Tätä en ymmärrä? Presidentin possurokote? ov
Jos tauti on oikeasti tosi varallinen, ja rokote oikeasti tosi turvallinen niin MIKSI presidenttiä ei heti rokotettu? kuin myös eduskuntaa?
Nyt on tulossa linnanjuhlat johon tulee tuhansia ihmisiä??? ja pressa menee ilman rokotetta kuin myös kaikki ministerit ym..
Uskokaa jo että tässä on jotain outoa takana!!
Pressa ei voi olla niin hyväsydäminen ettei etuile jonossa, pressan suojeleminen kuuluu tärkeysjärjestys numero 1, eikö?
Kommentit (33)
mitä jeesustelua!! Että on oikein juu hieno ELE pressalta olla ottamatta?? mielestäni hän näyttäisi kansalle mallia OTTAMALLA rokotteen!
Ja todella ihmettelen ettei kukaan "suojele" presidenttiä pakottamalla hänet ottamaan piikin ajoissa ennen linnanjuhlia?
merkillistä, etten sanois....
Mitäs jos koko lössi sairastuu kerralla vaikka noiden linnan bileiden jälkeen? Ja siellähän on tosi paljon kaikkia päättäjiä ja johtajia! Miten käy jos kansankunnan päättäjäjoukosta suurin osa sairastuu? Apua, ei kai ne voi niin tyhmiä olla että menee juhlimaan ilman rokotusta??? Jos on, niin ne on tyhmempiä kuin olen ikinä osannut kuvitellakaan!
Halosesta ainakin hehkutettiin kuinka ottaa vasta ensi vuonna kun ikäryhmäänsä aletaan rokottaa??
Ei järjen häivää tässä hommassa, sanon minä.
Kekkonenkin hoiti virkaansa vuosikausia dementoituneena, ei ole kovin vaarallista jos Tarja on viikonpäivät pikku kuumeessa.
suurin osa sairastuu, on suuri vaara että Suomella menee PALJON PAREMMIN kuin pitkiin aikoihin, jeee!!!!
Mitä jos Tarja olisi ottanut rokotteen ennen aikojaan ohi jonojen, mikä haloo siitä vasta olisi syntynyt! vitsi me suomalaiset ollaan katkeraa porukkaa..
niin tottakai pressa ja ainakin koko hallitus olisi rokotettu! Mitä jos ne kaikki kerralla sairastuis ja osa jopa kuolis? Kyllä olis kuulkaa tämä maa sekaisin.
Juu ja ihan ehdoin tahdoin mennään linnanjuhliin saamaan tartuntoja...heh heh, kuinka tyhmä sitä pitää ihmisen olla?
En väitä että takana on mitään suurta salaliittoa, ellei rahanhimoa sellaiseksi lasketa. Mutta jokainen jolla vähänkään järki pelaa ymmärtää, että si on lievä tauti eikä ole mitään syytä tällaiseen massarokotukseen.
Miten hitossa eduskunta tulisi rokottaa? Kenen työpaikalla rokotetaan kaikki vaan työn perusteella? Jos ei hoitoalan ammattilaisia oteta lukuun? Onko eduskunnassa istuvat jotenkin kallisarvoisempia kuin matti ja maija meikäläiset? Mitä sitten, jos suurin osa heistä sairastuisi tai osa jopa kuolisi? Inhimillinen kärsimys toki, mutta onko yhteiskunnan kannalta mitään merkitystä? Tämä oli osittain myls ihan yleinen kannanotto, ei kaikilta osin palaute lainaamaani viestiin...
Lievää hysteriaa on ilmassa. Onnistuuhan noi ministerit pitämään vuosilomansakin ilman, että taivas putoaa sillä aikaa. Valtioneuvosto on päätösvaltainen jos 5 ministeriä on paikalla, joten loput sopii olemaan sairaspedillä.
Mun mielestä on outoa, että ajatellaan yksittäisen ihmisen olevan korvaamaton. Niissä töissä, joissa yhden työntekijän puuttuminen on iso haitta, on yleensä sijaisjärjestelyt. Siksi siis ministerit voivat sijaistaa toisiansa.
Ja hallitsihan se kekkonenkin maata dementikkona vuosikausia. Ja silloin presidentin valtaoikeudet olivat ihan toista luokkaa kuin nyt.
pakko sanoa, että meidän Tarja Halosen rokotus/sairastuminen/kuolema ei mua hetauta minnekään. Mitä se nainen muka on tehnyt?
Olen samaa mieltä kanssasi!
Lahden sinfonia orkesteria ei nyt ihan helpolla korvattaisi! :D
Mutta enpä tiedä: jos olisin orkesterissa niin riittääkö pokka ottamaan rokotteen jos vaikka lapsenlapsi ei sitä saa viikkoihin ennen? Hmm...
valtaapitävät ovat ihmisinä tasan yhtä tärkeitä kuin tavallinen kansa.
jotka ovat viikko-kaksi sitten saaneet rokotukset..
miten hiljaa päättäjät on koko si:stä. Eikö niitä tosiaan oo rokotettu? Pitäis kyllä!!