Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

( . ) TAMMIMASUJEN vko 2 ( . )

05.01.2009 |

*Unetonta yötä leidit isoine masuinenne!*

Aloitin sitten ketjun, kun kuulemma viikko vaihtumassa... Eipä tuolla tunnu paljon merkitystä olevan, kun kotona kuitenkin tulee oltua.. Tai tietenkin mies lähtee muutaman tunnin päästä töihin, niin se ero huomisessa on että päivän vietän yksikseni.. Nuita linkkejä ym en osaa liittää, niin sen saa joku älykkäämpi tehdä :)

Yritin nukkumista, mutta tunnin makoiltuani luovutin ja tulin sohvalle mähöilemään ja surffaamaan netissä. Löysin ihan kivoja kestojen ja villiksien ohjeita ja tilasin itselleni jo imetysliivitkin. Tulee tällä menolla kalliiksi tämä unettomuus...

Flunssa kestäny jo yli viikon ja tympäsee jo ihan kunnolla. Nukun 1-2 tunnin pätkissä ja sitten valvoskelen jonku aikaa. Ei tätä kauaa enää kestä. Nyt sitten en saanu ollenkaan unta, mikä on todella ihmeellistä meikäläiselle. Olen aina ihmetelly unettomia, kun meillä on sukuvikana erityisen sikeät unenlahjat. No näköjään poikkeus vahvistaa säännön ja täällä minäkin nyt sitten unettomana kukun. Mitään ei oikein voi tehdäkään ettei äijä herää.

Kestoilusta ollu melko vilkasta juttua.. Minä sen aloitan (=olen suunnitellut aloittavani/yrittäväni) ihan puhtaasti sen jätemäärän takia. Hirvittää ajatella, kuinka paljon kertakäyttövaippoja tulisi käytettyä ja nakattua kaatopaikalle odottamaan vuotta 2200, jos vaikka silloin olisi edes osa niistä maatunut. Ei kiitos. Muutenkin kierrätän ja suurin osa vauvan tavaroistakin on kierrätettyjä juuri ympäristön takia.

Tehtiin vertailuja ja tilattiin itkuhälyttimeksi semmonen cobran joku lällärihommeli. Oli suunnilleen saman hintanen kun se philipsin halpisjuttu ja kantosäde 5km ja muitakin hienouksia. Mies tietenkin jo suunnitteli ottavansa sen kelkkailuun mukaan kun tulee semmoset korvanapitkin.. Itkuhälytintoiminto kuitenkin löytyy, mikä oli kriteeri ostolle. Ja sitä voi tosiaan käyttää sitten myöhemmin ihan muihinkin tarkoituksiin. Naurettiin,että vois olla kätsy kun toinen menee kauppaan, niin vois sen avulla selostaa ostoslistaa :D

Turvotus sen kun pahenee. Nyt on jo varvas kipeä ja vaikea kävellä, kun nähtävästi niin paljon nestettä kertyny. Jalat ku norsulla ja samoten kädet. Kohta on jo kelkkakengätkin liian pienet (puristaa jo), joten varmaan pitää ottaa käyttöön miehen 45 monot. Mies hiero mun jalkoja, niin oli sitten jo varpaanvälikin hankautunu rikki. Eipä niitä ite enää paljon tutkailla, kun maha edessä. Kunhan mitään pöpöjä ei tuota kautta tule.. Ja lymfaan en edelleenkään flunssan ja yskän takia ole päässy. Toivottavasti pian tästä tervehtyis.

Huomenna monellakin näyttää olevan kokoarvioita. Meillä synnytystapa/ kokoarvio viikon päästä. Saa sitten vauva syntyä, kun mulla riittää nuo raskausmultitabsit ens viikon tiistaille enkä uutta pakettia enää aijo ostaa. Että viikko armon aikaa tulla vauvelilla ulos. :D Nyt on kyllä viime päivinä tullu semmonen tunne, ettei tämä ennen helmikuuta liikahda mihinkään. Ja jos menee ihan viikolle 42, niin voi siis mennä vielä melkein 6 viikkoa!! Apua! Sitten seison jo vaikka päällään,että tulis ulos. On jo nyt niin tukala olo ja haluan nukkua mahallaan ja juoksematta joka välissä vessassa! Toiveajattelua...

Tulee taas niin paljon tekstiä, että parempi kun lopetan tähän. Pitää sitten joku päivä taas tulla tänne urputtamaan teidän iloksenne ;)

Nukkukaa hyvin ja sikeästi! Minäkin tästä sänkyä kohti suunnistan, josko se nukkumatti heittäis hiekat meikäläisenkin silmille ja saisin vaikka neljään asti nukkua yhtä putkea...

Hömppä ja typy 36+3

Kommentit (164)

Vierailija
81/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsinpäs sitten aamulla oikein mojovaan supistukseen että meinas taju lähteä, harmi vain loppui siihen yhteen..:/ Mutta ehkä se enteili lähenevää synnytystä. ;)

Verikokeissa tosiaan olin just, ja tulokset saa vasta maanantaina..Kyllä täällä kaikki on niin pirun hidasta, lohjalle ku oisin päässy, olis tulokset saanu samana päivänä, mut nyt joutuu oottelee taas monta päivää..

Yö meni sinänsä ihan kivasti, että sain jopa nukuttuakin pienten alkukangistelujen jälkeen. :) Aamulla sitten heräsin vähän jälkeen kuus, kun mies lähti töihin. Ja tosiaan se aivan kaamea supistus...hrr..Mitenhän kestän ne sitten, kun alkaa tulla enempi ja säännöllisesti..:/ Ei mulla kyllä oo vieläkään yhtään sellanen olo, että olisi pian nyytti sylissä, tuntuu, että voisi mennä vielä kuukausiakin. :D Toivottavasti ei. :)

Nyt mä meen kyllä syömään, aivan kauhea nälkä.

Mukavaa torstaita kaikille. :)

Jadmiras ja tyttönen 38+1

Vierailija
82/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Dönerille!

Kiva kuulla Kimmistäkin ja vauva-arjesta :-)

Mulla huono päivä, eilen soittivat äitiyspolilta että tänään *taas* kaikki labrat (vaikka just ne maanantaina otettiin) ja huomenna äitiyspolille käymään. No menin sitten aamulla taas labraan syömättä ja juomatta ja jonoa oli yli tunniksi. Sitten kun poistuin parkkikselta niin rysäytin auton takapuskurin :-( Voi kökkö! Lommo tuli ja lisätakavalo meni sisään. Seli seli, mutta oli taas niin ahtaasti parkkeerattu siellä ja kun ei tänä mahan kanssa edes taivu katselemaan kuinka paljon on tilaa! Kortti pois vissiin pitäis ottaa.... No mutta harmittaahan tuo. Toiseen autoon ei tullu mitään, hyvä edes niin.

Eli nyt taas odotellaan sitten labratuloksia ja huomenna katsotaan mitä äitiyspolilla sanovat, saanko verenpainelääkitystä vai mitä.

Lapset meni tänään hoitoon ja nyt vaan olla möllötän yksikseni ja NAUTIN olostani vaikka vähän pahalla päällä olenkin!!

Kyllä nuo tosiaan alkaa ottaa päähän nuo utelut että "tapahtuuko mitään", "tuntuuko että vois kohta jo syntyä", "vieläkö olet kasassa?" "joko vauva on syntynyt" Halooo!!! Mullakin on vielä yli 3 viikkoa laskettuun aikaan ja vaikka kaksi edellistä on tullut etuaikaan, niin eihän se sitä tarkoita että tämä tulisi.

Mutta ihmeen vähän näitä tammivauvoja on kyllä tullut vielä :-)

Yes, mutta jatketaan odottelua kaikki. Meillä viimeisilläkin tulee täysaikaisuuden raja 37 täyteen lauantaina! Sitä odotellessa

Jaffa rv 36+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole vielä merkkiäkään lähestyvästä synnytyksestä, tosin viikkojakin on vasta 37+1. Viikko sitten olleessa synnytystapa-arviossakin kohdunsuu oli vielä täysin kiinni ja 3 cm pitkä, joten laskettuun aikaan ellei ylikin taitaa mennä. Mulle kyllä sopii oikein hyvin odotella vielä muutama viikko, kun suurempia vaivojakaan ei ole ilmaantunut. Yöt on ainoastaan hankalia, olleet jo monta kuukautta. Mun ei vessassa tarvi rampata, mutta paikat puutuu niin kauheasti tuosta kyljellä nukkumisesta, että uni on tosi katkonaista ja max 6 tuntia pystyy sängyssä makaamaan. Ja lisäks mulla on iskenyt pieni pakokauhukin synnytyksestä, joten siitäkin syystä oon ihan onnellinen, jos ei vielä pariin viikkoon tapahtuisi mitään.

Kyllä huomaa, että univelkaa on kertynyt ja taitaa hormoneillakin olla jotain osuutta, kun pinna on ihan törkeän kireällä koko ajan eikä hermot kestä mitään. Mies ja lapsi ovatkin sitten saaneet kärsiä kiukkuista naista täällä viikon verran.

Vauvahankinnat ja järjestelyt alkaa olla jo pulkassa, mutta nyt on iskenyt hirveä pesänrakennus-/siivousvietti. Haluaisin saada kaikki tekemättömät työt ja harvoin tehtävät siivoukset, pakastimen sulatukset ym. tehtyä ennen vauvan syntymää, että voisi sitten vaan keskittyä vauvan hoitoon. Tätäkään mies ei oikein ole ymmärtänyt ja siitäkös mun hermo sitten entisestään kiristyy, kun yksin pitää raataa... Onneks pian alkaa olla hommat jo voiton puolella, ehkä sitten täälläkin palaa taas rauha maahan ja ehtis jopa hiukan lepäillä ja nautiskella omasta ajasta vielä kun voi.

Pirteää pakkaspäivää mammoille ja masuille!

Stiina rv 37+1

Vierailija
84/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin jo toisen yön peräsin tosi hyvin verrattuna edellisiin, mut jotenki vaa nousin kai vääräl jalal tai jotai ku ihan kaikki sapettaa ja kiukuttaa. Esikkoki sai osansa aamulla ja ku oli hoitoon jättäny ni itkuhan siinä tuli ku viimetteks piti tapella :( Mä en ymmärrä mist johtuu, mut ilmesest sitä on liikkeel muillaki??

Toinen kissa sai nyt vihdon ja viimen tuomionsa ja varasin lopetuksen huomiselle ku isäntä on kotona ja saa vietyy sen. Se on kyl öky-suloinen puolpitkäkarvane ja vähä punkeroki, ikää vajaa vuosi... Mut se kuseksii ja paskantaa kaikki paikat sisällä ja nyt se siis loppuu. (kuset on ollu mm. kaikissa sängyissä, sohvalla, lattiat, lelulaatikot ja lelujen päällä... paskat on löytyny palapelilaatikosta muun muassa :/ ) En siis riskeeraa noita uusia vauvakamoja ja koko vauvaa siihen puuhaan...

*Eikkuli*:ootko kokeillu sitä nenäkannua?? Meil isäntä kokeili sitä jouluna ku oli kaamees taudis ja sanoi sen olevan tosi hyvä! Se huuhtelee tuolt onteloist asti ja helpottaa sitte hengityst ja oloo muutenki. Isäntä kävi muutamana yönäki tekemäs sen huuhtelun ni sai nukuttuu paremmi.

Nyt mä siirryn murjottaan sohvalle tai jotai. Mä en ymmärrä ku ei mitää syytä ja ihan kaikki mahdolline kiukuttaa, minä itse mukaan lukien :(

Parempaa päivää muille!

Marlene ja nappula (rv edelleen hämärän peitossa...)

Vierailija
85/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kellä nyt ois la lähettyvillä.. eli ei mulla sentäs vie ;) Kyllä taitaa mennä tuonne laskettuun vaikka sitä jo toivoiskin saavansa pikkaraisen syliinsä! Esikoinen siis syntyi 41+4, et se oli jo tuskaa, mut kyllähän se sit meni.. äkkiä ne viikot vierähtää.. jälkikäteen aateltuna.

Pitäis muuten vielä kuvata masua, kun ei oo tullut otettua kuvaa pitkään aikaan.. et vie kerkee siis ;) Ihan kun ei ois aikaa, hih..

*döner ONNEA*

Kaikki oli eilen ok neuvolassa ja sitten TAAS maanantaina uudestaan. Voi, kun joskus vois peruuttaa sen, et en tuu, kun vaavi synty :)

Moni on kokeilemassa sitä kyykky-pylly-heilutusta.. eikö kukaan halua sitä hyppynarulla hyppimistä kokeilla, niinkuin mun äiti musta :D

Mullakin alapäätä vihloo jo hurjasti tai siis tuolta jostain sisältä ja sit häpyluuta.. kurja olo, välilä tuntuu kun jotain lirahtais kohta housuun, kun oikein vihlasee tuolta jostain.. Eilen kun tuli käveltyä paljon ja sit vie kaupassa käytyä, niin tuskaa oli jo autolle sieltä kävely illan päätteeks :/ No eipä tätä enää voi kovin kauaa kestää ;)

Kiva oli lukea *Kimmin* kuulumisia pienokaisen kaa!

*kotiäityli* kyseli niistä carenoista.. Meillä ne ja oon ollut tosi tyytyväinen myös! Hyvä hinta-laatu-suhde mielestäni.. Mut en mä niihin kyl uskois saavani kaukaloo tai koppaa, mut kyllä niissä pienikin voi nukkua, kun vyllää ja on sillee ihan hyvä se nukkumispuoli ollut niissä, on meillä kans niissä nukuttu, mut hankin ne sillee puolenvuoden iässä vasta. Ja nyt oli vielä kolmivuotiaalla, pistin ne just varastoon odottaan tulevaa pientä ja kesää, ei ne oikein hyvät oo lumessa, mut kesällä ja kaupparattaina tosi jees.

Nyt valmistautuun poitsun kerhoon, eka kerta ja äitiä vähän jännittää ;D

Poika äsken kysy isiltä yhtäkkiä, et koska se vauva meille nyt tulee.. et on sitä kova ikävä :) Ihana <3 Mies siihen, et josko se tässä kolmen viikon SISÄÄN.. niin no joo ;)

Emmuli rv 37+1

Vierailija
86/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marlenelle parempaa päivää täältä toivottelen! Ja muillekin joilla kurja olo!

Ja sairastaville paranemisia!! Ei ois kivaa synnyttää kipeenä, et nyt kuumaa juomaa ja lepoa :)

E taas

Vierailija
87/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Döner! Tosi hieno juttu, että saatiin lisää vauvauutisia!

Ja pikaisia paranemisia sairastaville!

Mulla oli koneessa jokin ongelma toissapäivänä ja eilen, ja pääsin nettiin vasta illalla, ja menikin sitten tovi ennen kuin sain kaikki viestinne luettua. Täytyypä ryhtyä hieman aktiivisemmaksi lukijaksi.

Ihan sitä tulin kyselemään, että kun täällä vannottiin harsojen kykyyn maitokakan kaappaajana, niin mitä kuoria olette käyttäneet ihan pikkuisella? Hahtuvapöksyistä tulee tosiaan aikamoinen paketti.

Likaisten vaippojen säilytyksestä oli puhetta, ja muistan nähneeni jossain verkkokaupassa (olisiko ollut Samsukka) sellaisia villaisia pusseja, joita säilytetään esim. ovenkahvassa ilmavasti kuten niitä pul-pussejakin. Villahan on antibakteerinen, joten voisi oikeasti toimia tuossa tarkoituksessa. Hahtuvaa on jäänyt jäljelle, joten ehkäpä kokeilen tehdä sellaisen pussukan. Sitten jostain luin, että joku oli rakentanut sellaisen telineen likapyykkikoriin, johon ripusti vaipat odottelemaan pesua. Ilmavassa paikassa siis tämäkin. Epäilen tosin, että kestovaipatukseen hieman skeptisesti suhtautuva avokkini ei hirveästi ilahdu, jos löytää kylppärin nurkasta tms. paikasta pesua odottelevia vaippoja, etenkin jos niistä on hajuhaittoja. :-/ Esikolla mulla oli käytössä ämpärisysteemi, sen aikaa kun jaksoin kestoilua harrastaa.

Mullakin on noita vihlovia kipuja ollut nyt parina iltana, ilmeisesti tämä ns. kotona lomailu on kropalle raskaampaa kuin 8-16 istumatyö... huoh. Mutta on vaan niin kiva puuhailla kaikenlaista, mikä on jäänyt tekemättä työkiireiden vuoksi. Vaikka minäkin kauhulla odotin kamalia vieroitusoireita työstä, niin vielä ei ole niitä onneksi tullut. Ehkä tämä alku ainakin menee ihan vain loman kannalta. ;-)

Huomenna on mullakin taasen neuvolakäynti, vähän turhaltahan ne näin usein tuntuvat, kun ei ole mitään erikoista ollut. Mutta toisaalta eihän siellä sitten kauaa menekään.

Huomenna ajattelin myös käydä etsimässä imetysliivejä, en tiedä uskaltaisiko yhdet sellaset jo ostaa vai kävisikö vain sovittelemassa mallin kohdalleen ja sitten pikasovituksella ostamassa kun vauva on syntynyt. En oikein muista miten rinnat kasvoivat imetyksen alkaessa viime kerralla.

Curious 37+2

Vierailija
88/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra kuulumiset : meidän pikkuinen on onnekkaasti pää alaspäin...toistaiseksi :D Mutta nyt kyllä jo luulen että pysyy näin päin, kovasti muljaa ja kääntyilee, kyljet paukkuu ja ylävatsa on hellänä. Paineet oli 122/92, mutta eipä siitä huolta kun kokonaisuudessaan on ensimmäinen kerta kun on alapaine noinkin koholla, huomenna katsotaan neuvolassa sitä sitten uudestaan. Ilman ihmeempiä supistuksia kohdun suu on pehmentynyt ja sormelle auki pituutta 2cm. Joten eiköhän tässä lopputulokseen päästä ihan lasketun ajan puitteissa? Nyt kun vauveli on oikein päin uskaltaa ruveta käyttämään kaikkia vauvan irroitus keinoja :D

Painoarvioksi saatiin nyt 2,7kg ja loppu arvioksi antoivat n .3,2kg....katsotaan sitten kuinka paikkaansa pitää.

JB72 kera KeKe:n rv 36+5 (sairaalan mukaan)

Vierailija
89/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousvietti on tainnut iskeä näemmä vähän joka toiseen..niin myös tänne. Loppiaisena siivosin koko huushollin ja eilen leivoin pullaa pakkaseen ja sitten illalla pesin vielä pesuhuoneen ja saunan. Tänään olisi ollut tarkoitus leipoa vielä sämpylöitä ja kauraleipää ja siivota eteisen lipaston laatikot kaikista lasten pieniksi menneistä rukkasista ja hatuista, mutta huonosti nukuttu yö ja aamupäivän ulkoilu pakkassäässä lasten kanssa imaisi mehut tyystin, enkä ole saanut näin ollen aikaiseksi yhtään mitään.

Vihlontaa tuntuu minullakin ajoittain tuolla jossain kohdunsuulla, joten kaipa siellä kokoajan jotain tapahtuu. Painoa on kertynyt jotain 15kg ja ihan täysin herkuttelun takia, mut enpä suostu paineita siitä ottamaan. Kyllä ne kilot siitä joskus taas lähtee kun pystyy laihduttamaan.

Joku sanoi että valkkis on vähentynyt vaikka sitä runsaasti on muuten ollut ja saman olen huomannut minäkin. Parempi tietysti näin päin..huomattavasti;).

Jotain muutakin piti kommentoida/ kirjottaa mutta enpä enää muista että mitä. Ja 4-vuotiaani kärttää ulos, joten pitää mennä lapsukaista auttamaan pukemisessa. Menkööt vähäksi aikaa ulos ennen ruokailua.

Hyviä vointeja kaikille!

miuwau rv37 tasan!

Vierailija
90/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille ja onnea Dönerille pienokaisen johdosta!!

Mä heräsin tänä aamuna kasvot turvoksissa ja silmät ku sialla. Ihmettelin ku kello ei menny ranteeseen (sormukset kyllä edelleen hyvin lähtee pois ja menee takas) ja sit olikin neuvola niin melkein 2,5kg tullut viikossa painoa. Nyt alkaa näköjään turvotuksia iskemään kehiin. Kivaa... Eilen illalla mun vatsa oli ku milläkin alienilla n.5 min, tuntu pahalta ja miehen mukaan se näytti hurjalta ku tää pienokainen vaihtoi hieman asentoa. eli aikasemmin ku oli nätisti kuukaustolkulla ollu selkä vasemmalle niin alko vissiin paikat puutumaan niin päätti heivata ittensä selkä mun oikeelle puolelle. Ja se tosiaan tuntui se muljahdus =).

Käytiin vähän Ikeassa esikoisen kanssa tänään neuvolan jälkeen, on ihan hirveesti kavereiden lasten ja sukulaislasten syntymäpäiviä tulevina viikkoina niin käytiin vähän lahjoja ostamassa niille.

Mä nukun melkosen hyvin kaikki yöt (kunhan vaan esikoinen ei tuu meijän keskelle pyörimään eikä mies kuorsaa), 1-2 kertaa käyn yössä pissalla, mut puoliunessa käyn vessassa, että uni ei ees häiriinny!

Jees, voidaanhan paksusti kaikki!

Pantsa rv 37

Vierailija
91/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ku kävin sillo enne jouluu siä painoarvio jutskas ni mitä tarkottaa ku se lääkäri oli kirjottanu, et: cervix jäljellä, ulkosuu sormelle.

Kohdunsuu oli siis jäljellä kuten ennenki 3cm varmaa mut mitä toi ulkosuu sormelle meinaa??

Mä en kestä ku mul on nii pahaa aikaa etten uskalla suutani avata :( Ehkä huomenna ois paremmin, toivottavasti.

Palailen huomenna ehkä neuvolakuulumisten merkeissä...

Äkä-mökö-marlene taas...

Vierailija
92/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvauutisia täältäkin. 2.1. olen viimeksi kirjoittanut. SAmaisena päivänä klo 20.40 ensimmäisen kerran ilmoitin miehelleni, että sattuu. Parin supistuksen verran seurailtiin, ja todettiin, että ei uskalleta olla lähtemättäkään, kun esikoinen syntyi melko nopeasti. Siitä sitten käytiin kippaamassa onneksi vielä hereillä ollut esikko mummolaan ja jatkettiin matkaa saman tien sairaalaan, jossa oltiin klo 21.35. Ihana pieni tyttö näki päivänvalon klo 22.35 ja tuhisee nyt tässä polvella parhaillaan. Jälkeisineen kestoksi tuli 2 h 35 min ja tytön mitat 3405 g/49 cm/ 34,5 cm, raskausviikot 38+3. Kotiin tultiin eilen, pieni oli pari vuorokautta sinivaloissa kuten esikoinenkin aikoinaan. Oikeanpuol. lonkkaluksaatio todettiin lääkärintarkastuksessa maanantaina, mutta oli parissa päivässä ehtinyt napakoitua jo tukevasti paikoilleen. Neljä viikkoa käytämme lonkkatyynyä, josta sitten toivottavasti pääsemme eroon. Pientä se ei tunnu haittaavan. Itselleni muistoksi jäi pieni eppari ja vähän asfaltti-ihottumaa, joista jälkimmäinen jo hienosti parantunut. Rinnanpäät on tosi arat vielä, mutta hyvää vauhtia paranemaan päin ja imetys sujuu. Kaikki on siis ihanan hyvin.

puhkarhu ja vauva

Vierailija
93/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marlene:Luulen että lääkäri on tarkoittanut että kohdun ulkosuu on sormelle auki, niin mulla oli edellisessä raskaudessa ja sit jossain vaiheessa mulla luki että molemmat auki siis sisäsuu myös!

Täällä myös siivoushulluus iskenyt, siis ihan hulluna oon hinkannut kaikkia paikkoja. Noh saa nähdä onko viellä siistiä kun vauva tulee vai joudunko ottamaan uusiksi :)

Eipä täällä muuta nyt jatkamaan siivousta sit saunaan ja sit sekstaileen jos muksut saa ajoissa nukkumaan ja toivottavasti pian synnyttämään :)

T:L&A

Vierailija
94/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

29.12. tjw---------------28v------1-------Jorvi

2.1. nanna80----------28v------3-------TAYS

2.1. -meea-87----------?--------1-------OYS

3.1. noffetus-----------26v------1--------TAYS

5.1. jasper08----------26v------3-------kättäri

6.1. trio------------------38v------3-------kättäri

7.1. Eno-Elmeri-------35v------2------Jorvi

7.1. uniq-----------------31v------1-------NKL

8.1. duffeli--------------34 v------2--------TYKS

9.1. Tii75----------------33v------2--------KOS

11.1. Anni09-----------31v-------1-------kättäri tai NKL

11.1 Annami-----------31v-------1-------

12.1. tepa84-----------24v-------1--------TAYS

12.1. Lelu----------------?--------1--------NKL

13.1. mae3-------------27v------3-------kättäri

13.1. ela----------------26v-------1--------TYKS

13.1. minnikki---------24v-------4--------SatKs

14.1. pineli--------------37v------2-------kättäri

14.1. Ronjakasperi----32v-----1-------Oys

14.1. Niinanii------------34v------2------naistenklinikka?

15.1. 3xäippä74--------34v------5------Seks

15.1. footprint74--------34v------7-------?

15.1. äitiliini2004-------24v------3------kättäri

15.1. amelie-------------21v------1-------Oulu

15.1. Charlie------------32 v------2------ulkomaa

15.1. Sipis--------------41v.-------1------Porvoo

15.1 Uglyduck---------36v--------3------

16.1. IirisKukka--------?----------2--------NKL

16.1. aliisa71-----------?---------1---------NKL

17.1. Pinkspinks------26v-------2--------KOS

17.1. Kohka-------------31v-------2--------Seks

17.1. Laura 1981------26v-------3------tammisaari

17.1. UlMa----------------21v.-----1---------NKL

18.1. kesämamma83--24v------2--------SAS

18.1. winterangel--------31v-----1------------?

18.1. Mehiz---------------29v-------3-------OYS

19.1. Nasu----------------28v------6-------Jorvi

19.1. lootuskukkanen--27v------3------jorvi

19.1. Dazka---------------31v------3------VKS

19.1. Littlestar-----------31v-------1------ulkomaat

19.1. MOELPA-----------??v-------2---------?

19.1. hanski83----------25v-------1-------KHKS

20.1. Thilia-thalia-------26v-------1-------KSKS

20.1. Peppi_82----------25v-------3------OYS

20.1. Lila82--------------26v-------1--------NKL

20.1. penelope77------??v-------?-------SatKs

20.1. basilika5---------32v-------4-------kättäri

20.1. Salsatar----------27v------2--------OYS

20.1. Maaju------------33v-------2--------K-SKS

21.1. Peregriina------25v-------1--------TAYS

21.1. Jadmiras-------19v-------1---------Lohja

21.1. krista_81--------27v------1---------Lohja

21.1. mamti81---------27v------4------KOS

21.1. Salama-78------29v------1------KOKS

22.1. Sinnuli------------31v------1------Naistenklinikka

22.1. maimu------------24v------2------PKKS

22.1. Ahemo------------??v------3-----Hys

23.1. Vauhtiviuhti-------23v------1-----Hys

23.1. Ama-riia-----------27v------2------K-SKS

24.1. eikkuli80----------28v------3-------SEKS

25.1. milo84-------------23v------1------kättäri?

25.1. jonna-78----------29v------7-------PKKS

25.1. Blomma-76------32v------2------Lohja

25.1. raisa78------------29v------2-------PKKS

25.1. Mittu-maari-------26 v------2------TAYS

25.1. kerveli-------------33 v------1-------Jorvi

26.1. aino-maaria-----23v-------1--------Tays

26.1. vilivilijonkka------21v-------3-------pkks

26.1. Marie1981-------27v-------1--------HYS

26.1. MamaLady-------26v-------1------- ?

26.1. Shei---------------22v-------3------ulkomailla

27.1. pibii----------------33v-------2-----TYKS

27.1. Ahava---------------?---------2-----Naistenklinikka

28.1. Emmuli81--------27v-------2-----TAYS

28.1. pumpuli85-------23v-------1-------Seks

28.1. Stiina--------------31v-------2-------NKL

29.1. ukku---------------34v-------3-------TAYS

29.1. curious------------33v-------2-------PKKS

29.1. Pantsa------------31v-------2--------NKL

29.1. miuwau-----------33v-------3------SKS

30.1. hömppä82-------26v-------1------OYS

30.1. Minna_J----------30v-------3-------Hyvinkään sair.

30.1. Hiirulainen-------33v-------3-------KOS

30.1. KainoElvi---------37v------5---------?

30.1. Marlene-----------27 v------2-------TYKS

30.1. kotiäityli-----------37v-------3-------Jorvi

31.1. Jaffa76------------32v-------3-------KOS

31.1. JB72 --------------36v-------4-------K-HK

Syntyneet

19.12.2008 (38+2) kimmi, POIKA 2920g, 49cm

23.12.2008 (38+6) ninette98, TYTTÖ 3010 g, 49 cm

29.12.2008 (38+5) Döner78, POIKA 4300 g, 51 cm

02.01.2009 (38+3) Puhkarhu, TYTTÖ 3405 g 49cm pipo 34,5cm

Vierailija
95/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että kohdunsuu sormelle auki, mutta kohdunkaula jäljellä vielä. Koitahan jaksaa.. itselläkin mökö-lkiukku-äksytys menossa.

noffetus 40+5

Vierailija
96/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa varmaankin se vauvantuoksu....

Vierailija
97/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun nyt rupee tulee vauvauutisia! Ja olipas ollut nopea synnytys, hui. Hyvä, kun sairaalaan kerkesitte.. mut tiesittekin siis, et voi olla nopee tapaus :)

Nyt on saldona meidän pinossa kaks tyttöö ja poikaa.. kuinkahan muuten jakaantuu, tuleekohan tasanen jako myöhemminkin :)

Emmuli

Vierailija
98/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on mennyt nopeasti synnytys myös. Varmasti ihanaa kun odotus on ohi ja pienokainen sylissä :)

Vierailija
99/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea puh-karhulle!

Täällä odottaminen vaan jatkuu, vaikka eihän täsä nyt vielä niin kiire ole. Jotenkin sitä on vana itse niin kärsimätön.

Paikat on kipeenä, vihloo ja muljoo. Muuten ei kyllä merkkejä, että olis lähiaikoina syntymässä. No, onhas niihen laskettuun aikaankin v ielä reilut kaksi viikkoa.

Flunssa alkaa onneksi helpottamaan, hieman vielä nenä vuotaa ja on tukkoinen olo.

Jään taas odottelemaan tuisko niitä vauva uutisia lisää:)

Vierailija
100/164 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kateellisena, kun muut jo jakaantuu ja itse koittaa sinnitellä tän ison mahan kanssa. :)

Miten ihmeessä ton sais jo ulos tuolta? :D Mietein tässä, että jos tää syntyis sillon laskettuna aikana, 21.01, niin sillä olis sitten nimpparit ja synttärit samana päivänä, kun Oona siitä tulee. :)

Tänään oon vaan ottanut rennosti ja pötkötellyt sohvalla, enkä niitä kyykkyjäkään jaksanut. Mutta niitä teen sitten, jos ei uni meinaa tulla, onpahan edes jotain tekemistä. :D Ja nännihierontaakin pakko vielä testata nukkumaan mennessä, kun sillä sain eilen illalla mukavia supistuksia aikaan.

Tänään on koko päivä tuntunut liikkuessa tuolla kohdunsuulla tosi ilkeetä vihlontaa, että kai sielläkin jotain nyt sitten tapahtuu. Mä vaan niin hartaasti odotan sitä päivää, kun tulee lähtö synnärille, joka ilta ennen nukkumaan menoa toivon, että sinä yönä tarvis lähtee, mutta aamulla herään pettyneenä, kun ei mitään tapahtunutkaan. :/

Zyrteciä kävin tänään hakemassa, mutta eipä ole ainakaan vielä auttanut kutinaan, toivottavasti huomiseen mennessä auttais..Ja toivon tosiaan, että tää kutina johtuis vaan jostain yliherkkyydestä tai allergiasta.

Nyt sänkyyn ja nännihieronnan pariin. ;D

Jadmiras ja Oona-neiti 38+1