Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paskanen loppu noilla sikaflunssarokotteen ottajilla

Vierailija
16.11.2009 |

mutta eikös ahneilla yleensä olekin? Mä en aio mitään rokotusta ottaa ollenkaan. Mä olen terve kun pukki ja todella harvoin kunnolla kipeenäkään. Eikös nämä kuolleetkin ole olleet tän rokotuksen saaneita / riskiryhmään kuuluvia.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koe povaamaasi kohtaloa, juuri siksi hälle sen rokotuksen otinkin. Kun on sitä RISKIryhmää.

Vierailija
2/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska rokotusta ei vielä ollut olemassakaan. Nyt näistä Suomessa kuolleista muistaakseni kahden sanottiin saaneen rokotuksen (se 18-vuotias ja nelkyt ja risat nainen). Ne yli seitsemänkymppiset kuolleet tuskin ovat saaneet kun ei sen ikäisiä rokoteta vielä missään kunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koe povaamaasi kohtaloa, juuri siksi hälle sen rokotuksen otinkin. Kun on sitä RISKIryhmää.

sun diabetes lapsen immuniteetti on jo muutenkin heikko minkä varmaan tiesitkin. Ettei vaan kävis niin, että immuniteettisuoja ton rokotuksen myötä lapsellasi vaan heikkenee entisestään vai miksi nää kaikki kuolleet on olleet nimenomaan RISKIRYHMÄÄ siis RISKIRYHMÄÄ. Korostetaan nyt sitten oikein ja tehdään kärpäsestä härkänen.

Ap

Vierailija
4/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat niin eihän sen pitäisi ketään yllättää. Sen vuoksi he ovat RISKIRYHMÄÄ että heillä on suurempi riski kuolla.

Vierailija
5/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että rokote patentoitiin kuukausia ennen viruksen löytymistä?!

Meille on kerrottu että lääkefirmat ovat työskennelleet kuumeisesti viime huhtikuusta alkaen kehittääkseen rokotteen tuolloin Meksikossa löydettyyn "uuteen" H1N1-virukseen. Voidaan esittää kysymys: Kuinka sitten Baxter International teki patenttihakemuksen H1N1-rokotteelle jo 28.08.2008?

Patentti vahvistettiin maaliskuussa 2009, kuukautta ennen viruksen "löytymistä"

Meksikossa, ja patenttihakemus dokumentoitiin 7 kuukautta ennen kuin tämä "uusi virus" virallisesti löydettiin?

Vierailija
6/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän H1N1 virus on ollut tunnettu jo vuosikymmeniä

Vierailija
7/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat niin eihän sen pitäisi ketään yllättää. Sen vuoksi he ovat RISKIRYHMÄÄ että heillä on suurempi riski kuolla.

Kuolemaa ei kukaan pysty ennustamaan riskiryhmäiläistenkään kohdalla.

Vierailija
8/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.theoneclickgroup.co.uk/news.php?start=2760&end=2780&view=yes…

Jos vaivautuu lukemaan tämän patenttihakemuksen

http://www.theoneclickgroup.co.uk/documents/vaccines/Baxter%20Vaccine%2…

niin huomaa, että tämä on patenttihakemus rokotteiden valmistusmenetelmälle jolla voidaan valmistaa rokote useista eri virustyypeistä

olipa ihmeellistä... not.

Vierailija
9/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se kyllä pystytään vallan hyvin ennustamaan että näiden riskiryhmäläisten joukossa kuolemia tulee enemmän. Kuten sanoin.

Kuolemaa ei kukaan pysty ennustamaan riskiryhmäiläistenkään kohdalla.

Vierailija
10/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kukkua..

Vierailija
11/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun makaat ECMOssa.

Vierailija
12/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eipä niitä olekaan varmaan tarjolla kaikille tarvitseville pahimpaan epidemia-aikaan...:(

Vierailija
13/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotteen 2 vkoa sitten kun lääkärit sitä suositteli mun diabeeteksen takia. kai mä sit kuolen pois sen rokotteen takia? kiitos.

Vierailija
14/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotteen 2 vkoa sitten kun lääkärit sitä suositteli mun diabeeteksen takia. kai mä sit kuolen pois sen rokotteen takia? kiitos.

molempien "puolien" yhtäläinen oikeus omaan mielipiteeseen asiassa. Jos kerta rokotus ei anna 100% suojaa taudilta kuinka minä olen edesvastuuton jos tosissani harkitsen olla ottamatta rokotusta... Koska ilmeisesti voin sairastaa taudin tai olla kantaja siitä huolimatta vaikka olisinkin rokotettu, eli siis voin kylvää sitä tuolla kylillä liikkuessani yhtälailla rokotettuna kuin ilman rokotustakin, ymmärrättekö mitä ajan takaa. Ja mietin todella otanko rokotteen kaksi vuotiaalleni, sitä rokotetta kun ei ole voitu tutkia vielä riittävän kauan, että tiedetään miten se vaikuttaa 10, 20, 30 vuoden päästä. Lääkefirmojen edustajat voivat yrittää lohduttaa ja kaunistellen kertoa asiasta ja yrittää vakuuttaa, ettei mitään hätää ole, mutta kun hekään EIVÄT voi olla asiasta VARMOJA. Eli otanko tietoisen riskin ja jätän rokotukset terveyskeskukseen vai tiedostamattoman ja mahdollisen riskin rokottamalla....

Pointti kuitenkin on, että meillä jokaisella on oikeus olla asioita vastakkaista mieltä ilman, että tarvitsee heti lynkata tai vetää liioitellusti herne nenään

Vierailija
15/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä rokotetut silti keskimäärin kylvää tautia ympärilleen vähemmän kuin rokottamattomat

Vierailija
16/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selvästi kattonu eilen tv:tä kun puhutaan jo ECMO:sta. Auttaa toki osaa potilaista mutta ei kaikkia. Niitä ei liene Suomessa kuin yliopistosairaaloissa?

Vierailija
17/31 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä rokotetut silti keskimäärin kylvää tautia ympärilleen vähemmän kuin rokottamattomat

Eikös se niin ole, että jos molemmissa tapauksissa voi levittää tautia niin eikö molemmat silloin levitä sitä ihan sata%sti

Vierailija
18/31 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin sanoi lääkäri mulle.

Vierailija
19/31 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne kuuluu riskiryhmään ja joku honkongin tappajavirus vetää jengiä hautaan, niin sitten ap voi katsoa peiliin ja todeta että karma sucks.

Vierailija
20/31 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla olen kuullut taas tapauksesta, jossa paha todellakin saa palkkansa, ja tuplana. En ole vahingoniloinen, mutta laittaa kyllä miettimään omaa käytöstään muita ihmisiä kohtaan.

Paha saa palkkansa, aina, ennemmin tai myöhemmin.