Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En anna etä-isän tavata lasta kuin n. kerran/2kk

Vierailija
08.11.2009 |

Se asuu hometalossa eikä viiti tehdä töitä, on sairaseläkkeelle hankkiutunut. Eikä sillä ole varaa edes kuskata ja syöttää lapsia. Muuttakoot uuden naisensa luo, ja tavatkoot siellä. Hittoako tuo multa vinkuu enää apua kun sillä se uus.

Olen kyl antanut sen kerran pariin kuukauteen tulla viikonlopuks tai lomaviikoks hoitaan, ihan hyvää hyvyyttäni. Mut nyt sillä on se uus, joten ei kuulu mulle enää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen tavata isäänsä. lapsi tulee olemaan sinulle nuorena ja aikuisena katkera. voi olla ettei tahdo pitää sinuun mitään yhteyttä.

Vierailija
2/5 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luona, niin en antaisi tavata lasta minäkään. Vähän pitäis panostaa jos lapsiaan haluaa nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne mulla ei oo velvollisuutta sitä ottaa. Lapsi itkee joskus kun isä lähtee, mut mitäs on semmoinen luuseri.

Vierailija
4/5 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luona, niin en antaisi tavata lasta minäkään. Vähän pitäis panostaa jos lapsiaan haluaa nähdä.

ja jotai diagnooseja on, niin ei voi tehdä muka töitä. Enkä mä halua et saa siel jonku homesairauden, eikä siel viihdy kun on niin ahdasta.

Vierailija
5/5 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähän sille lainat ja eihän se sitä asuntoa myytyä saa, eikä tukia mitään, mut tekis töitä niinku muutkin ja nyt on jo puoli vuotta seukannu tuon naisen kans. Menisivät yhteen, niin eiköhän ne kämpän saa maksettua ja laskut yhdessä. Mua niin sapettaa tää jollotus, että olis mun velvollisuus tehdä jotain suhteiden ylläpitämiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi