Kuule lehmä, älä soita enää mulle koskaan, jos miehesi pettää - se on miehesi valinta!
Olen naimisissa, mies on naimisissa. Olemme kuitenkin juosseet hotellissa vuoden. Mun ei silti tarvitse puhua sun kanssa puhelimessa. Miehesi sinua petti - en minä. Minä olen vastuussa vain omalle miehelleni, eikä hän pahastu. Meillä on avoin liitto.
Juokse lehmä jorpakkoon!
Kommentit (67)
epätoivoinen vaimo, huutanut ja meuhkannut ihan kuin sillä olisi mitään vaikutusta minun elämään, jokainen hoitaa omat sotkunsa. Minua yhteydenotto lähinnä huvitti, enkä itse ikinä tekisi samoin.
Olisi sekin nainen panostanut itseensä eikä vaan tiuskinut kaiket illat kotona niin mies ei olisi koskaan lähtenyt muualle.
Kuten sanottu, jokainen vastaa omista teoistaan ja minä en katso olevani selitysvelvollinen sille naiselle.
epätoivoinen vaimo, huutanut ja meuhkannut ihan kuin sillä olisi mitään vaikutusta minun elämään, jokainen hoitaa omat sotkunsa. Minua yhteydenotto lähinnä huvitti, enkä itse ikinä tekisi samoin.
Olisi sekin nainen panostanut itseensä eikä vaan tiuskinut kaiket illat kotona niin mies ei olisi koskaan lähtenyt muualle.
Kuten sanottu, jokainen vastaa omista teoistaan ja minä en katso olevani selitysvelvollinen sille naiselle.
Sinulla on vain miehen versio( vaimo lihoaa, nalkuttaa, ei jaksa naida jne jne)
Ja mieshän on upea kropaltaan, empaattinen,seksikäs, hyvä kuuntelija ja loistava isä. Niinpä niin.
Onneksi itsellä uskollinen parisuhde, molemmat ovat TASA-ARVOISIA ja kunnioitamme toisiamme ja paljon seksiä ja luottamus ja rakkaus. Näillä eväillä kukkii liittomme yhä.
..siinä siis samaa mieltä, että ensisijaisesti pettäjä itse on vastuussa teostaan.
Jotenkin vaan etenkin ap:n kirjoituksesta saa todella kylmän ja kovan vaikutelman + hieman huvittavaa että nämä pettäjän kanssa pelehtijät ovat tietävinään niin hyvin miehen kotiolot (varsinaista nalkuttava akka -klisettä tietysti miehet mielellään syöttävät..).
työpaikaltaan lounasaikana.
Ja asiaan, ap, annat itsestäsi todella häijyn kuvan, jos siis koko tarina on edes totta.
Taitaa olla porvoon sanomista tämä tarina.
Mua kun ei ole koskaan hetkauttaneet toisten pettämisjutut. Toiset taas tuntuu saavan heti verenpainetta pienestäkin pelonsiemestä, että oma mies tekisi samaa. Itse olen tyytyväinen, että luotan itseeni ja mieheeni. Ja jos mies menee, niin sitten menee. Minä en voi ketään pakottaa rakastamaan ja kunnioittamaan itseäni. Voin vain käyttäytyä niin, että olen kunnioituksen arvoinen.
Vai pitäisikö sanoa lehmälaumaan.
Taitavat kaikki paniikissa ajatella, että joska se lounaspanija onkin oma mies...
Ja hassua kuinka taas siitä "toisesta naisesta" tehdään ainut syntipukki. Se mieshän on vaan tahdoton uhri, jonka aivotoimintaa ohjaa se jalkojen välissä roikkuva patukka.
pariskunnan puheluja joskus vierestä ja eipä vaimon suusta montaa ystävällistä sanaa tullut ja äänensävy oli sellainen ihan tavallisessakin asiassa etten itse katselisi moista ihmistä päivääkään.
Ja päinvastoin, mies ei itse ole monestikaan pahaa sanaa vaimostaan sanonut, korkeintaan huokaissut alistuneena kun toinen soittaa ja raivoaa milloin mistäkin mitättömästä asiasta.
Ja siinä meidän tapauksessa, mies sanoi heti alkuunsa ettei lähde kotoaan koska rakastaa lapsiaan niin paljon ja tietää ettei vaimo antaisi enää nähdä heitä eli säännöt oli molemmille selvät heti alkuunsa ja hyvä niin.
pariskunnan puheluja joskus vierestä ja eipä vaimon suusta montaa ystävällistä sanaa tullut ja äänensävy oli sellainen ihan tavallisessakin asiassa etten itse katselisi moista ihmistä päivääkään.
Ja päinvastoin, mies ei itse ole monestikaan pahaa sanaa vaimostaan sanonut, korkeintaan huokaissut alistuneena kun toinen soittaa ja raivoaa milloin mistäkin mitättömästä asiasta.
Ja siinä meidän tapauksessa, mies sanoi heti alkuunsa ettei lähde kotoaan koska rakastaa lapsiaan niin paljon ja tietää ettei vaimo antaisi enää nähdä heitä eli säännöt oli molemmille selvät heti alkuunsa ja hyvä niin.
Oletko kuullut, että hienointa mitä isä voi lapsilleen antaa on rakastaa heidän äitiään. Pettävä mies on luuseri, selkärangaton ja itsetunnoton paskiainen.
Enkä itse antaisi toista mahdollisuutta miehelleni, en ainakaan usko niin.
Mutta tämä nainenpa antoi ja varmaan vieläkin jatkaa samalla kirkumislinjalla kuin aina ennenkin ja toinen vaan hiljaa alistuu kohtaloonsa ja odottaa lasten vanhenemista. Voi voi. Turha siinä on kolmansia osapuolia sitten syytellä, ketään ei väkisin vietellä ja jos kotona on asiat kunnossa, ei ole tarvetta lähteä muiden luo??
Enkä itse antaisi toista mahdollisuutta miehelleni, en ainakaan usko niin.
Mutta tämä nainenpa antoi ja varmaan vieläkin jatkaa samalla kirkumislinjalla kuin aina ennenkin ja toinen vaan hiljaa alistuu kohtaloonsa ja odottaa lasten vanhenemista. Voi voi. Turha siinä on kolmansia osapuolia sitten syytellä, ketään ei väkisin vietellä ja jos kotona on asiat kunnossa, ei ole tarvetta lähteä muiden luo??
Avioliitto on aina kahden kauppa. Aina. Tangoon tarvitaan kaksi, Kaikki ei ole mustavalkoista tässä elämässä(siis että vaimo on karsea läski, joka kirkuu 24/7 ja mies Brad Pitt Tommy Tabermannin sielulla) Sama tietenkin toisinpäin!
Mutta suhde kuivahti kasaan jo jokunen vuosi sitten, sittemmin löysin itselleni ihanan miehen ja pari lastakin on meille siunaantunut.
Halusin vain ottaa itsekin kantaa siihen tosiasiaan että turhan usein vaimot syyttelevät sitä kakkosnaista ottamatta huomioon ettei hän teitä ole pettänyt vaan miehenne, selvittäkää asianne keskenään soittelematta muille ihmisille. Mitä se loppujen lopuksi hyödyttää, annatte vain ylivallan tunteen sille kakkoselle.
tulisi miettiä itsessäänkin onko jollain tavalla edesauttanut asioiden siihen pisteeseen menoa, eikä vain sumeilematta syyttää toista osapuolta kaikesta pieleen menneestä? kukaan ei myöskään pidä hyvää avioliittoa yksin yllä tai jaksa aina olla toisen sylkykuppina.
tulisi miettiä itsessäänkin onko jollain tavalla edesauttanut asioiden siihen pisteeseen menoa, eikä vain sumeilematta syyttää toista osapuolta kaikesta pieleen menneestä? kukaan ei myöskään pidä hyvää avioliittoa yksin yllä tai jaksa aina olla toisen sylkykuppina.
Voihan se näinkin olla, mutta yleensä pettäjä kärsii huonosta itsetunnosta ja/tai on narsistinen.
Akat ihan tosissaan on sitä mieltä että kolmas osapuoli on syypää siihen että heidän ukkonsa juoksee vieraissa??? Sallikaa mun nauraa!
Ap:n kans samoilla linjoilla, jättäkää ne kakkoset rauhaan ja ottakaa sitä omaa miestä palleista kiinni. Tai sielä parempaa, ottakaa itseänne niskasta kiinni.
Jos et kestä mun soittelua!! Hommaa mieluusti vapaa, Kyllä niille sinkuille äijille pelkkä REIKÄ kelpaa kun et muuta ilmeisesti tarvi!!
Vittuako sä täällä vauhkaat, mä soitan sulle ihan vaan six et oot mun silmissä pelkkä LUTKA ja haluan muistuttaa sua siitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kokemusken äänellä sanoisin, että kakkosnaisen strategia numero yksi on mustamaalata se vaimo omaan päähänsä- jos hän näkisi vaimossa fiksun, viehättävän naisen (jollainen puoli useimmissa vaimoissa on- varsinkin jos mies vähänkään välittää naisestaan sen sijaan että huokailee itsesäälissä kun piätisi aikuiseksi kasvaa ja miehen osa perheessä ottaa) niin eihän sellaisen vaimon miehen kanssa kovin hyvällä tunnolla voisi lounastuntejaan paneskella. mutta kun etsii-kehittelee ja varmasti löytää siitä vaimosta niitä vikoja joita miesparka (miten niin moni fiksu mies onkaan onnistunut valitsemaan niin huonon vaimon) vielä huokailee, on paljon helpompi hoidella tilanne, ei omatunto pääse kolkuttamaan kun vaimo on sekauhea läski luuserilehmä. Näitä vaimoja nyt vaan ei niin hirveästi ole- suurin osa vaimoista on eriomaisia äitejä-vaimoja-rakastajia, kunhan se mieskin jaksaisi kohdella heitä sellaisena. Mutta useimmat miehet haluavat pitää kiinni pikkupojan oikeuksistaan. Vaimonsa tunteista ja tarpeista piittaamatta.
Ap ja kumppanit aivan säälittävää bimbo-logiikkaa teillä. Jos mies on niin ääliö että sekaantuu teihin, niin ei sillä vaimolla kauhean kivaa ole.
Fiksuilla miehillä on yleensä hyvinvoivat vaimot ja avioliitot. Hotellipanoilla käyvät säälittävät, jälkeenjääneet ääliöt jotka eivät osaa kohdella vaimoaan hyvin.
-vaikka vaimo on vuosikausia kotona tienaamatta mitään ja sitten raivoaa lapsilleen ja miehelle turhautumistaan
-ei enää lasten jälkeen halua seksiä tai muutakaan koskemista, ikinä
-vaikka vaimo on lihonnut 37 kiloa "raskauden takia" ja siltikin mies haluaisi häntä kuten ennenkin, siitä huolimatta, ei tipu ei.
Kyllä on miehessä vika.
Fiksuilla, toiset huomioonottavilla ja vaivaa näkevillä, kompromisseja tekevillä ihmisillä on hyvinvoivat liitot.
Selkärangallinen mies, joka rakastaa lapsiaan ja haluaa lapsilleen ( ja itselleen )parasta, ottaa itseään niskasta kiinni ja lähtee vaimon kanssa pariterapiaan. Ja keskittyy niiden ongelmien ratkaisuun. Ja eroaa ennenkuin lähtee hotelliin panemaan.
Niin minunkin mieheni selitteli rakastajattarelleen että minä olen kauhea, masentunut nainen, jonka kanssa on pakko olla kun olen juuri synnyttänyt enkä jaksa pitää lapsista huolta yksin ja olen lihava ja tiesmitä. Ja minulle taas selitteli kuinka kurjaa on joutua tekemään paljon ylitöitä juuri nyt kun vauva on pieni... että kuinka hyvä äiti minä olen ja kuinka kaunis. Täytyy sanoa etten tunnistanut itseäni toisen naisen kuvauksesta. Mikäli tulevaisuudessa kuulen jonkun miehen selittelevän kuinka vaimo ei ymmärrä, niin saa aikamoisen ripityksen se mies. Toivoisin että jokainen nainen tekisi saman. JOs on kurja olla liitossaan, niin kannattaisi mieluummin jutella sen vaimon kanssa kuin sen isotissisen neidin kanssa.
ei ole työmatkoja.