Mistä tietää, että on aika vaihtaa työpikkaa
Kommentit (8)
hapannaaman, ajattelen että nyt olis aika häippästä.
-huomaa ajattelevansa työpaikan vaihtoa
- kun ajatus töihinlähdöstä ahdistaa
-kun työkaverien näkeminen ottaa pannuun
- kun ei koe minkäänlaista iloa tehdystä työstä
- kun valvoo illalla sängyssä pyörien ja miettii
miten ihmeessä pääsisi tilanteesta pois
- kun toivoo sairastuvansa sikaflunssaan, että voisi hyvällä omallatunnolla olla viikon pois töistä
- kun on tunne, että tää on nyt nähty
mulla on kaikki "oireet", joista yllä kirjoitettiin.
Lähtisin kyllä heti, mutta mitä tilalle. Olo on kuin jollain elukalla häkissä. :`(
Töissä ei viitsi yrittää edes, hoitaa pakolliset hampaat irvessä, ei kiinnosta yhtään työn sisältö ja siinä oppiminen tai sen kehittäminen. Töihinmeno ahdistaa ja miettii koko ajan uusia vaihtoehtoja.
Tosiaan tuo SI-juttu on osittain totta. Ei haittaa yhtään, vaikka sairastuisi.
siinä sitten käydä kehityskeskusteluja pomon kanssa, kun tekisI mieli sanoa,että kehittyisin mieluusti jossain ihan muualla. :D
ja vaikken tosissani haluais mitään sikainfluenssaa, niin kuitenkaan mua ei yhtään harmita, jos lapset sairastuu, itse sairastun tms. Ennen mulla oli aina kauhean huono omatunto asiasta. Nyt ei enää. Sekin on minusta syy sille, että pois vaan.
se nro kolme, joka hakee kuumeisesti töitä
En koe enää minäänlaista innostusta työtäni kohtaan ja saan tehdyksi vain paikolliset asiat. Mihinkään "ekstaan" ei ole innostusta, ei ole halua kehittää täällä enää asioita. Onhan tällaisia tunteita ollut aikaisemminkin, mutta nyt tämä on kestänyt jo kuukausia ja maantainaisin vain odotan viikonloppua (tämä tyytymätön olotila heijastuu myös kotiin eli olen koko ajan huonolla tuulella). Olen ollut täällä jo 5 vuotta ja huomaan, että urakehitykseni on pysähtynyt. En koe saavani minkäänlaista arvostusta, ihan sama, vaikken astuisi ovesta sisään aamuisin lainkaan. Eli kokonaisvaltainen tunne siitä, että tämä oli nyt tässä. Edes hyvät suhteet kollegoihin ei enää riitä, koska itse työ on muuttunut pakkopullaksi.
terv. yksi työnhakija