Onko H1N1 rokotteeseen todistetusti kuollut maailmassa ketään?
Kommentit (27)
ROKOTE TAPPAA
Usassa on kuollu 4000 sikanuhaan ja
arviolta x0000000 kpl ihmisiä rokotteeseen!
Jälkimmäinen luku on PIMITETTY! Salaliitto ja rahalla saa hiljaiseksi, vaviskaa!
Että suosittelevat rokotetta, jonka tietävät tappavan ihmisiä?
Päätin juuri, etten vastaa enää yhteenkään tällaiseen ketjuun, koska näiden aloittaja sekä osa vastaajista ovat joko
a) mielisairaita
b) tyhmiä
c) provoja
Rahalla saa monet hiljaiseksi Niinkuin tässäkin asiassa.
Yhdysvaltain terveysviranomaiset päättivät torjua suuren pandemian(sikainfluenssa) ja yhteensä lähes 50 miljoonaa ihmistä rokotettiin tautia vastaan. Rokotukset lopetettiin, kun niiden todettiin sairastuttaneen ja tappaneen ihmisiä enemmän kuin itse taudin. Uusi virustyyppi tappoi vain yhden alokkaan, mutta rokote tappoi 25 ihmistä.
Muutaman kuukauden kuluttua tauti oli mystisesti kadonnut, eikä siitä ollut enää merkkejä.
10. marraskuuta kello 23:37
Yhdysvaltain terveysviranomaiset päättivät torjua suuren pandemian(sikainfluenssa) ja yhteensä lähes 50 miljoonaa ihmistä rokotettiin tautia vastaan. Rokotukset lopetettiin, kun niiden todettiin sairastuttaneen ja tappaneen ihmisiä enemmän kuin itse taudin. Uusi virustyyppi tappoi vain yhden alokkaan, mutta rokote tappoi 25 ihmistä.
Muutaman kuukauden kuluttua tauti oli mystisesti kadonnut, eikä siitä ollut enää merkkejä.
10. marraskuuta kello 23:37
Silloisella rokotteella ei ole mitään tekemistä tämän rokotteen kanssa, joka on lähes identtinen jokavuotisen kausi-influenssarokotteen kanssa.
Tästäkin viestistä huomaa mikä on tarkoitus ollut kirjoittaessa. Aiheuttaa epätietoisuutta ja paniikkia. Ja jotkut pösilöt uskoo.
rokotetta eikä ota sitä itse. Hohhoijaa, mistä sä nämä tietosi kaivat. Kannattaisi ihan oman mielenterveyden takia harkita infokanavan vaihtoa.