Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavin syy minkä olen kuullut, ettei voi imettää!

Vierailija
14.11.2009 |

Tuttava sai kesävauvan ja lopetti imetyksen hyvin nopeasti, koska oli kuuma.

Rinnanaluset oli hikiset ja epämiellyttävältä tuntui.

Kuuma vaikutti kuulemma myös maitoon. Helteellä hänen maitonsa meni selvästi huonoksi. Haisi happamalta.

Juu-u. Tuo oli jo niin kaikenkattava selitys, että enpä osannut sanoa kun, että "aha", kun hän avautui miksei imettänyt.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkisin n 3 kk ja kun lopetin oli kuin taakka olisi nostettu harteiltani.

Vierailija
42/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei imetä tai jos imettää ni miks pitää mainostaa sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko ajan on joku rintatulehdus tai nänninpäähän tulee kivuliaita mätäpilkkuja. En yhtään ihmettele, että joku luovuttaa jo aiemmin.

Olen nyt imettänyt vauvaani 8 kk, joista 6 ensimmäistä oli täysimetystä ja sitten nämä 2 seuraavaa olen antanut kiinteitä ja rintamaitoa. Aivan helvetillistä aikaa on ollut imetyksen osalta, mutta muuten lapseni on aivan ihana ja antaa suorastaan aurinkoenergiaa tähän pimeään marraskuuhun.

En yhtään ihmettele, jos joku luovuttaa jo aiemmin. Itse taas mietin, olenko jonkin sortin masokisti, kun olen lastani imettänyt, vaikka koko ajan tekeekin kipeää. Neuvolassa on vain kohauteltu olkapäitä. Ohje on ollut, että imettäen se rintatulehdus lähtee ja lämminvesihauteella. No, nyt on viimeisin kyhmy ollut jo taas kerran kuukauden päivät. Pitäisiköhän taas mennä lääkäriin, että saisi Kefalex-kuurin?

Vierailija
44/44 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa imetin. Ja itse asiassa luulen, että olen parempi äiti kuin moni av-mamma, koska minun itsetuntoni ja elämänsisältöni ovat siinä määrin kunnossa, että minulle on aivan sama imettääkö joku vai ei.