Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4kk vauvalla hammas!!! Apua, miksi näin aikaisin?

Vierailija
12.11.2009 |

Tarkoittaako tämä, että murrosikä alkaa aikaisin? Poika on varhaiskypsä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalii

Vierailija
2/13 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo syntyessä. Ei tarkoita muuta kuin että hampaita on tullut aikaisin ja mahdollinen imettävä äiti saa kokea satunnaisia tuskan hetkiä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo syntyessä. Ei tarkoita muuta kuin että hampaita on tullut aikaisin ja mahdollinen imettävä äiti saa kokea satunnaisia tuskan hetkiä. ;)

Mulla on 7kk vanha poika, jolla ei ole ainuttakaan hammasta vielä puhjennut, mutta saa kyllä jo pelkillä ikenilläkin purressa haavoja aikaiseksi...

Vierailija
4/13 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattaa hampaatkin noin aikaisin!

Vierailija
5/13 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille tuli eka hmas 3 kk:n iässä. Nuorimmainen ei pure enää tissiä, kun olen järjestelmällisesti puremisen jälkeen irrottanut tissistä.´

Vierailija
6/13 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt oikein tajua mitä pelkäät :D tuohan on ihan normaalia

Vierailija
7/13 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöille 2kk ikäsenä 4 hammasta et siinä oli alussa tissit kovilla ha ha.lähtevät kyllä sitten jo ajoissa eli 5v lähtenyt jo 2 hammasta :)

Vierailija
8/13 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että hampaan puhkeamiskuukausi kertoo sen, milloin vauva oppii lukemaan. Eli kolmikuisena puhjennut jo 3-vuotiaana, 4kk neljä vuotta ja suurin osa 6-7kk, eli 6-7-vuotiaana.

Vierailija
9/13 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että hampaan puhkeamiskuukausi kertoo sen, milloin vauva oppii lukemaan. Eli kolmikuisena puhjennut jo 3-vuotiaana, 4kk neljä vuotta ja suurin osa 6-7kk, eli 6-7-vuotiaana.

Keskimmäiselle tuli eka hammas 4 kk:n iässä ja hän oppi lukemaan 4-vuotiaana. Muille tuli 6 kk:n iässä, mutta lukemaan he oppivat paljon ennen 6 vuoden ikää, yksi 3-vuotiaana.

Vierailija
10/13 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyl tytöt osaa vieläkään lukea vaik ovat 3v ja 5v mut ovat muuten poikia edellä kaikessa ja pojilla tuli hampaat ekat hampaat 5kk ja 6kk ja toi kellä tuli 5kk ikäsenä oppi lukeen 6v ja toinen 7v.

t:Vauvafani

Vierailija
11/13 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa eka hammas puhjeta 4 kk ikäisenä. Kokonaan se oli ulkona 5 kk ikäisenä. Mäkin pidin sitä aikaisena: sekä mulla että mun miehellä on puhjennut eka hammas vasta 8 kk iässä. (Silti opimme lukemaan 3- ja 4-vuotiaina ;).

Vierailija
12/13 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat puhkee lapsille yksilöllisesti, toisille aikaisin ja toisille vähän myöhemmin. Älä panikoi, ei pojallesi vielä parta ala kasvamaan :)

Vierailija
13/13 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hammas on kanssa puhkeamassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi