Kun kerroit raskaudestasi, miten äitisi reagoi?
Mä oon reaktioon jotenki pettyny. Melkein oli niin kuin olisin kertonut ostaneeni uuden telkkarin tai jotain vastaavaa.. Kuvittelinkohan vaan. :`(
Kommentit (43)
ja rupesi sitten puhumaan siitä, että olisi kannattanut odottaa ja miten se asuntokin jne jne. Kyllä itketti silloin ja nytkin, varsinkin kun tiedän, ettei iloisempaa reaktiota ole odotettavissa :(
Miksi, miksi? Miksei mun lapset kelpaa ilonaiheeksi edes mummulleen muista sukulaisista puhumattakaan? Siksi lohdullista, että muitakin jotka eivät onnitteluja saa.
äiti 27v, 2 lasta
Kun kerroin äidilleni, hän totesi vain "Niinpä tietysti" ja sitten vaihdoimme aihetta.
Äitini soitti parin päivän päästä ja pyysi anteeksi ensireaktiota ja sitten hän sanoi että onhan se ihanaa kun tulee vauva.
saitpahan sinäkin nyt pallon jalkaas parikskymmeneks vuodeks.Muista sitten, että jokainen hoitaa lapsensa itse." Että se siitä mummosta. Oikein naurattaa välillä toisten kommentit, että voi kuin ihanaa kun mummo asuu niin lähellä. Juupa. Välimatkaa on 19 km ja tavataan 3 kertaa vuodessa. Ihanaa tosiaan.