Minä katkaisen tuon pennun käden jos se vielä kerrankin työntää sormet vauvan silmiin.
Tai ainakin annan isoveljen luulla niin. Jatkuvasti tökkimässä sormillaan vauvaa silmiin. Jos ei ala uskomaan uhkaan taas katkaista sen käden.
Kommentit (32)
ensiksi uhata asioilla jotka toteutat? Eli silloin lapsi saa todellisen rangaistuksen ja oppii ymmärtämään teot ja seuraukset. Eli lelut pois, arestia jne.
annat vähän huomiota (positiivista) sille isommallekin lapsellesi :) Auttaa ehkä paremmin ku tommonen älytön karjuminen.
Ja kyllä se luulee että käsi oikeasti katkeaa kun tartun ranteesta lujasti kiinni ja puristan sopivasti ja sanon että teeppä vielä kerran niin käsi menee poikki.
Joululahjansa se on jo menettänyt, mitään en osta tuolle kakaralle, enkä kyllä vauvallekaan.
lapselle vielä todellisia, joten niitä ei pysty käyttämään nyt. Mitä jos lapsi vielä kerran tökkii vauvan silmiä? Katkaiset käden? Etsi rangaistuskeino jonka oikeasti voit toteuttaa. Toivottavasti se ei ole tuo käden katkaisu. Tai jos tilanne on niin paha että oikeasti uhkaat lasta väkivallalla, niin kannattaisiko hakea ulkopuolista apua?
apua kun tuon kakaran touhut menevät ihan överiksi- Kuukausi ollaan oltu asiakkaina, mutta toistaiseksi 2 turhaa käyntiä siellä, kun tilanne ei ole muuttunut miksikään. Ja nyt vielä 2vk pitää pitää isompaa kotona että sikapiikki ehtii vaikuttaa ja vasta sitten takaisin virikehoitoon.
Sillä siltä se lapsesta tuntuu, ei rangaistukselta vaan siltä että hän on ylimääräinen. Vihaa pikkusiskoaan, eli tukehduttaa sen joku päivä salaa tms.. kannattaa mieluumin yrittää tehdä siskosta kiva juttu hänellekin.
kun on äiti täydellisen kykenemätön rakastamaan ja kasvattamaan oikein.
Sitten kun lapsesi on nuorena pikkurikollinen ja narkki, niin muista minun sanoneen että syy on kyllä yksinomaan sinuN!!!!!!!!!!!!!
unohtaisit tuon sikainfluenssahöpötyksen ja lähtisitte vaikka ulos purkamaan energiaa?
Kuulostat ap aika kamalalta ihmiseltä..
Te tuomitsevat ja elämää ymmärtämättömät palstajeesukset niitä kamalia ihmisiä olette.
elämä oli jo mukavaa ja seesteitä ja muutenkin mallillaan. Vauva pilasi kaiken mun opinnotkin jäivät kesken vauvan takia. Annan nuo lapset isälle ja alan elämään omaa elämääni yksin, paljon ihanampaa kuin tämä lapsiperhehelvetti.
Sä olet uhonnut tuota lasten jättämistä jo aika pitkään, eikö olisi aika toimia...
ai niin, eihän sulla edes ole lapsia :-D
Mieti, miltä siitä pienestä isoveljestä tuntuu! Varmaan pelottaa.
Vaikka juuri tämä tapaus saattaa olla provo, tunnen yhden äidin, joka oikeasti uhkasi katkaista pojaltaan käden tai antaa mustalaisille tai jättää autosta matkan varrelle , kun ei ollut kiltisti. No, äiti oli aika hirviö muutenkin. Lapset ei edes osanneet leikkiä oikein. Pahaa teki. Mun mielestä tuossa on puuttumisen paikka!
elämä oli jo mukavaa ja seesteitä ja muutenkin mallillaan. Vauva pilasi kaiken mun opinnotkin jäivät kesken vauvan takia. Annan nuo lapset isälle ja alan elämään omaa elämääni yksin, paljon ihanampaa kuin tämä lapsiperhehelvetti.
Niin että onko? Vauva pilasi kaiken, hyvähän se on vauvaa syyttää kaikesta. SINÄ itse olet se syyllinen!!! Sillähän ne kaikki selviää et annat lapsesi pois ja rupeet rilluttelemaan, mitä itse olet alunperinkään halunnut lapsia. Kannattaskohan hakea apua, ennenkun alat lapsiasi pieksämään tms, vai joko kenties pieksät? En yhtään ihmettele noiden juttujen perusteella.
Soita sinne perheterapiaan (tai siis mikä se nyt oli) ja sano, että pääsi leviää. Sinulle menee nyt kirjoitustesi perusteella niin pahasti asiat sekaisin, että ihan oikeasti taitaa olla hätätilanne.
Syytät vauvaasi opintojen pilaamisesta ja isompaa lasta siitä ettei hän osaa olla isosisarus. Ketä niistä pitää syyttää? Miksi ketään pitää syyttää? Puhu näistä jonkun kanssa ja järjestä elämääsi lepoa ja apua.
Eri asia onko ap kamala. Mutta kyllä se väärin on, jos lapsi edes on siinä uskossa, että käsi katkeaa, jos vauvaan koskee.. Itselläkin on kaksi uhmaikäistä, enkä silti kasvata heitä noin. 16
ja laittaa tuo kakara huomenna takaisin virikehoitoon vaikka sikapiikki ei vielä vaikuttakaan täydellisesti. Ja tuolle pienemmälle vois palkata vaikka MLL:n hoitajan.
Ja totta on että itse elämäni pilasin koska en tehnyt molemmilla kerroilla aborttia.
Joka päivä kun lapsesi EI ole tunkenut näppejään vauvan silmiin, pistätte tarran paperiin, joka on näkyvällä paikalla, esim. lapsen huoneen seinällä. Kun tarroja on esim. 10, jätät vauvan isänsä hoiviin tunniksi pariksi ja lähdet ihan kahdestaan esikoisen kanssa jonnekin missä hän tykkää käydä, esim. jätskille, kävelylle, leikkipuistoon ja silloin keskityt täysin häneen ja erityisesti ihailemaan häntä.
Jos tarraa ei ole tullut niin voivottelet kovaan ääneen että voi voi nyt siirtyi taas äitin ja pojan yhteishetki pidemmälle.
Toimii!!!
ja laittaa tuo kakara huomenna takaisin virikehoitoon vaikka sikapiikki ei vielä vaikuttakaan täydellisesti. Ja tuolle pienemmälle vois palkata vaikka MLL:n hoitajan.
Ja totta on että itse elämäni pilasin koska en tehnyt molemmilla kerroilla aborttia.
...oisit huolehtinu ehkäsystä!
menee hermo kun vauva ei saa hetkeäkään olla rauhassa enkä minä saa mitään tehtyä kun pitää jatkuvasti olla karjumassa isommalle.