Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuule lehmä, älä soita enää mulle koskaan, jos miehesi pettää - se on miehesi valinta!

Vierailija
27.05.2008 |

Olen naimisissa, mies on naimisissa. Olemme kuitenkin juosseet hotellissa vuoden. Mun ei silti tarvitse puhua sun kanssa puhelimessa. Miehesi sinua petti - en minä. Minä olen vastuussa vain omalle miehelleni, eikä hän pahastu. Meillä on avoin liitto.

Juokse lehmä jorpakkoon!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen apn kanssa siinä samaa mieltä, että tuon miehen vaimo on asiaton, mutta en myöskään apna tulisi tuntemattomana nettiin purkamaan tuntoja. Ole aikuinen ja sano asiat kyseiselle ihmiselle suoraan!

Vierailija
62/67 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman miehensä penistä. Mua säälittää niin suunnattomasti, että nämä samat naiset kasvattavat vielä uusia alistettuja sukupolvia tähän maailmaan. Miten te naiset voittekaan kuvitella, että teidän rakkaus ja itsetunto on kiinni jonkun miehen seksielämästä!?!? Ihan oikeesti?

Ketään te ette voi omistaa ja tuollainen nimittely ja huutelu joillekin toisille on aivan naurettavaa. Minä en ikinä kehtaisi syyttää ketään muuta naista jostain pettämisestä. Vain minun mieheni on luvannut minulle uskollisuutta, ei kukaan muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on varattu, niin eikö hänestä silloin tule "kanssarikollinen" tai ainakin avunantaja toisen loukkaamiseen (ehkäpä pahimmalla tavalla). Itse olen ollut toinen nainen tietämättäni, lopetin suhteen heti kun sain tietää ensimmäisestä. En siis pidä itseäni syyllisenä koska mies vakuutti olevansa sinkku, jos olisin jatkanut suhdetta olisin mielestäni pettäjä siinä missä mieskin. Nyt petoksen uhreja oli kaksi. :/

Vierailija
64/67 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos minulle jonkun vaimo kehtaisi soittaa ja ulvoa miehensä perään, nauraisin takuulla päin naamaa, olis se kyllä niin säälittävää.

Miehiä on maailma pullollaan, kannattaako kenenkään perään ruikuttaa? Jos se ei pysy kotonaan, ei pysy ja sitten ukko pakkaa kamat matkaansa. Älkää nyt itseänne nolatko ja käykö itkemässä sille kakkosnaiselle. Noloa.

Vierailija
65/67 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa ap:lla olla hauskaa

Vierailija
66/67 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo, niin kaikki ne miehet, jotka poistuvat työpaikaltaan lounaalla ja työpaikan lähellä on hotelli, ja miehellä on työmatkoja, niin kyttäyspartio liikkeelle ja heti... Tai sitten ei.

Vierailija
67/67 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehennekin pysyy kotona, eikä joudu hakeutumaan vieraisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi