Minä katkaisen tuon pennun käden jos se vielä kerrankin työntää sormet vauvan silmiin.
Tai ainakin annan isoveljen luulla niin. Jatkuvasti tökkimässä sormillaan vauvaa silmiin. Jos ei ala uskomaan uhkaan taas katkaista sen käden.
Kommentit (32)
Sanamuodosta ei oikein käy ilmi.
Vierailija: Jos ei ala uskomaan uhkaan taas katkaista sen käden.
ja sanon taas: anna ne lapsesi pois, kun et niitä halua. Älä sano taas sitä, että annat ne sitten miehellesi, kun hän voi ne ottaa, vaan toimi nyt, ennen kuin pilaat lastesi elämän. Jos miehesi ei voi ottaa niitä nyt, niin lastensuojelu kyllä hommaa sijaisperheen. Sulla ei ole selvästikään resursseja kasvattaa lapsia, ja tiedät sen itsekin. Ei se tee susta huonoa ihmistä, ainoastaan huonon vanhemman. Sulla itselläsikin on parempi olo, kun oot taas yksin ilman lapsia.
Yritä nyt edes ottaa sen verran vastuuta niistä lapsista, ettet pilaa niiden elämää.
provoileva ap ja jos ei ole provo, hoitoon nuo lapsiparat, ap:m saa mun puolesta sulkea laitokseen loppuiäksi.
oletko provo vai meneekö sulla oikeasti noin huonosti? Kuulostaa ihan siltä (kaikkien aiempienkin juttujesi perusteella), että kohta voi lukea lehdestä "Turhautunut kotiäiti murhasi lapsensa ja miehensä pumppuhaulikolla" tai vastaavaa. Kerro nuo kädenkatkaisu-uhkailusi sun muut aborttitoiveesi siellä neuvolassa, niin kenties pääset eroon lapsistasi.
Mä luulen, että ap on vaan huomionkipeä, ja tänne valittaminen on vaan harrastus kun ei ole muutakaan tekemistä. Eihän kukaan aikuinen ihminen oikeasti ajattele, että kaikki tässä elämässä on jonkun syy; miehen syy että tuli lapsia ja lasten syy että elämä on pilalla. Ja kyllähän me kaikki tätä palstaa seuranneet tiedetään, että hän syytti tuota toista lasta elämänsä pilaamisesta jo ennen kuin lapsi oli edes syntynyt. Todennäköisesti hän sitä ennen syytti esikoista elämänsä pilaamisesta, ja sitä ennen miestään, sitä ennen äitiään/kavereitaan/ketä vaan.
Mua ärsyttää eniten se, että joka kerta joku yrittää tsempata ja lohduttaa tuota tyyppiä, joka ei oikeasti sitä kaipaa, haluaa vaan kiukutella. Tommoset provot muuttaa tän palstan hengen sellaiseksi, että kohta nuokaan empaattiset kirjoittajat ei enää viitsi olla kivoja niille, joille on oikeastikin avun ja tuen tarve.
- jos tää on huono provoilija joka näitä samoja viestejä aina laittaa (toivottavasti on), niin ois hyvä että lopettaisi!
- JOS oikeasti jollain menee näin huonosti, niin sitten ois hyvä että tän kirjoittelija jo selvitettäisi, jotta voitaisiin tarjota apua ennenkuin myöhäistä.
Hän on näitä samoja saman kirjoittajan tunnistettavaksi olevia viestejä laittanut jo pidemään (esim. muistan tuon joululahjajutun hiljattain).
Eli pidempään on mennyt huonosti, ei vaan mikään "huono päivä", jos nää on totta...
No, hyvä olisi siis että tätä alettaisiin selvitellä, joku raja provoilullakin pitäisi olla.
36: mun käsittääkseni ylläpito on selvittänyt ap:n tiedot jo, mut ap ei ole oikeastaan tehnyt vielä tähän mennessä mitään laitonta (paitsi nyt, uhatessaan pahoinpidellä oman lapsensa - vaikka myöhemmin sit selittääkin, että aikoo uhkailla vaan). Se, että on ilkeä ja v***mainen omille lapsilleen, vaan koska voi eikä perheessä ole ketään muuta aikuista suojelemassa lapsia tällaiselta käytökseltä, ei vaan valitettavasti ole sellaista, johon vois puuttua lain mukaan.
Mua ärsyttää eniten se, että joka kerta joku yrittää tsempata ja lohduttaa tuota tyyppiä, joka ei oikeasti sitä kaipaa, haluaa vaan kiukutella.
ja saa kiksinsä siitä, että tietää että joku on huolissaan ja kenties ihan raivona hänen "käytöksestään". Tuskin on omia lapsia.
ettei tällä ikiprovolla edes ole lapsia. Vauvapalstalla ihmiset on sellaisessa elämäntilanteessa, että tunteet on herkässä. En ihmettelis, jos joku ois keksinyt käyttää sitä hyväkseen ja luonut itselleen nettiin valeminän, ja täällä sit seikkailee ja vedättää muita.
menee hermo kun vauva ei saa hetkeäkään olla rauhassa enkä minä saa mitään tehtyä kun pitää jatkuvasti olla karjumassa isommalle.
ehkäisy on meidän perheessä miehen asia. Jos hän ei halua lisää elätettäviä ja yksinään hoidettavia, menkööt laittamaan piuhansa poikki. Mulle riittää se ettei seksi kiinnosta yhtään enkä sitä ilman miehen painostusta edes harrastaisi.