Onko uskovaisten seksi pelkkää yhdyntää?
Kommentit (45)
Ei todellakaan ole vain yhdyntää vaan rakkauden osoitusta toinen toiselle, näin ainakin meillä. Siihen ei välttämättä tarvita kaiken maailman asusteita ym. rekvisiittaa, mutta kukin tekee niinkuin tahtoo.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:28"]Ei todellakaan ole vain yhdyntää vaan rakkauden osoitusta toinen toiselle, näin ainakin meillä. Siihen ei välttämättä tarvita kaiken maailman asusteita ym. rekvisiittaa, mutta kukin tekee niinkuin tahtoo.
[/quote]
Olipas ympäripyöreä vastaus.
Suomennos: täydellistä. Monissa eri asennoissa ja suuseksistä lähtien.
Meillä ei oo asuja, mutta seksileluja on. Ja suuseksiä on ja keksitään kaikkea uutta mitä kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:29"]Jehovantodistajat eivät ainakaan saa harrastaa suuseksiä.
[/quote]what??? Ihanko tosissaan? Kuka kieltää ja miksi ihmeessä? Se on semmoinen juttu, että meillä ei sitten olisi seksiä ollenkaan, kuska en laukea yhdynnässä ja kostuminekin on haastavaa, ja suuseksi on ratkaisu molempiin. Minua ei kiinnosta munaa ottaa sisään vain "rakkaudesta". Sen jälkeen kun minut on hoideltu, voi sitten panna puksutella vaikka maailman tappiin :)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:28"]
Ei todellakaan ole vain yhdyntää vaan rakkauden osoitusta toinen toiselle, näin ainakin meillä. Siihen ei välttämättä tarvita kaiken maailman asusteita ym. rekvisiittaa, mutta kukin tekee niinkuin tahtoo.
[/quote]
Kukin niinkuin tahtoo, paitsi tietenkin homot ja lesbot, koska eivät kykene lisääntymään, joten seksinsä on luonnotonta.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:32"]
Täydellistä. Monissa ei asennoissa ja suuksestistä lähtien. -vl
[/quote]
Olet irstas syntinen.
Lue raamatusta älä av-palstalta, kauneimmat naisen ja miehen välisen rakkauden ylistykset löydät sieltä, seksistä saa ja kuluukin nauttia, oman puolison kanssa. En ole kiihkouskovainen mutta vuosien varrella huomannut että sivu-/pätkäsuhteet eivät tee ihmiselle hyvää.
Vai onko se jehovilla kuten lestojen ehkäisykiellon kanssa, että kun lestat ei HALUA ehkäistä, niin jehovat ei HALUA harrastaa muunlaista seksiä...
Mietin vaan. Minä en ole uskovainen mitään sorttia, ehkäisemme ja harrastamme irstaasti suuseksiä. Ja anaali ja vaikka mitä. Toki ihan naida napsutellaan ihan normaalistikin!
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:45"]Lue raamatusta älä av-palstalta, kauneimmat naisen ja miehen välisen rakkauden ylistykset löydät sieltä, seksistä saa ja kuluukin nauttia, oman puolison kanssa. En ole kiihkouskovainen mutta vuosien varrella huomannut että sivu-/pätkäsuhteet eivät tee ihmiselle hyvää.
[/quote] joo, mutta onko se vain yhdyntää? ?? Ap
Mä oon tosi seksuaalinen ja uskovainen. Hei haloo, Jumala loi seksin. Suuseksi nam, kaikki asennot. seksikkäät alusvaatteet, musiikki, öljyt, kylvyt, seksiä ulkona, autossa jne. Ja joka päivä ku pääsee jyystään niin hyvä on. Seksi on hyvä juttu ihan Jumalankin mielestä ;) Jumala on seksimyönteinen. Heittäkää stereotypiat roskikseen ja tutustukaa oikeisiin uskovaisiin.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:12"]
Mä oon tosi seksuaalinen ja uskovainen. Hei haloo, Jumala loi seksin. Suuseksi nam, kaikki asennot. seksikkäät alusvaatteet, musiikki, öljyt, kylvyt, seksiä ulkona, autossa jne. Ja joka päivä ku pääsee jyystään niin hyvä on. Seksi on hyvä juttu ihan Jumalankin mielestä ;) Jumala on seksimyönteinen. Heittäkää stereotypiat roskikseen ja tutustukaa oikeisiin uskovaisiin.
[/quote]
Ei ole seksimyönteinen Jumala, vaan parasta olisi olla panematta, mutta koska ihminen on himojensa orja, on hyvä olla miehellä vaimo, ihan vaan huorinteon välttämiseksi. Näin opettaa Raamattu (UT).
Tämä muuten kiinnostaa minuakin. Koska olen ex-vl.
Onko uskovaisilla suuseksiä, asuja, asentoja jne.
Ehkä tökerösti asetettu kysymys mutta en osannut paremmin muotoilla.