Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on lain mukaan oikeus tutkia pankkitilejäni?

Vierailija
10.11.2009 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes pankki ei saa tutkia tilejäsi. Esim. asuntolainaa hakiessa ei tilejäsi saa tutkia.

Rikostutkintaan liittyen voidaan joidenkin edellytysten täyttyessä tutkia. En tiedä tarvitaako oikeuden päätös, todennäköisesti.

Vierailija
2/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kai siinä jotain tositteita joutuu omaisuudestaan toimittamaan vai miten se muuten onnistuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta riippuen tilanteesta ja asiasta niin oikeuden päätöksellä voi exäsi lakimies saada luvan tutkia tilejäsi.

Jos kyseessä eroon kuuluva ositus, niin ole fiksu ja ole rehellinen suosiolla.

Vierailija
4/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. verottajalla ja sosiaalitoimistolla sekä pankilla on oikeus jos epäillään väärinkäytöksiä. Myös jos olet ulosotossa pankki saa antaa tiedot sun tileistä.

Vierailija
5/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulosottomiehellä valtuudet jos ei palkasta (ei saa palkkaa, mutta omaisuutta on) saa ulosmitattua?

Vierailija
6/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen jatkuvasti esim. kirppispöytää pitämällä pientä tuloa itselleni, jotka talletan tililleni. Voinko joutua tästä hankaluuksiin? Mieheni lupasi, että hänen asianajansa tutkii kaikki tilini ja he selvittävät saanko pimeää rahaa. En siis saa pimeää rahaa.

Vierailija
7/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta hävisi yli 100€ tililtä.

Vierailija
8/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes pankki ei saa tutkia tilejäsi.

tai ei, pankki kuitenkin valvoo tilejä. Itse olen toiselle tilille säästänyt tulevaa moottorpyörähankintaa varten reilut 4000 euroa ja johan pankki intoutui ottamaan yhteyttä ja ehdotteli erinäisiä muita sijoitusmuotoja eli kyllä vaan oli tiliä kyylätty, ainakin saldon osalta.

Vierailija
9/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen jatkuvasti esim. kirppispöytää pitämällä pientä tuloa itselleni, jotka talletan tililleni. Voinko joutua tästä hankaluuksiin? Mieheni lupasi, että hänen asianajansa tutkii kaikki tilini ja he selvittävät saanko pimeää rahaa. En siis saa pimeää rahaa.

Jos velat on vain miehen. Olivatpa ne otettu avioliitossa tai sen ulkopuolella. Tietenkin, jos ne on yhteisiä niin myös sinulta viedään.

Vierailija
10/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes pankki ei saa tutkia tilejäsi.

tai ei, pankki kuitenkin valvoo tilejä. Itse olen toiselle tilille säästänyt tulevaa moottorpyörähankintaa varten reilut 4000 euroa ja johan pankki intoutui ottamaan yhteyttä ja ehdotteli erinäisiä muita sijoitusmuotoja eli kyllä vaan oli tiliä kyylätty, ainakin saldon osalta.

Vierailija
11/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siis mieheni velkojat olla kiinnostuneita minun henk-koht tileistäni???

Vierailija
12/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voihan toinen kuitenkin joutua välillisesti miehen velkojen maksumieheksi kun joutuu maksamaan varattomammalle puolisolleen tasinkoa.

Jos velat on vain miehen. Olivatpa ne otettu avioliitossa tai sen ulkopuolella. Tietenkin, jos ne on yhteisiä niin myös sinulta viedään.

Vierailija
13/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän voi vihjata (siis valehdella) ulosotolle, että hän siirtää minulle rahaa salaa ja silloin myös minun tilini tutkitaan ja joudun selittämään kirppistulojani. Niillä rahoilla ostan, esim. lapsille talvivaatteita, joululahjoja ym. Ikävää kiristystä.

Vierailija
14/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle kuuluvaa omaisuutta.

Onko teillä siis avioeron ositus kesken vai mikä tää juttu on?

Voiko siis mieheni velkojat olla kiinnostuneita minun henk-koht tileistäni???

Vierailija
15/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei exä minun mielestäni mitenkään hyödy siitä että valehtelee ulosotolle pimittävänsä omia tulojaan, päinvastoin.

Vierailija
16/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten petos. Käytät jonkun muun rahaa kuin omaasi luvatta.

Ko asiassa on annettu ihan tuomioitakin kun on käyttänyt pankkikorttia vaikka tilillä ei ole ollut rahaa.

Vierailija
17/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sotkenut rahakuvionsa (kuten muun elämänsäkin) ja on ulosotossa. Hän haluaa minun osallistuvan hänen velkojensa maksuun jollakin tavalla ja väittää, että jos hän vihjaa ulosotolle jotakin kautta, että minä talletan rahaa (siis näitä kirppisrahoja) tililleni, niin ne ovat häneltä ja ulosotto vie ne.

Vierailija
18/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän pimittää rahojaan ulosotolta niin se on hänen ja ulosottomiehen välinen asia.

Emme ole naimisissa.

Vierailija
19/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se noin voi toimia... kyllä mäkin voisin varmaan saada Jorma Ollilan maksamaan asuntolainani kun väittäisin vaan velkojilleni että olen antanut lainanmaksurahat Jorma Ollilalle, perikää siltä.

Elikkäs siis eihän sillä miehellä ole mitään todisteita siitä että hän on antanut sinulle rahaa. Mistä hän edes tietäisi paljonko sulla niitä kirpparituloja on ja kai hän nyt sen tietäisi jos kerran on ne rahat antanut?

Ei keltään ulosoteta mitään vain sen takia että joku peeaa väittää että ton rahat on oikeestaan mun rahoja.

on sotkenut rahakuvionsa (kuten muun elämänsäkin) ja on ulosotossa. Hän haluaa minun osallistuvan hänen velkojensa maksuun jollakin tavalla ja väittää, että jos hän vihjaa ulosotolle jotakin kautta, että minä talletan rahaa (siis näitä kirppisrahoja) tililleni, niin ne ovat häneltä ja ulosotto vie ne.

Vierailija
20/29 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne siellä ulosotossakaan kaikkea usko. Miehesi puhuu täyttä sontaa. Sulla ei ole mitään velvollisuutta maksaa hänen velkojaan ja enpä usko että sä kumminkaan mitään tuhansia euroja sieltä kirppikseltä tienaat. Sitä paitsi, ulosotto saa vuosittain verottajalta tietoonsa paljon miehesi ansaitsee. Jos hänellä siis on ylimääräistä rahaa jaettavaksi sulle, mikä ei näy verotuksessa, niin siitä jää kiinni. Ja se on velallisen epärehellisyyttä ja vankeustuomio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän