Kuule lehmä, älä soita enää mulle koskaan, jos miehesi pettää - se on miehesi valinta!
Olen naimisissa, mies on naimisissa. Olemme kuitenkin juosseet hotellissa vuoden. Mun ei silti tarvitse puhua sun kanssa puhelimessa. Miehesi sinua petti - en minä. Minä olen vastuussa vain omalle miehelleni, eikä hän pahastu. Meillä on avoin liitto.
Juokse lehmä jorpakkoon!
Kommentit (67)
Vai pitäisikö sanoa lehmälaumaan.
Taitavat kaikki paniikissa ajatella, että joska se lounaspanija onkin oma mies...
Ja hassua kuinka taas siitä "toisesta naisesta" tehdään ainut syntipukki. Se mieshän on vaan tahdoton uhri, jonka aivotoimintaa ohjaa se jalkojen välissä roikkuva patukka.
Tässä yritetään perätä aikuisen ihmisen vastuuta teoistaan ja niiden tekojen vaikutuksia toisiin ihmisiin.
Mutta ei ole mikään yllätys, että sokea itsekeskeisyys on syvälle syöpynyt tauti ja monella. Selityksiä riittää aina- kuka on mistäkin vastuussa. Onhan se helppoa rakentaa omia tarkoitusperiään palvelevat raja-aidat- jonka sisäpuolelle rajaa ne läheiset ja muut on sitten jotain muukalaissakkaa, ja on ihan sama miten niille käy. Totuus on vaan se, että omat teot vaikuttavat muihinkin kuin vain niihin joihin itse haluaisi.
Ei ole mikään yllätys, että vastuu- ja syyllisyys-kysymykset on näin vaikeita vastaanottaa. Jos näin ei olis, meillähän olis aika lämminhenkinen ihmiskunta täällä, tai edes naapurusto. mutta harvemmin on.
Itsekkyys on itsekkyyttä vaikka sitä miten muuksi selittäis. Eikä aviovaimo joka kärsii miehensä ja toisen naisen suhteesta ole kylläkään mitenkään outo. outoa on että sen kärsimyksen oikuttaminen on näin vaikeaa toisille naisille.
Mies on paska ei sitä ole kukaan kiistänyt sanallakaan. Mutta ap on silti syyllinen ja sydämetön ja vastuussa omalta osaltaan.
jotka ovat myötävaikuttaneet tai vaikkapa vain laiminlyöneet ilmoitusvelvollisuuden rikoksesta? tai laiminlyöneet auttamisvelvollisuuden? Ovat siis olleet osallisia vaikka eivät ole tehneet mitään? mutta ovat olleet mukana hyväksymässä tekoa?
Ehkäpä siksi että on rikos paisti tehdä se paha teko myös antaa sille yhyväskyntänsä- vaikka vaan niin ettei toimi rikosta vastaan?
Siis oikeuskäytännönkin mukaan ihmisen vastuu on paljon paljon laajempi kuin avlla ymmärretään.
Ja kun tähän vielä lisätään se että ihmisellä on mahdollisuus kokea myötätuntoa toisen ihmisen kärsimyksiä kohtaan- niin kyllä on kaukaa haettuja selostuksia itsekkyyden oikeuttamiselle.
Olispa mielenkiintoista lukea av-ihmisistä tehty arvotutkimus. Vois olla yllättävää millaiset hirviöt kehtoja keinuttaakaan.
ilmeisesti olette niin itseriitoisia ja varakkaita ettette tule koskaan tarvitsemaan muilta mitään- varsinkaan sitä myötätuntoa ja lämpöä. Joskus voi nimittäin käydä niin että on ihan yksin maailmassa ja tarvitsee toista ihmistä; mitäpä jos se toinen ihminen on silloin valitunut rajoistaan ja vastuukysymyksiään eikä sitä tippaakaan kiinnosta missä kouristuksissa sinä ja sun lapset jäätte sinne ojanpohjalle uikuttamaan? Eihän se ole sen juttu. Lehmiä ja luusereita kun maailmassa riittää.
Tämän siitä voi saada. Joten rouvat suuta soukemmalle, farkkujen nappia löysemmälle ja hankkikaa ystäviä. Ei mies voi olla pelkästään ihminen jolle kaadetaan koko ajan ihan kaikki väsymys ja turhautuminen lasten kanssa.
Jos rouva on jo eteisessä kaulimen kanssa valmiina sättimään kun mies tulee töistä, siitä seuraa se, että se pimpero haetaan muualta.
ap
P.s. Mä tiedän, että sä olet täällä, joten vastaa ole hyvä.
ole mielestäsi mitään vastuuta omista valinnoistasi? Et sä nyt niin tyhmä voi olla, että menet sänkyyn toisen naisen miehen kanssa ja kuvittelet että nainen suhtautuu suhun täysin neutraalisti.
Munkin exä petti mua. Se nainen vinkui mulle että hän ei ollut tehnyt mitään. Olihan se tehnyt: valinnan mennä sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa.
Silti äijäni ei koskaan pettäisi minua!
aiheuttavat av-laisissa. No, nyt sitten veikkauksia, kenen mies viettää työmatkansa aina minun kanssani :D
Olen itse joskus omissa kriiseissäni tehnyt saman. Minä tosin petin vain (?) omaa miestäni, toinen osapuoli oli vapaa. Koskaan en ole itseäni niin paskaksi tuntenut. Toisaalta tilanne oli äärimmäisen jännittävä ja kiihottava silloin alkuun, mutta loppujen lopuksi asiasta ei jäänyt kun todella paha mieli kolmelle ihmiselle. Häpeän tekoani todella. Ei koskaan enää!
Voimia petetylle vaimolle. Muista, että MIKÄÄN tekosi ei oikeuta pettämään.
Olen itse joskus omissa kriiseissäni tehnyt saman. Minä tosin petin vain (?) omaa miestäni, toinen osapuoli oli vapaa. Koskaan en ole itseäni niin paskaksi tuntenut. Toisaalta tilanne oli äärimmäisen jännittävä ja kiihottava silloin alkuun, mutta loppujen lopuksi asiasta ei jäänyt kun todella paha mieli kolmelle ihmiselle. Häpeän tekoani todella. Ei koskaan enää!
Voimia petetylle vaimolle. Muista, että MIKÄÄN tekosi ei oikeuta pettämään.
ettekö muuta tekemistä keksi, aikuiset ihmiset.
Johan se häiritsee hotellin muita asukkaita! Miksi ette mene vaikka pururadalle tai urheilukentälle?? En tajua!
tuollaista ap kirjoitti... Mitä ne sellaiset rakkaat ovat joita noin vain petetään? Jos kunnolla välittää ja rakastaa toista niin ei tuollaista avointa liittoa olekaan. Ap tietää mistä puhuu... pimperon hakemisesta ja niin edelleen, taitaa olla se oma "rakas" mies ollut se eka pettäjä kun ei ole Ap:ltä pimperoa irronnut tai sir ap on joku seksimaanikko joka panee kaikkee vastaantulevaa! Onnea elämälles, älä lisäänny!!!
Rikoskumppani, avunanto rikokseen tms. Sinä et petä, mutta mies pettää ja sinä autat häntä innolla pettämisessä.
en halua olla sun kanssa missään tekemisissä - miehen saat pitää, ei palautusoikeutta SIIS HÄIVY MUN ELÄMÄSTÄ!
aiheuttavat av-laisissa. No, nyt sitten veikkauksia, kenen mies viettää työmatkansa aina minun kanssani :D
No joo, ap hyvä, sano sille vaimolle puhelimessa asiasi. Sillä siitä selviät. Muuten, suurin osa vapaista liitoista kaatuu.
Akat ihan tosissaan on sitä mieltä että kolmas osapuoli on syypää siihen että heidän ukkonsa juoksee vieraissa??? Sallikaa mun nauraa!
Ap:n kans samoilla linjoilla, jättäkää ne kakkoset rauhaan ja ottakaa sitä omaa miestä palleista kiinni. Tai sielä parempaa, ottakaa itseänne niskasta kiinni.
Itselläni ei myöskään ikinä antaisi ylpeys periksi soitella ja ruikuttaa jollekin oman ukkoni perään, haloo???? Jotain rajaa.
Akat ihan tosissaan on sitä mieltä että kolmas osapuoli on syypää siihen että heidän ukkonsa juoksee vieraissa??? Sallikaa mun nauraa!
Ap:n kans samoilla linjoilla, jättäkää ne kakkoset rauhaan ja ottakaa sitä omaa miestä palleista kiinni. Tai sielä parempaa, ottakaa itseänne niskasta kiinni.
Itselläni ei myöskään ikinä antaisi ylpeys periksi soitella ja ruikuttaa jollekin oman ukkoni perään, haloo???? Jotain rajaa.
Totta, ukossa on vikaa, tosiasia.
Mutta, ihmisellä on(joillakin ei) moraali, ja esim. se moraali sanelee minulla, että varattuihin ei kosketa.
pakkohan se on antaa kun toinen haluaa..