Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen haluttomuus

Vierailija
08.11.2012 |

Moi,

Ajattelin kirjoittaa tänne naisten palstalle, kun tietyllä tapaa asiantuntijoita olette :)

Ongelma on naisen kiihottumattomuus, jos tämä nyt on oikea termi. Eli nykyään "lemmenleikit" saa alkunsa lähes aina minun eli miehen aloitteesta. Tällöin puoliso kyllä aina hellyyteen vastaa ja läheisyys tuntuu molemmista hyvälle. Nainen on kyllä tässä vaiheessa kiihottunutkin, mutta ei vielä kuitenkaan valmis menemään pidemmälle. Esileikin jatkuessa esim sormin ja hyväilyin tuntuu kuin tuo vähäinen kosteus haihtuisi... Tietenkin tässä vaiheessa alkaa molemmille tulemaan paineita mitä tekee väärin ja mistä tämä johtuu, vaikka molemmat haluavat toisiaan. Lopulta kun erinäisin keinoin saadaan kenotekoisesta kosteutta on jo se suurinkiihko mennyt ohi ja lopusta aktista tuleekin sitten vain suorittamista. Itse haluisin saada naiseni kiihottumaan ja lähes tulkoon sekoamaan halusta. Nyt kun kaiken tämän jälkeen kosteutta on vähän ja kitkaa sitäkin enemmän tuntuu että laukeankin liian nopeasti jolloin nainen jää helposti tyydyttämättä vaikka kuinka yritän pidätellä. Soppa on siis valmis. Tuntuu että en osaa koskea oikein tai osaa olla se haluttava uros sängyssä. Uskon kyllä että tämä epävarmuus paistaa jossain määrin läpi minusta. Puolisoni sanoo kun joskus asiaa sivuten ollaan puhuttu että ongelma ei ole minussa, vaan samaa on ollut muidenkin aiempien partnereiden kanssa.

En oikein osaa ja haluaisikaan ottaa asiaa suoraan hänen kanssaan puheeksi, koska tiedän että se aiheuttaa hänelle vain lisää paineita asian suhteen. Mitä te arvon naiset haluaisitte miehenne tekevän tällaisessa tilanteessa? Keksivän jotain uutta? Haluaisitteko, että mies vain koittaisi olla haluttavampi ja kiihottavampi? Haluaisitteko puhua asiasta? Ongelma ei siis ole se etteikö nainen haluaisi seksiä... ainakin niin uskon.

T. Epätietoinen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaihtoehto on keskustella asiasta perin pohjin. Nainen voisi myös käväistä genekologilla näyttämässä toosaansa.

Vierailija
2/9 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ongelma kieltämättä on tämä fysiologinen puoli, koska itse en ole pienimmästä päästä. Yleensä täytyy olla hyvin varovainen alkuun ettei satu ja ollaan puhuttu voisiko tämä ongelma johtua siitä että puoliso alkuun jännittäisi tuota kipua...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita pitkillä kiihottavilla suudelmilla, siirry näykkimään kaulaa ja niskaa, siitä etenet selkää ja peppua hyväillen. Sitten nainen selällään, jatkat reisiä suudellen, etenet antamaan nautinnollista suuseksiä. Jo on ihme, jos ei kostu. Tästä onkin sitten hyvä jatkaa itse asiaan. Itselleni ainakin tepsii:)

Vierailija
4/9 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Tuo tepsii

Mutta jos vireystila, suihkussa käynnit, rauhallinen ilta yms osuu vain pari kertaa kuussa kohdilleen? Ois kiva joskus sillain ihan extemporeekin harrastaa seksiä ilman sen suurempia zempaloita.

Vierailija
5/9 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita pitkillä kiihottavilla suudelmilla, siirry näykkimään kaulaa ja niskaa, siitä etenet selkää ja peppua hyväillen. Sitten nainen selällään, jatkat reisiä suudellen, etenet antamaan nautinnollista suuseksiä. Jo on ihme, jos ei kostu. Tästä onkin sitten hyvä jatkaa itse asiaan. Itselleni ainakin tepsii:)

Vaimo työntää sivuun ennen kuin on päässyt edes vauhtiin. "ei nyt" tai "mä luen nyt kirjaa" tai jotain muuta yhtä masentavaa saa vastaukseksi.

Katsos on naisia, jotka eivät vain ole kiinnostuneita seksistä (tai sitten vaimo valehtelee). Mistä näistä tietää.

Vierailija
6/9 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoja saa hyväillä pitkään, niin pitkään, että tuntee pakottavaa halua saada mies sisään tai ainakin sormea aluksi. Nuolemisesta en välitä.

Ap, mikä on naisesi osuus tilanteen kulussa? Kertooko, mistä tykkää tai ohjaako kätesi paikkoihin, joista nauttii? Tai hyväileekö itseään sinun nähtesi?

Mun mies tykkää kovasti katsella, kun koskettelen itseäni. Siihen käy sormet tai klittavibra.

Vierailija
7/9 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu kyl tosin et kertoo mikä ei tunnu hyvälle :( Hän on herkkä ihminen ja hiukankin liian kevyt hyväily saattaa kutittaa ja toisaalta sormikin saattaa olla väärässä asennossa kun koittaa hyväillä klitorista, jolloin tuntuu terävältä. Tässäkin se kosteus kyllä auttaisi :)

Kuinka tykkäät rintojasi hyväiltävän? Puolisollani on mukavat rinnat ja pidän kovasti niiden hyväilemisestä... maistelemisesta ja suukottelusta :)

Vierailija
8/9 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohdin rinnat siitä välistä. Mulle erittäin tärkeää, että rinnat saa tarpeeksi kiihotusta:)

Vierailija
9/9 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli noin exän kanssa, onnetonta rävellystä, mies ei saanut mua kostumaan, ei sitten millään. No kun rakastuin oikeasti(kohde eri mies)niin tunsin suunnatonta himoa, kun suutelemme, olen niin märkä, rettä housut kastuu!