Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli jotenkin nolo tilanne töissä yhdessä palaverissa...

Vierailija
15.11.2009 |

Meillä oli yksi ylemmän tason strategiapalaveri, jossa noin 10 hlö. Esimieheni istui vieressäni ja toimi puheenjohtajana.

Kesken puheenvuoronsa hän kääntyi katsomaan minua ja jähmettyi siihen. Kesken lauseen vaikeni, hymyili ja katsoi minua suoraan silmiin n. 10 sekunnin ajan. Ihmiset katsoivat tilannetta hämillään. Ja minä ennenkaikkea....

Sitten hän ikäänkuin heräsi ja jatkoi lausetta.

Ihmiset loivat minuun outoja katseita.

Jonkun ajan päästä hän kääntyi taas minua kohti ja otti kädestä kiinni, siis laittoi oman kätensä ranteeni päälle ja katsoi silmiin.

No siitä hämmentyneenä naurahdin ja kysyin että nytkö on mun vuoro kommentoida (tai jotain sen suuntaista). Ja taas ihmiset tuijottivat kummastuneena.

No nyt mulla on tietenkin olo, että ihmiset luulee että meillä on joku suhde. Epämiellyttävää. Olen uusi siinä ryhmässä ja nyt tietenkin kuvitellaan minun tulleen sinne ihan muilla kuin ammatillisilla ansioilla. Siistiä.

En aio asiaa sen enempää miettiä, jatkan kuten tähänkin asti. Mutta olihan tuo nyt hieman omituista, ja ainakin minua kohtaan noloa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tehtaalla oli kiertelemässä naispuolinen työturvallisuustarkastaja, ja tietysti mulla sattui putoamaan pultti lattialle, ja kuului semmoinen "pimppiinpililili" ääni xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi