Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alkoiko tulla liikaa sellaisia viikko rokotteesta si:n kuolemia kun niitä ei enää uutisoida

Vierailija
14.11.2009 |

ei siis rokotteesta kuolemia vaan viikko piikistä si:n kuolema.

ei uutisoida.

alkoi vissiin liikaa hysterisoitua täällä suomen kansalaiset.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nyt on epidemia ja kuka vaan voi saada taudin mistä vaan ja se on jopa melko todennököistä 1/10, riskiryhmälle vielä todennäköisempää alentuneen vastustuskyvyn takia

2. Rokote suojaa vasta 2-3 viikon päästä paremmin, ei silloinkaan kokonaan

3. Kuolleilla on ollut sikainfluenssatartunta, jota ei voi saada rokotteesta

Vierailija
2/9 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRAALAT ei infoa, vaan muuta kautta tulee tieto, olikos se thl?

Halutaan pitää jatkossa suurempi tietosuoja potilaille, siis käytännössä voidaan ilmoittaa että jossain kunnassa kuollut 2- vuotias lapsi kuin että kerrotaan että missä sairaalassa tai terveyskeskuksessa tapahtunut.

Ei tässä nyt olla jättämässä informointia pois, vaan järkevöitetään. Olisi saanut tulla aikasemmin tämäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin että siis ei enää ollenkaan uutisoida. olen ko väärässä?

ps. apn aloitus on pakko olla ironiaa!!! oletko ap sitä mieltä että rokotteesta on tullut se si?

Vierailija
4/9 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedotusvälineet uutisoi kyllä jos saavat tietää. Jos tietoa ei anneta virallista reittiä, niin toimittajat kaivavat kyllä jostakin jonkun joka tietää.

Sitä kutsutaan vapaaksi tiedonvälitykseksi. Olen varma, että esim. tiedot siitä kuinka moni on kuollut testatusti nihiin ovat julkista tietoa thl:llä.

Vierailija
5/9 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä, kyllä kuolemista kerrotaan jatkossakin.

Tämä ei ole joku "ollaan nyt hiljaa- kampanja". Eihän valtio/kunnat ole vastuussa taudista. Ja epidemia on epidemia, pandemia on pandemia.

Tässä ei enää yksittäiset sairaalat ja terveyskeskukset kerro tapauksista, koska se vähentää tietosuojaa. Uskokaa nyt!

3

Vierailija
6/9 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä asiat on toisin

MInä luotan yhteiskunnan rehellisyyteen, tähän mennessä ei ole ollut mitään syytä olla luottamatta.

Vierailija
7/9 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tavallisenkaan influenssan kuolonuhreista ole tiedotettu yksittäin. Tämä olisi pitänyt tehdä jo aiemmin, turhalta hysterialta olisi vältytty.

Rokote tuskin aiheuttaa SI:tä, mutta mitään tutkimustietoahan ei ole siitä, mikä on rokotteen ja tartunnan yhteisvaikutus elimistössä.

Vierailija
8/9 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saadaan ihmiset rokotteen kannalle...

Vierailija
9/9 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että aluksi kuolemista kerrottiin jotta saadaan ihmiset rokotteen kannalle...

Kirjoitinkin tästä jo johonkin ketjuun aikaisemmin. Kuolemista kerrottiin jotta ihmiset tajuavat että tähän tautiin voivat kuolla pienet lapset, nuoret, aikuiset ja vanhukset. He voivat asua etelän suurissa kaupungeissa ja pohjoisen pienissä. Se että on hyvä sairaala lähellä (esim. HUS/Lastenklinikka) ei takaa että sairastunutta voidaan pelastaa.

Olen aika varma että esim. pk-seudulla moni pienen lapsen vanhempi joka vielä pohti rokotusta lapselleen ottaa sen ensi viikolla kun kuuli tästä pienen tytön kuolemasta.