Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni joululahjatoiveet

Vierailija
08.11.2009 |

Olin glögillä ystäväni luona ja näin sattumoisin listan joululahjatoiveista miehelleen. Siinä oli mm. Chanel-hajuvettä ja kasvovoidetta, 250 euron arvoinen käsilaukku, monta swarovskin korua, kuntosalikortti jne.

Mulle jäi tosi kummallinen olo siitä,ihan kuin kaverini "lypsäisi" miestään?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa muutama toive, jotka voisivat olla kivoja kuin tehdä lista, ikäänkuin tilaisi ne lahjat jostain.

Vierailija
42/49 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa muutama toive, jotka voisivat olla kivoja kuin tehdä lista, ikäänkuin tilaisi ne lahjat jostain.

Toiveita ei siis saa kirjoittaa paperille? Sitäkö ajat takaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan fiksua tuo minusta on. Ja tosiaan, tulotasosta riippuu, onko nuo kalliita asioita. Kyllä minä olen ostanut miehelleni max 700 euron lahjoja, ja mieheni on ostanut minullekin kalliita lahjoja. Mutta mitä kalliimmasta asiasta on kyse, sitä järkevämpää on tietysti olla varma, että lahja on oikeasti mieluinen.

Vierailija
44/49 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siihen kirjoittaa asioita / tavaroita, joita haluaisi ja niistä sitten lahjan antja valitsee. En tiedä onko tarkoitus ett kaikki listan lahjat pitäisi saada. Yllätys on siis se, mikä listan toiveista täytty. Meillä kyllä on yhteiset rahat, ja sitäkään ei paljon, joten en mitään kallista toivo. Eri asia jos miehellä olisi joku oma ylimääräinen pussukka, josta rahaa ammentaisi.

Vierailija
45/49 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi jos en ymmärrä. Tämähän on sama asia jos itse menee ostamaan kaupasta kuin että mies ostaa tuotteen vaimolleen.

Jos mies on ostanut ei niin suosittuja ostoksia viime vuosina, tässä on vinkkilista.

mä olen joskus yrittänyt vinkata miehelleni mitä haluan. hän ei ota niitä kuuleviin korviin. Hän ostaa, hän päättää. tähän asti on ollut onnistuneita.

Mutta listat ovat ok.

Ja aikuisille lahjoja. Annan n 15 aikuiselle lahjan. Musta lahjojen antaminen on ihanaa. Musta on niin harmi kun jotkut sanovat että sopivat ettei lahjoja anneta. Minulle ei tarvi antaa, mutta minä haluan antaa.

Vierailija
46/49 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä mitäs jos miehennekin kirjoittaisi samanlaisen "toivelistan" jääkaapin oveen esim, ettei siis tosiaan tuu paha mieli kenellekään tai jää suurimmaat toiveet ja haaveet vaan toteutumatta jne.

Niin kai te sitten auliisti alatte niitäkin listan asioita toteuttamaan;

-moottoripyörä

-kotiteatterilaitteet

-pelimatka lätkän mm-kisoihin

- seksiä vähintään 3 kertaa viikossa, ja mieluiten oraali-sellaista...

LOL ;D

Vierailija
47/49 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä mitäs jos miehennekin kirjoittaisi samanlaisen "toivelistan" jääkaapin oveen esim, ettei siis tosiaan tuu paha mieli kenellekään tai jää suurimmaat toiveet ja haaveet vaan toteutumatta jne. Niin kai te sitten auliisti alatte niitäkin listan asioita toteuttamaan; -moottoripyörä -kotiteatterilaitteet -pelimatka lätkän mm-kisoihin - seksiä vähintään 3 kertaa viikossa, ja mieluiten oraali-sellaista... LOL ;D

Ehkä noi sun listaamat toiveet pyörii hieman eri hintaluokassa kuin hajuvedet, kirjat, yöpaidat jne! Kuka on väittänyt että listatut toiveet ovat kalliita?!

Vierailija
48/49 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muutaman lahjan toive siinä listassa j lähinnä kirjoja. Ja siksi useampi toive että jos ei sitä yhtä toivetta löydä voi ostaa listalta jonkun muun vaihtoehdon. Yksi lahja meillä tapana ostaa joten lista ei tarkoita etä kaikki lahjat pitäisi saada. Äitini ei jaksa miettiä lahjoja ja haluaa toivelistan. Mies taas ostaa niin tyhmiä lahjoja että on parempi tehdä toivelista jotta ei tuhlaisi vähiä rahoja tavaraan jolla en tee mitään. Muuten ei ostettaisi miehen kanssa toisillemme lahjoja ollenkaan mutta lapset uskovat vielä joulupukkiin ja ihmettelisivät jos ei aikuisille tule ollenkaan lahjoja.

Vierailija
49/49 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä tajunnutkaan että se seksinkin hinta on niin kallista...

Ehkä noi sun listaamat toiveet pyörii hieman eri hintaluokassa kuin hajuvedet, kirjat, yöpaidat jne! Kuka on väittänyt että listatut toiveet ovat kalliita?!