
töihin menevät,
kotiäidit,
uraäisit,
tupakoivat,
ne jotka ottavat si rokotteen,
ne jotka ei ota si rokotetta,
lihavat,
laihat,
ne joilla on omia harrastuksia,
ne joilla ei ole,
ne jotka surffaa netissä,
ne jotka ei leiki lastensa kanssa,
ne jotka leikkivät,
opettajat,
sairaanhoitajat,
finnairin lentäjät,
ne jotka tekee lapset nuorena,
ne jotka tekee vanhana,
jne jne
lista voisi olla loputon.
Älä stressaa, ainakaa av palstalla
Viinaa vetävät tietenkin tuomitaan, kuten myös satunnaisen saunakaljan ottajat.
Kaikki on täällä niin kovin mustavalkoista. Jos syötät lapsellesi sokerista jugurttia, karkkia ja makkaraa, syötät sitä tietysti joka päivä kaksin käsin.
Sehän on ok ottaa "saunakalja", joten älkää sekaantuko alkkisten elämään.........
Sehän on ok ottaa "saunakalja", joten älkää sekaantuko alkkisten elämään.........
Lapsilla on kuitenkin hyvä olla :(
Vanhemmuutta ei voi arvioida pelkästään ruokien perusteella. Meidän lapsi söi tänään aamupalaksi kaupan porkkanalaatikkoa ja punaista mehua. Sai itse valita, mitä haluaa.
Jos vanhemmat vetää viinaa kaksin käsin (=alkoholi-ongelma), niin sen perusteella voi sanoa, että lapsella ei ole hyvä olla.
Satunnainen saunakalja on alkoholismia jossa lapset kärsivät? Onko tämä olevinaan vitsi?
Lapsilla on kuitenkin hyvä olla :(
Mitä mä en nyt ymmärrä? Satunnainen saunakalja on alkoholismia jossa lapset kärsivät? Onko tämä olevinaan vitsi?
No yleensä nyt vaan on niin, että nää "saunakaljan" juojat yleensä vetää sitä olutta paljon enemmän, kun yhden pullon. Mutta omaa juomista vähätellään.
"Kaikki on täällä niin kovin mustavalkoista. Jos syötät lapsellesi sokerista jugurttia, karkkia ja makkaraa, syötät sitä tietysti joka päivä kaksin käsin."
Anteeksi vaan, mutta mä en ymmärrä, mitä yhteyttä on huonolla vanhemmuudella ja jogurtin syömisellä?! Onko siitä tehty joku uusi tutkimus, vai?
Ps. Onneksi meidän lapsi ei syö jogurttia. Syö maustettuja viilejä :)
Anteeksi vaan, mutta mä en ymmärrä, mitä yhteyttä on huonolla vanhemmuudella ja jogurtin syömisellä?! Onko siitä tehty joku uusi tutkimus, vai?
On tehty av-mamma tutkimus!
Hyvät vanhemmat syöttävät lapselleen maustamatonta jugurttia, mihin lisäävät oman puutarhansa marjoja. Ilman sokeria!!
On tehty av-mamma tutkimus!
Hyvät vanhemmat syöttävät lapselleen maustamatonta jugurttia, mihin lisäävät oman puutarhansa marjoja. Ilman sokeria!!
maidosta, lehmä on tietysti onnellinen, vapaa lehmä, joka syö vain luomuruohoa ja ammuu iloisena tilavalla tontilla parhaiden kulkuyhteyksien päässä lähimmästä kaupungista. Iloinen kotiäiti 10 lapsen kanssa käy lehmän lypsämässä, jotta lapset näkevät mistä maito tulee ja eivät vain ikinä osta kaupan maitoa, koska se on eettisesti väärin ja tuhoaa maapallon! lapset kulkevat itse tehdyissä vaatteissa ja juhlapäivinä puetaan heille kirpparilta ostetut, vähän paremmat vaatteet.
olevansa tervetullut. Ei se aamupala ym ruoka ole se kaikki.