Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutisasiaa! Lähtisitkö tällaiseen "pelleilyyn" mukaan?

Vierailija
17.11.2009 |

Eli meillä oli myynnissä kolmen euron tuote, ehtoina kät ja nouto. Huutoja ei tullut ja joku oli laittanut sulkeutumisen jälkeen viestin, että voisiko sen tavaran tuoda xxx-paikkaan. No juu, sehän on ihan tavallaan ok, koska haluamme päästä siitä eroon. Nyt on väännetty tapaamispaikasta-ja päivästä meilejä jo kolme päivää. Lisään vielä, että etäisyyttä on neljä km ja ison AAARGHIN.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi nopeasti ohitse.

Vierailija
2/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veisin mä, mutta kun mikään aika ei käy....ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3€ tuotteesta vääntää. Heitä kuule roskiin ja unohda koko juttu!

Vierailija
4/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa varmaan sanoisin että hakekaa pois silloin ja silloin tai muussa tapauksessa palatkaa asiaan sitten jos pääsette hakemaan kuukauden sisällä.

Vierailija
5/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa varmaan sanoisin että hakekaa pois silloin ja silloin tai muussa tapauksessa palatkaa asiaan sitten jos pääsette hakemaan kuukauden sisällä.

Vierailija
6/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouto tarkoittaa siis noutoa meiltä kotoa niinä aikoina kun olemme kotona. Mä en lähde mihinkään treffeihin, koska se menee tosi helposti vänkäämiseksi ja helposti joutuu järjestelemään omia aikataulujaan. Kotona saa kuitenkin jotain tehtyäkin vaikka ostaja olisi myöhässä.

Jos olen jotain isompaa myynyt (esim. telkkari), niin olen maininnut, että voin erillistä hintaa vasten tuoda sen kotikaupunkini osoitteeseen.